Klagetråd

Fiffii

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Septemberlykke 2024
Her jeg ligger med omgangssyken føltes det veldig naturlig å opprette en klagetråd! Kan ikke huske at dette var så ille. Er så sinnsykt kvalm, kaster opp magesyre og løper på toalettet i ett kjør. I tillegg har jeg de verste mensmurringene og hater at jeg hovedsakelig forbinder dette med noe negativt, selv om jeg hadde det da jeg var gravid med mini også. Omgangssyken og murringer er helt forferdelig :dead: :grumpy::hungover:
 
Jeg har OHSS og har sytt så mye de siste ukene at jeg føler meg som Tussi!
 
Har ingenting å klage over, bare at jeg ikke klarer å tie stille om graviditeten til familie og venner. Det er barn nr 3 og spenningen går litt vekk i alle daglige gjøremål. En ting til, det blir litt krise hvis vi finner ut at det er tvillinger (har det i mange ledd i min slekt), det tenker jeg mye på.. så vi er meget spent på ultralyd og det er grunnen til at vi skal ha det tidlig privat.
 
Jeg klager på at masaaange er syke på jobb! Blir så mye igjen på oss som er på jobb. Men vil ikke være klageren på jobb, så der klistrer vi på ett smil. Men utrolig deilig å klage litt her!
 
Så vanvittig trøtt, sovnet alene hjemme på sofaen med 2 åringen. Det har aldri skjedd før :facepalm:
 
Hadde litt lyserosa blod rundt 4+5. Litt blod på papiret igjen i dag 5+3, brunt/rustrød farge.. var slik ved de to forrige svangerskapene også, så prøver å ikke la frykten ta overhånd :sorry: har generelt lite symptomer siden positiv test så kjenner ikke noen andre endringer heller:shy:
 
Kvalm allerede!! 9 dpo i dag. Hadde hypermesis forrige svangerskap :depressed:
Kvalm jeg og, men absolutt levelig foreløpig! Håper du ikke blir like dårlig denne runden :Heartred
Sov også ekstremt dårlig i natt, masse drømmer og urolig!
 
Jeg er forkjøla og/eller har bronkitt. Det er alltids no dritt. Energien er på bunn, yngste er tidvis propell og sambo bruker masse tid på småting. Leiligheten er bomba etter noen dager med to syke voksne. Yngste har sett alt for mye tv. Den eneste som ikke lager bøll (enda) er den eldste, som er på tur og som skal hjem i kveld. Jeg har også glemt å kjøpe aubergine og melk til moussaka. Så ja. Masse i-landsproblemer
 
Må klage litt på teksten i preglife. Kunne ikke formulert seg litt anderledes enn at det blir jente fordi Y kromosomet mangler da! For vi kvinner er vel bare menn med mangler :hilarious: :hilarious:
 

Vedlegg

  • C68D3E45-B748-4C07-BDE0-DE845D89CC72.png
    C68D3E45-B748-4C07-BDE0-DE845D89CC72.png
    605,8 KB · Visninger: 23
Er fornøyd over å ha symptomer, men må klage litt over denne hersens forstoppelsen altså :smiley-ashamed004:hilarious:
 
Er fornøyd over å ha symptomer, men må klage litt over denne hersens forstoppelsen altså :smiley-ashamed004:hilarious:
Huff ja, gruer meg til den eventuelt setter inn igjen! I forrige svangerskap var det helt krise, gråt daglig pga forstoppelse (mulig hormonene spilte inn også altså!)
 
Jeg er forkjøla og/eller har bronkitt. Det er alltids no dritt. Energien er på bunn, yngste er tidvis propell og sambo bruker masse tid på småting. Leiligheten er bomba etter noen dager med to syke voksne. Yngste har sett alt for mye tv. Den eneste som ikke lager bøll (enda) er den eldste, som er på tur og som skal hjem i kveld. Jeg har også glemt å kjøpe aubergine og melk til moussaka. Så ja. Masse i-landsproblemer
Haha! Forkjølet her også, så slitsomt!
 
Har ingenting å klage over, bare at jeg ikke klarer å tie stille om graviditeten til familie og venner. Det er barn nr 3 og spenningen går litt vekk i alle daglige gjøremål. En ting til, det blir litt krise hvis vi finner ut at det er tvillinger (har det i mange ledd i min slekt), det tenker jeg mye på.. så vi er meget spent på ultralyd og det er grunnen til at vi skal ha det tidlig privat.
Kjenner meg igjen! Tvillinger i mange ledd her også, og sannsynligheten for tvillinger øker visst med alder, antall tidligere fødsler, og hvis man fortsatt ammet da unnfangelsen fant sted :nailbiting:
 
Hadde litt lyserosa blod rundt 4+5. Litt blod på papiret igjen i dag 5+3, brunt/rustrød farge.. var slik ved de to forrige svangerskapene også, så prøver å ikke la frykten ta overhånd :sorry: har generelt lite symptomer siden positiv test så kjenner ikke noen andre endringer heller:shy:
Jeg har det helt likt som deg! Er førstegangsgravid og klarer ikke å tro på at jeg er gravid fordi jeg ikke merker noe. Hatt litt lyserosa utflod og litt mørkere en annen dag. Har hatt fire positive tester og er 5-6 uker på vei. Er det normalt å ikke føle på seg i det hele tatt at en er gravid?
 
Jeg har det helt likt som deg! Er førstegangsgravid og klarer ikke å tro på at jeg er gravid fordi jeg ikke merker noe. Hatt litt lyserosa utflod og litt mørkere en annen dag. Har hatt fire positive tester og er 5-6 uker på vei. Er det normalt å ikke føle på seg i det hele tatt at en er gravid?
Godt å høre at jeg ikke er den eneste som spotter, begynte i går 4+0 og litt i dag 4+1, håper det går fint for oss alle 3 ❤️ er helt normalt så tidlig å ikke ha så mange symptomer heller ja
 
Godt å høre at jeg ikke er den eneste som spotter, begynte i går 4+0 og litt i dag 4+1, håper det går fint for oss alle 3 ❤️ er helt normalt så tidlig å ikke ha så mange symptomer heller ja
Jeg spottet jeg også, fikk rosa på papiret i begynnelsen av uke fire, men det er normalt sa legen, det er egentlig da man skulle fått mensen❤️
 
Jeg spottet jeg også, fikk rosa på papiret i begynnelsen av uke fire, men det er normalt sa legen, det er egentlig da man skulle fått mensen❤️
Og det har stoppet opp for deg nå? Takk for at du deler, betryggende ❤️☺️
 
Back
Topp