Klagetråd

Det gjør nok det ja!! :) ja jeg spiser og drikker! Så tror det er good!
Nei har en lege som ikke vil ha meg inn før uke 12… hehe. Har time 28 januar
Det er bra! :joyful:
Trodde første kontroll skulle være mellom uke 8-10 :hilarious: (min lege tok meg inn i uke 9 for urin og blodprøver)

Ja, kjedeleg. Eg får ikkje før eg er i veke 12 :smiley-ashamed004
Jeg syns det er for dårlig.. hadde jeg vært førstegangs hadde jeg syns det var enda verre. Men 3 gang nå så klarer og vente. Min forrige lege tok meg inn kjempe tidlig så veldig rart med en helt ulik oppfølgning no
Eller føles som ingen egentlig

fikk endelig ryddet bort julen i dag, så nå har bekkenet mitt takket for seg :smiley-angry019
Det er grusomt å bli så plaget med bekkenet. Anbefaler virkelig en god pute å ha i senga om du ikke allerede har det. Selv har jeg en stor kroppspute :Heartred

Klager over at minstemann nå har fått runde 2 med omgangssyke ila et par måneder. Håper resten av oss slipper unna denne gang.. vet ikke om jeg er kvalm pga graviditeten eller om jeg brygger på noe:grumpy:

Kjenner jeg trenger å klage på at jeg føler meg litt ensom i dette, har en samboer som har plutselig fått veldig angst rundt det hele og ikke er åpen for dialog. Kjenner meg redd og alene i en situasjon jeg heller har aldri vært i før.
Jeg får så vondt av å lese dette, ingen skal måtte føle på ensomhet i en slik situasjon :HeartpinkJeg har vært i dette før, men ikke med samboeren min, og han har aldri vært i det med andre heller. Han reagerer litt likt som din, snakket med jordmor om dette, det hjalp egentlig litt for min del. Kanskje du skal snakke litt med jordmor du, om du føler du stoler på henne?

Jeg får så vondt av å lese dette, ingen skal måtte føle på ensomhet i en slik situasjon :HeartpinkJeg har vært i dette før, men ikke med samboeren min, og han har aldri vært i det med andre heller. Han reagerer litt likt som din, snakket med jordmor om dette, det hjalp egentlig litt for min del. Kanskje du skal snakke litt med jordmor du, om du føler du stoler på henne?
Unner ingen å føle det slik men samtidig betryggende å høre at andre opplever noe likt :Heartbigred jeg skal på svangerskapskontroll i slutten av januar hos fast legen så har lurt på å ta det opp med henne da. Samboer har samme fast lege så jeg håper hun kanskje kan bistå som mekler :smiley-ashamed004

Unner ingen å føle det slik men samtidig betryggende å høre at andre opplever noe likt :Heartbigred jeg skal på svangerskapskontroll i slutten av januar hos fast legen så har lurt på å ta det opp med henne da. Samboer har samme fast lege så jeg håper hun kanskje kan bistå som mekler :smiley-ashamed004
Felles skjebne, felles trøst er det vel noe som heter, hehe. Men på ekte, samboeren min har klart å skjerpe seg litt, særlig etter at jeg sa at jeg hakke kapasitet til å bære hans følelser for øyeblikket, så det får han klare sjæl, samtidig som han skal være en støtte for meg. Han er enig i teorien og forsøker å omsette det i praksis, med mer eller mindre hell til tider :wacky:Jeg tror det kan være en god idé og alliere deg med legen om du tenker ho kan være til hjelp med å formidle dette til samboeren din jeg, har du snakka noe med henne om det tidligere?

Felles skjebne, felles trøst er det vel noe som heter, hehe. Men på ekte, samboeren min har klart å skjerpe seg litt, særlig etter at jeg sa at jeg hakke kapasitet til å bære hans følelser for øyeblikket, så det får han klare sjæl, samtidig som han skal være en støtte for meg. Han er enig i teorien og forsøker å omsette det i praksis, med mer eller mindre hell til tider :wacky:Jeg tror det kan være en god idé og alliere deg med legen om du tenker ho kan være til hjelp med å formidle dette til samboeren din jeg, har du snakka noe med henne om det tidligere?
Høres litt ut som samme som min :smiley-ashamed004 Men jeg innbiller meg at det kommer seg sakte men sikkert - eller så gir jeg mer faen? :hilarious: Jeg er veldig heldig fastlegen, har pratet masse med henne om han og forholdet vårt så hun kjenner også veldig godt. Skal dit på fredag så spent på hva hun tenker og sier. Håper det har løsnet litt hjemme hos dere og du får mer støtte nå :Heartbigred

Back
Topp