Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg og, fryktelig kjedelig. Det er så invalidiserende og vondt. Klarer ikke skifte sengetøy uten å ta pause.Dagens sutreinnlegg herfra: Bekkenleddsmerter konstatert idag, 14+6Var hos kiropraktor med det jeg trodde var en låsning i korsryggen, men som viser seg å være bekkenet. Får ikke gå turer lengre og det er SYKT kjipt
![]()

Huff, det hørtes dramatisk ut! Masse god bedring!Nå er det min tur. Jeg har altså blitt helt slått ut av influensa, altså aldri vært så syk i hele mitt liv. Jeg dro på legevakten natt til lørdag, ble tatt inn på akutten og senere lagt inn med 130 i hvilepuls og vondt i brystet ved innpust. Sengeliggende siden, men bittelitt bedre hver dag. I dag hadde jeg overskudd til å få meg en dusj og få på meg klær. Jeg har tatt vaksinen, men hjalp ikke her dessverre. Får håpe baby får noen antistoffer![]()
Masse god bedring! Sikkert bra du tok influensavaksinen uansett, i tilfelle du kunne ha blitt enda dårligere…Nå er det min tur. Jeg har altså blitt helt slått ut av influensa, altså aldri vært så syk i hele mitt liv. Jeg dro på legevakten natt til lørdag, ble tatt inn på akutten og senere lagt inn med 130 i hvilepuls og vondt i brystet ved innpust. Sengeliggende siden, men bittelitt bedre hver dag. I dag hadde jeg overskudd til å få meg en dusj og få på meg klær. Jeg har tatt vaksinen, men hjalp ikke her dessverre. Får håpe baby får noen antistoffer![]()

Det er helt grusomt, fyflate! Jeg strevde med alt som innebar å enten vri eller bøye overkroppen fremover, men hatt det mye bedre de siste dagene etter behandling hos kiropraktor (med spesialisering på bekkenleddsmerter hos gravide), vanntrening og masse forholdsregler.Det har jeg og, fryktelig kjedelig. Det er så invalidiserende og vondt. Klarer ikke skifte sengetøy uten å ta pause.
Det der er mitt verste mareritt, du har ALL min medfølelse!! God bedring, håper du blir helt bra igjen snart!Nå er det min tur. Jeg har altså blitt helt slått ut av influensa, altså aldri vært så syk i hele mitt liv. Jeg dro på legevakten natt til lørdag, ble tatt inn på akutten og senere lagt inn med 130 i hvilepuls og vondt i brystet ved innpust. Sengeliggende siden, men bittelitt bedre hver dag. I dag hadde jeg overskudd til å få meg en dusj og få på meg klær. Jeg har tatt vaksinen, men hjalp ikke her dessverre. Får håpe baby får noen antistoffer![]()
Kan være, men jeg har ikke hatt det sånn (har bekkenleddsmerter). For meg kjennes bekkenløsning mest «på siden av korsryggen», dypt i setet, og på den ene siden også i lysken (kjennes da ut som hoftesmerter). Men om det fortsetter ville jeg fått en sjekk hos enten fysio eller kiropraktor! Spør jordmor om anbefaling mtp behandlingssted, de har ofte oversikt over hvem som er ekstra gode på gravid-problemer.Jeg kjenner det jeg tror er ligamentsmerter, går nedover på innsiden av det ene låret i tillegg. Får helt gangsperre og klare ikke å strekke meg ut. Ksnskje begynnende bekkenløsning? Jeg har ikke hatt det ved tidligere grsviditeter.
Jeg dro på legevakta i uke 8 pga ryggsmerter med nummenheten i foten, aldri hatt så vondt før. Trodde jeg hadde prolaps haha. Så gikk det faktisk litt over, hadde bare litt vondt i korsryggen når jeg trente. Sååå i uke 15 så sa det plutselig helt stopp igjen, men denne gangen gikk det ikke over :’) er 100% sykemeldt, helt ufattelig kjedelig å være fanget i egen kropp. Kan ikke gå til nærbutikken uten at det ødelegger resten av dagen. Har prøvd kiropraktor, svømmer, trener etter det fysio anbefaler men det hjelper ikke så mye. Beklager lang tekst!Det er helt grusomt, fyflate! Jeg strevde med alt som innebar å enten vri eller bøye overkroppen fremover, men hatt det mye bedre de siste dagene etter behandling hos kiropraktor (med spesialisering på bekkenleddsmerter hos gravide), vanntrening og masse forholdsregler.
Hvor langt på vei var du da du fikk smertene, og hvor langt er du nå? Føler SÅ med deg![]()