Klagetråd

Alene hele uka med to små, og kjenner det godt i dag nå som helgen har kommet :dead:

Bare å bite renna sammen så kommer mannen i kveld :hilarious:

Alene hele uka med to små, og kjenner det godt i dag nå som helgen har kommet :dead:

Bare å bite renna sammen så kommer mannen i kveld :hilarious:
Så slitsomt… vet akkurat hvordan det er. Selv er jeg for det meste alene siden mannen jobber tidlig og sent, og når det plutselig er en til som trenger litt mer omsorg enn normalt(altså, en selv), så blir det fort litt slitsomt - selv om det er koselig også!

Så slitsomt… vet akkurat hvordan det er. Selv er jeg for det meste alene siden mannen jobber tidlig og sent, og når det plutselig er en til som trenger litt mer omsorg enn normalt(altså, en selv), så blir det fort litt slitsomt - selv om det er koselig også!
Det er mye kos, men tar ikke lange tiden å bli overstimulert. Mannen reiser ifb med jobb, og er borte lengre perioder av gangen :dead: men jeg vet jo hva jeg har giftet meg inn i :hilarious: Mye mestringsfølelse å hente, og mye kjærlighet :Heartred

det er ca 11 dager siden jeg fikk første positive test. Det føles som de dagene har tatt ukesvis å komme gjennom - likevel er jeg bare 4+5 i dag :happy090 :rendeer
Ukene før tidlig ul går såå treigt - egentlig hele første trimester :hilarious:

det er ca 11 dager siden jeg fikk første positive test. Det føles som de dagene har tatt ukesvis å komme gjennom - likevel er jeg bare 4+5 i dag :happy090 :rendeer
Ukene før tidlig ul går såå treigt - egentlig hele første trimester :hilarious:
Enig!

To eldste barna krangler og slåss hele tiden. De hører heller ikke etter på beskjed verken den ene eller den andre. Minste på 1 år har mye oppvåkning på nettene og henger nesten konstant i puppene :arghh:
Bodybatteriet mitt når aldri høyere enn rundt 30 og det er helt utladet hver ettermiddag.
Tror ikke jeg kommer lenger ned på bunnen enn der jeg føler meg nå :dead:

To eldste barna krangler og slåss hele tiden. De hører heller ikke etter på beskjed verken den ene eller den andre. Minste på 1 år har mye oppvåkning på nettene og henger nesten konstant i puppene :arghh:
Bodybatteriet mitt når aldri høyere enn rundt 30 og det er helt utladet hver ettermiddag.
Tror ikke jeg kommer lenger ned på bunnen enn der jeg føler meg nå :dead:
Det høres veldig slitsomt ut. Husk å lage tid til deg selv

Hjelpes! Det tar på å være forkjølet, gravid og å ta seg av en aktiv 1 åring 24/7 :hungover: helt skutt om dagene.. :sorry: våkner hver morgen med en følelse av at jeg har vært våken hele natten.
Håper dette snart snur

Vedlegg

• IMG_4291.png
    IMG_4291.png
    149,9 KB · Visninger: 10
  • IMG_4289.png
    IMG_4289.png
    198,3 KB · Visninger: 10
Jeg har så vondt i puppene når jeg tar av meg BHen til kvelds, er nesten slik at det kommer tårer. Har på meg stor nok BH og alt. Håper ikke dette varer lenge

Jeg må også klage litt i dag. Fikk melding fra skolen om at det var lus på trinnet til mellomste. Startet dagen med å gre gjennom det super lange håret hennes - ingen lus - kun litt flass.

Men jeg klør over alt nå!!! :arghh:

Jeg må også klage litt i dag. Fikk melding fra skolen om at det var lus på trinnet til mellomste. Startet dagen med å gre gjennom det super lange håret hennes - ingen lus - kun litt flass.

Men jeg klør over alt nå!!! :arghh:
Ånei! Håper dere slipper å få lus i hus!! :confused3

Back
Topp