***Klagetråd***

Blir så bekymret når symptomene jeg har hatt snart en uke nå plutselig er blitt mildere.. Kvalmen har dempet seg mye, men er her enda litt til tider. Er heller ikke like trøtt, men nå har jeg ikke startet på jobb før 11 i går og i dag så har fått sovet ekstra lenge, kan ha noe med det å gjøre også.

Har hatt skikkelige mensensmerter i dag, som man kan ha de to første dagene. Huff sier bare jeg o_O Blir jo bekymret med en gang det er sånn :dontknow Flere som har det slik?

Har hatt skikkelige mensensmerter i dag, som man kan ha de to første dagene. Huff sier bare jeg o_O Blir jo bekymret med en gang det er sånn :dontknow Flere som har det slik?
Ja, har en del mensmurring her også. Flyr på do hele tiden for å sjekke. Men husker det var sånn med de andre graviditetene mine også :)

Ja, tror det er normalt. Har hatt det i begge svangerskapene mine tidligere, og har det nå også. Roet seg en del nå.

Takk for svar dere, det roet meg ned :Heartred Det har gitt seg mye nå heldigvis! :love7 Var så «sterke» murringer at jeg trodde at noe var ordentlig feil, men ingen tegn til det nå!

Back
Topp