Klagetråd

Jeg har det helt likt som deg! Er førstegangsgravid og klarer ikke å tro på at jeg er gravid fordi jeg ikke merker noe. Hatt litt lyserosa utflod og litt mørkere en annen dag. Har hatt fire positive tester og er 5-6 uker på vei. Er det normalt å ikke føle på seg i det hele tatt at en er gravid?
Jeg har veeldig lite og vage sypmptomer. Får litt ligamentsmerter av og til hvis jeg strekker meg eller nyser. Men ellers kan det gå dager mellom at jeg kjenner noe særlig. Litt trøtt, men er enda en del mørkt her i nord. Noen dager lukter kjøleskapet stygt, og lette «mens»-kramper kan kicke inn. Men som oftest kjenner jeg ingenting!
 
For en dag! Først skøytedag med speidergruppen, deretter bursdag hos svigers.. Jeg ble så sinnsykt kvalm av all mat lukten, og Ikke minst oppblåst.. Lengste 3.5t i mitt liv - klarte å snike oss avgårde tidlig ved å tilby å kjøre nevøen vår til sin far.. Helt skutt.. Ikke sagt noe til de enda, så har lidd meg igjennom bråk, ståk, matlukt og vin drikking. Heldigvis er de vant til at jeg sier nei takk til et glass.. Nå har jeg bare lyst til å sove! Men får prøve å holde ut 1t til :p
 
I dag måtte jeg gråte litt på vaskerommet fordi samboer ikke passer på at mini ikke griser så mye med tomatbaserte middager, så nå har alle ullbodyene hennes stygge flekker som jeg ikke får bort. Og hun har akkurat gått opp en str så de er helt nye:angry4
Jeg vet jo at 2 åringer griser, men det er jo lov å ta på en smekke og brette opp armer for å begrense skade litt????
 
Back
Topp