Klagetråd

Trykk i heile brystkasso. Og som en stikksmerte som strekker seg fra et punkt fra ryggen til et punkt på brystbeinet og sprer seg litt ut i fra den "streken". Og det kjennes stramt framme på brystkasso. Om det gir meining. Veit ikke om det er musklene
Hmm, nei, jeg heller vet ikke. Bare merker selv at jeg blir veldig stiv i brystryggen og brystet, men det kan jeg kjenne hvis jeg tøyer/strekker forsiktig.

Og poenget mitt er egentlig at i mitt hode er muskelsmerter "ufarlig ", andre smerter syns jeg kan være mer skummelt hvis jeg ikke forstår hvorfor det er vondt.

Hmm, nei, jeg heller vet ikke. Bare merker selv at jeg blir veldig stiv i brystryggen og brystet, men det kan jeg kjenne hvis jeg tøyer/strekker forsiktig.

Og poenget mitt er egentlig at i mitt hode er muskelsmerter "ufarlig ", andre smerter syns jeg kan være mer skummelt hvis jeg ikke forstår hvorfor det er vondt.
Jeg pleier ikke bli redd av smertene jeg får. Er meir irritert på de og nysgjerrig på koffor de kommer eller ka det er. Og alltid kjekt å se om andre opplever samme som meg. Einaste som gjør meg litt nervøs er å tenke på kor stor babyen skal bli i forhold til no. Er sjølv relativt liten. Og veit ikke heilt ka som er "normalt", men er 27+5 og babyen ligger allerede godt under ribbeina og alt er ganske godt skvist sammen i brystet. Må konstant strekke meg godt ut for å kunne puste skikkelig og slippe litt unna ubehaget (til den grad som er mulig). Så syns egentlig babyen er stor nok no :laughing002 :smiley-angry017

Blitt forkjøla. Smitta på jobb i helsevesene. Har masse klager å komme med for tida :smiley-ashamed004, men er så lei av plager og smerter no. Syns 30 uker hadde vært nok. (2 uker til)

ALT er tungt i dag. Tungt å gå, sitte, ligge, puste... :dead: Dagen klag :hilarious:

Samme her! Hoftene verker omtrent som store åpne sår om natta o_O
Helt enig. Føles som jeg får liggesår på begge sider etter 5 minutter. Prøvde å rydde litt i går, så va litt fra og tilbake i leiligheten. Og no har jeg så vondt i alle muskler rundt hoftene. Hofta, nederst på magen og øverst mellom beina. 10x verre å prøva å snu seg enn vanlig. Så utrolig irriterande at kroppen skal gjøre så vondt etter så lite arbeid

er så glad for at jeg dro så jeg har god tid.. venter på legen nå, skal måle blodtrykk.. måtte bare nesten meie ned en haug cruiseturister først. Jeg kan ikke fordra de!! Går bare rundt i sin egen verden og lager kaos! Fant ikke parkering i nærheten heller. Så nå skal jeg prøve å roe ned blodtrykket og kynnerne før timen om ett kvarter. Takk for meg :hilarious:

Back
Topp