Klagetråd

Ugh, fordøyelsen har sagt helt stopp her og jeg føler meg som ei tønne :( Tok med meg noen bukser på juleferie som har pleid å være romslige i livet, men til og med de føles stramme! Det er så lite lovende fo resten av jula når magen er sånn allerede!! Det er jo gjerne ikke den mest fordøyelsesvennlige kosten det går i de neste dagene Noen som har tips og kjerringråd for å få litt fart på sakene? I tillegg har jeg fått en nerve i klem eller noe, så jeg prikker og dovner bort i det ene beinet hele tida.

Ugh, fordøyelsen har sagt helt stopp her og jeg føler meg som ei tønne :( Tok med meg noen bukser på juleferie som har pleid å være romslige i livet, men til og med de føles stramme! Det er så lite lovende fo resten av jula når magen er sånn allerede!! Det er jo gjerne ikke den mest fordøyelsesvennlige kosten det går i de neste dagene Noen som har tips og kjerringråd for å få litt fart på sakene? I tillegg har jeg fått en nerve i klem eller noe, så jeg prikker og dovner bort i det ene beinet hele tida.
Eg trur det enkleste svaret her er eit mildt avføringsmiddel frå apoteket :happy: Ein kan sjølvsagd prøve med svisker og sånt, men er ikkje alltid det funker og det kan gi mykje luft i magen i tillegg :smiley-ashamed004 Noko frå apoteket med laktulose fungerer heilt supert! Bland det ut i saft, så går det også litt lettere ned.

Fasan, desember i år som jeg hadde stort å glede meg til bare gir og gir :arghh: Vannkopper på begge barn og en uke inn i HG-dritten for meg. Ligger med 1.5 åringen på puppen for andre natt på rad. Den ømme gravidpuppen mens jeg prøver å ikke måtte dra han vekk for å spy :depressed: Tre timer søvn sov han natt til i dag. Lover dårlig for i dag. Julenissen har litt å gjøre opp for!!!!

Litt klaging fra meg: jeg har målt BBT i mange måneder med Natural Cycles armbånd. Etter befruktningen har tempen holdt seg stabilt høy fram til i natt da han har sunket nesten en hel grad. Jeg blir selvfølgelig veldig engstelig da det var så markant. Små variasjoner vil det jo alltid være, men så pass mye lavere? Lover ikke godt... Noen med positive erfaringer? Vet man ikke bør tempe videre. Men samtidig er det jo et tydelig tegn på lavere mengde graviditetshormoner dersom kroppstemperaturen plutselig synker og holder seg lav.

Back
Topp