Følte vi trengte en klagetråd
Så klag i vei om alt og ingenting
Så klag i vei om alt og ingenting

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

bikkja la seg tett inntil magen så han ville nok hjelpe 

Ja, har hatt en god del mensenmurringer/smerter til nå! Ubehagelig og blir litt redd, men er visst helt normaltHar hatt skikkelige mensensmerter i dag, som man kan ha de to første dagene. Huff sier bare jegBlir jo bekymret med en gang det er sånn
Flere som har det slik?

Ja, har en del mensmurring her også. Flyr på do hele tiden for å sjekke. Men husker det var sånn med de andre graviditetene mine ogsåHar hatt skikkelige mensensmerter i dag, som man kan ha de to første dagene. Huff sier bare jegBlir jo bekymret med en gang det er sånn
Flere som har det slik?
Ja, tror det er normalt. Har hatt det i begge svangerskapene mine tidligere, og har det nå også. Roet seg en del nå.Har hatt skikkelige mensensmerter i dag, som man kan ha de to første dagene. Huff sier bare jegBlir jo bekymret med en gang det er sånn
Flere som har det slik?
Slik har jeg hatt detvi to dager nå, blir så bekymra. Men bestilte meg en tidlig ultralyd neste uke for å se hjerteslag, så leit å være så bekymra, selv om jeg leser fler steder at det skal være normaltHar hatt skikkelige mensensmerter i dag, som man kan ha de to første dagene. Huff sier bare jegBlir jo bekymret med en gang det er sånn
Flere som har det slik?

Husker det fra første. Ble så bekymret, ringte min søster som sa hun opplevde det også når hun var gravid. Husker hvor nervøs jeg var, trodde jeg mistet. Så skjønner godt du synes det var ubehagelig, og redd for at det var noe feil.Takk for svar dere, det roet meg nedDet har gitt seg mye nå heldigvis!
Var så «sterke» murringer at jeg trodde at noe var ordentlig feil, men ingen tegn til det nå!
Samme!Sovna halvveis da jeg la 3-åringen, og nå er jeg helt ødelagt. Vurderer å legge meg for kvelden kl. 9![]()