Klagetråd

Noen flere som har mye murringer/menslignende smerter nederst i magen? Er det normalt? Har hatt det en del i kveld og blir så bekymret.
 
Noen flere som har mye murringer/menslignende smerter nederst i magen? Er det normalt? Har hatt det en del i kveld og blir så bekymret.
Det tror jeg er ganske normalt, jeg har i hvert fall hatt litt av det. Har ikke kjent så mye de siste par dagene, men forrige uke skjedde det mye nedi der.
 
Noen flere som har mye murringer/menslignende smerter nederst i magen? Er det normalt? Har hatt det en del i kveld og blir så bekymret.
Det har vært mitt sikreste graviditetssymptom hver gang. Med førstemann var det så vondt at jeg måtte opp og gå midt på natta for å roe takene. Mindre vondt gang nummer to, når alt var litt strukket på fra før :hilarious:
 
Det har vært mitt sikreste graviditetssymptom hver gang. Med førstemann var det så vondt at jeg måtte opp og gå midt på natta for å roe takene. Mindre vondt gang nummer to, når alt var litt strukket på fra før :hilarious:
Det er faktisk betryggende å høre, selv om det er leit at du hadde det sånn. :Heartred I går kveld la jeg meg med varmeflaske, det hjalp en del.
 
veldig ambivalent om dagen.
På tirsdag er det termindatoen for lillegull og istedenfor er jeg gravid igjen.
Kjenner at det og er litt vanskelig at vi fikk positiv strek når vi hadde innfunnet oss med at den ble negativ og at vi da skulle få operasjon.
Vanskelig å glede seg når jeg vet det antagelig blir en lang vei for å få et levende barn i armene, hvis i det hele tatt vi får det.
Jeg er bitter for at jeg må gå på tå hev hele svangerskapet og ikke kan senke skulderene etter uke 12
 
Tok sjansen på å melde meg inn i termingruppa og stole på at dette kaaaanskje kan gå min vei nå for testene stiger fint og har ikke blødd noe. Hva er det første som skjer? Jo, blod på papiret :bored: håper det bare er uskyldig men føler meg ikke trygg på at dette går... :sorry:
 
veldig ambivalent om dagen.
På tirsdag er det termindatoen for lillegull og istedenfor er jeg gravid igjen.
Kjenner at det og er litt vanskelig at vi fikk positiv strek når vi hadde innfunnet oss med at den ble negativ og at vi da skulle få operasjon.
Vanskelig å glede seg når jeg vet det antagelig blir en lang vei for å få et levende barn i armene, hvis i det hele tatt vi får det.
Jeg er bitter for at jeg må gå på tå hev hele svangerskapet og ikke kan senke skulderene etter uke 12
Forstår veldig godt de ambivalente følelsene. Må være utrolig tungt. :Heartred
 
Må bare klage litt til, altså. Vi er på døgn 5 med omgangssyke nå og jeg begynner halvseriøst å betvile beslutningen om et tredje barn :bag: Spesielt morsomt er det jo at jeg blir kjempekvalm av å ikke spise fordi gravid, og kjempekvalm av å spise fordi omgangssyke. Så utfallet etter måltider er veldig spennende :hilarious:
 
Må bare klage litt til, altså. Vi er på døgn 5 med omgangssyke nå og jeg begynner halvseriøst å betvile beslutningen om et tredje barn :bag: Spesielt morsomt er det jo at jeg blir kjempekvalm av å ikke spise fordi gravid, og kjempekvalm av å spise fordi omgangssyke. Så utfallet etter måltider er veldig spennende :hilarious:
Pest eller kolera! :p
 
Hadde svangerskapsdiabetes forrige svangerskap og risikoen er høy for å få det igjen. Derfor har jeg/må jeg kuttet det meste av karbohydrater. Sist «spika» blodsukkeret av å ha gulrot oppi middagen, så må være ganske strikt. Fordel: jeg spiser mer velbalansert og ikke noe overspising. Ulempe: jeg vil jo ha søte ting! Eple! Pasta! Poteter!
 
Back
Topp