Åh, helt innafor å klage når det skjer, spesielt når det er rett før helg! Så kjipt!Må klage litt i dag fordi jeg ikke fikk tatt den andre hcg prøven. Laboratoriet var stengt på grunn av kursing![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, helt innafor å klage når det skjer, spesielt når det er rett før helg! Så kjipt!Må klage litt i dag fordi jeg ikke fikk tatt den andre hcg prøven. Laboratoriet var stengt på grunn av kursing![]()

Det orker jeg ikke!Ånei! Håper dere slipper å få lus i hus!!![]()

Fy flate, nedtur!Må klage litt i dag fordi jeg ikke fikk tatt den andre hcg prøven. Laboratoriet var stengt på grunn av kursing![]()
Ah, kjenner meg igjen. Det er en så kjip følelse. Pappaen og mini har vært å besøkt familie i 4 dager nå, og jeg må helt ærlig si at det har vært så godt for samvittigheten! Jeg vet at han har kost seg mer der enn han ville gjort hjemme i helgen. Trist å siLigger i sengen og gleder meg til helgen er over. Til vanlig er det motsatt, men fy så slitsomt det er med barn som ikke vet du er gravid, leker og roter overalt, og man samtidig er så kvalm at man føler man skal kaste opp hvert øyeblikk. I tillegg er hun på 5 kjempesensitiv for at noen er syke, fordi hun linker det mot døden. Heldigvis snart ny uke med barnehage og skole!