Klagetråd

ORIGINAL: Loo

ORIGINAL: inamaria

nå må jeg klage på sosialen også, som ikke ville gi meg ei jævla krone i forskudd så jeg overlever jula.. det betyr 0 mat på bordet fom. i morgen her. skjønner ikke at folk kan være så ondskapsfulle..[:(]

hmm.. tror du vant premien på mest å klage over[&:] ikke mat i jula da... håper det ordner seg!

ordner seg forhåpentligvis når man har ei snill svigermor [:)]
må innrømme at dagen har vært tung og tårefylt, da hormonene ikke er samarbeidsvillige heller.
ikke mange løsninger når jeg selv har en familie som er like behjelpelig som sosialen.
vet ikke hva jeg/vi skulle gjort uten svigermor innimellom [:)]

ORIGINAL: inamaria

nå må jeg klage på sosialen også, som ikke ville gi meg ei jævla krone i forskudd så jeg overlever jula.. det betyr 0 mat på bordet fom. i morgen her. skjønner ikke at folk kan være så ondskapsfulle..[:(]

føler med deg! har selv slitt med de møkkafolkene der da jeg var uten jobb![:'(]

må bare klage litt...
DET ER SLAPSFØRE ute nå!!!!!!![:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Etter all snøen som kom i går ser det ut til å bli regn nå![:'(][:@] Kan juble i jubel-tråden for nye brodder...hehe[:)]

Jeg vil klage på at jeg aldri klarer og såvne før klokka 3 halv 4 om natta,selv om jeg står opp tidlig om mårrånen[&:][&:]

Og for kvalmen!!

Har fått lilla stearin på den hvite juleduken....[&:]

aah svelget luft og har hostet på meg kynnere til den store gullmedaljen!!!
kjennes ut som jeg har trenet di stakkars magemusklene mine som er havnet på sidene av magen helt feil,forstrokket dem eller noe slikt[:D][&:] aoooo

[:@][:@][:@][:@] noen har spist opp potetgullet som jeg skulle kose meg med!!!!

må klage på den sure mannen min[:@][:@][:@][:@][:@]
og at ting går bare i mot meg for tida[:(]
ønsker meg julefred!!!
ønsker at problemene mine måtte bli løst snarest,for eg klarer ikkje mer snart[:(][:(][:(][:(]

Da vil jeg klage på at jeg har så UHEMMA lyst på sjokolade hele tiden, men spiser det ikke, så føler jeg blir SPRØ av å tenke og tenke på all den gode sjokoladen jeg så gjerne skulle ha fortært!![X(]

jeg har eksamen i morgen, sykdomslære, 6 bøker pensum! Synes det er en god klagegrunn :P

Fått 2 svarte flekker på det hvite stueteppet:(..

også trenger vi et større sted å bo (haha, akkuratt kjøpt:P) Klager ikke på at jeg får 17 venner på julegrøt i morgen, men HVORDAN skal vi få plass..

Nå er jeg litt glad det er en klage tråd... så møkka forbanna!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åpnet peppekakehuspakken, der var de underste platene knekt, hun i butikken sa jeg måtte sjekke, og var de øverste fine så var alle bra, men NEI!!!

Så begynner jeg å sette sammen og reparere, så brenner jeg meg på sukkret. bygger videre, og mister huset i benken... ble så sinna at jeg tok begge henna og smaddret hele huset,, åååå flate så sinna!!! og så måtte jeg rydde opp etter meg!!! grrrrrrr..........

Jeg vil klage på kulda..

som gjorde slik at jeg kom for seint til min andre jordmortime som jeg gledet meg til :(

Dørene på bilen låste seg ETTER at jeg hadde startet den for å få den varm- og inni der lå nøkkelen til leiligheten,så jeg kom ikke inn for å hente reservenøkkel. Til slutt kom vaktmester å fikk meg inn. Så klarte jeg å kjøre feil, siden jeg ikke er så kjent her...
Men jordmor var grei, og alt var perfekt, hjertelyden til lillegutt og alt :)
Så det var godt, men tror bare jeg satt der et kvarter før jeg ble sendt ut :( så hun var veldig travel.. sukk.

Må legge inn en klage på dumme kirkebenker og menighetshusstoler som har fucka opp bekkenet mitt helt i dag [:@]
Vooooooooooooondt!!!

ORIGINAL: aprilbarn

ORIGINAL: Turkisdilla

Nå er jeg litt glad det er en klage tråd... så møkka forbanna!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åpnet peppekakehuspakken, der var de underste platene knekt, hun i butikken sa jeg måtte sjekke, og var de øverste fine så var alle bra, men NEI!!!

Så begynner jeg å sette sammen og reparere, så brenner jeg meg på sukkret. bygger videre, og mister huset i benken... ble så sinna at jeg tok begge henna og smaddret hele huset,, åååå flate så sinna!!! og så måtte jeg rydde opp etter meg!!! grrrrrrr..........

stygt å le, men kjente meg sånn igjen og synes jeg ser deg for meg!

Lov å le litt nå;) Men min kjære lo også, og det syns jeg passa skikkelig dårlig, hehe..  men nå er det gått over;)

Undre om dem har hatt et uhell med de pepperkakehusene. Synes alle som åpner pakken finner at de er knekt!

skikkelig ubehagelig i dag,kun spark/liv ned i bekkenet,er nesten sikker på at han skal dette ut hvert øyeblikk!!!!!
kom i en homp på veien,føltes som jeg hadde hode til babyen mellom føttene[:'(]
Er en sånn grusom følelse!!!!!

ingen må latt meg få komme til i en klagetråd i formen jeg er nå:P Jeg klager over at jeg ikke får sove annet enn max tre timer sittende i sofaen, at jeg hoster, at den dumme penicillinen gir meg sopp!!!,og at jeg er sulten! Den siste skal jeg prøve å ordne nå, første gang siden torsdag!!!at jeg har litt lyst på mat nå. Også klager jeg over at jeg ikke har kjent veslegutt siden i går(og jeg har vært oppe noen timer alt) og det er unormalt! Uææ,min klaging!Også klager jeg over at jeg klager alt for mye!:P

Dytter![:)] Folk har sikker masse å klage på!

Back
Topp