Klagetråd

Åååh kjære deg :Heartred Da er det hvertfall lov med rolig helg, film og kos. Har du noen venner som kan avlaste deg litt?
Har en venninne som heldigvis vil være sammen med oss en stund på søndagen, og en barnevakt som var ledig en stund. Håper det ikke blir så ille, men han på 3,5 er en vilter mann med mye energi og også nå veldig trassalder. Så å ta en rolig helg blir somregel bare mye mas og kjefting da han gjør ALT han ikke får lov til når han kjeder seg.. typ stikke av i nabolaget
 
Har hatt sterke smerter, særlig på høyre side av magen. Litt blanding av skjærende smerte nedover og krampetrekninger som føles som menssmerter. Ble bekymret og snakket med jordmor, fikk time på sykehuset. Viste seg å være en muskelknute i livmorveggen, som plutselig må ha oppstått :sour: heldigvis ikke farlig og alt bra med lille❤️ bare fryktelig smertefullt. Fikk noen sterkere smertestillende, men de kan ikke vite om dette varer noen dager eller mye lengre. Bom, så var jeg sykemeldt…
 
Har hatt sterke smerter, særlig på høyre side av magen. Litt blanding av skjærende smerte nedover og krampetrekninger som føles som menssmerter. Ble bekymret og snakket med jordmor, fikk time på sykehuset. Viste seg å være en muskelknute i livmorveggen, som plutselig må ha oppstått :sour: heldigvis ikke farlig og alt bra med lille❤️ bare fryktelig smertefullt. Fikk noen sterkere smertestillende, men de kan ikke vite om dette varer noen dager eller mye lengre. Bom, så var jeg sykemeldt…
Åh nei, så kjedelig! Er det noe du kommer til å være plaget med etter svangerskap også?
 
Isj, det vet jeg ikke! Men tror ikke den trenger å være så vond i såfall, nå er alt strukket så mye rundt der, så det er vel litt derfor det gjør så vondt :sour:
Det er jo ikke så vanskelig å se for seg at en strukket knute er veldig vond :Heartred
 
Har hatt sterke smerter, særlig på høyre side av magen. Litt blanding av skjærende smerte nedover og krampetrekninger som føles som menssmerter. Ble bekymret og snakket med jordmor, fikk time på sykehuset. Viste seg å være en muskelknute i livmorveggen, som plutselig må ha oppstått :sour: heldigvis ikke farlig og alt bra med lille❤️ bare fryktelig smertefullt. Fikk noen sterkere smertestillende, men de kan ikke vite om dette varer noen dager eller mye lengre. Bom, så var jeg sykemeldt…
Åh det hørtes ikke godt ut ❤️ masse god bedring ❤️❤️
 
Nei, ikke sant :shy: Vi har termin samme dag vi! Blir spennende å følge med når det nærmer seg:love7
Veldig spennende!! Syns det er så mange som har termin så tidlig og at vi henger så etter :hilarious: Men vi gjør jo ikke det! Det er bare en følelse jeg sitter med. Er dette din første?
 
Enig! Føler meg langt bak :joyful: Men det kommer seg. Stas å komme til uke 25 i dag! Min første ja, men ikke for deg? Har du flere enn en fra før:happy:
Så koselig! :love017Ja, vi har to fra før :Heartred Ei jente på 9 år og en gutt på snart 8, begge gleder seg veldig til få baby i hus :love017
 
Så koselig når de er store nok til å virkelig glede seg :happy: hvordan fødte du i fht termin med de to første?
Fire og seks dager før termin :happy: Spent på hvordan det blir denne gangen! Nummer en begynte med vannavgang på natten, 4 dager før. Ni timer senere hadde jeg henne på brystet :Heartred Med nummer to kom jeg inn uten regelmessige rier og 5 cm åpning, 6 dager før termin. De tok vannet mitt for jeg hadde så store plager og da var jeg tobarnsmor før det var gått 3,5 t :Heartred
 
Var tilbake på jobb første dag i går etter 8 dagers sykmelding, sliter veldig med svimmelhet. På jobb i dag og heldigvis dagvakt men like svimmel. Heldigvis fri til torsdag etter i dag ❤️
Høres ut som du sliter med sv.dia og blodtrykket :Heartred Jeg sliter også med blodtrykk, det eneste som faktisk føles som det gjør en forskjell er å drikke masse vann :Heartred Ikke vær redd for å sykemelde deg igjen om du kjenner det blir for mye.
 
Høres ut som du sliter med sv.dia og blodtrykket :Heartred Jeg sliter også med blodtrykk, det eneste som faktisk føles som det gjør en forskjell er å drikke masse vann :Heartred Ikke vær redd for å sykemelde deg igjen om du kjenner det blir for mye.
Blodsukker målingene har faktisk vært fine, men merker at jeg reagerer på ting jeg ikke har gjort før. Jeg kjøpte kyllingsalat på meny i går til jobb. Klarte ikke halvparten en gang og ble uvel ❤️vil helst jobbe så mye som mulig men gammelt sykehjem så tung luft på jobb :(
 
Fire og seks dager før termin :happy: Spent på hvordan det blir denne gangen! Nummer en begynte med vannavgang på natten, 4 dager før. Ni timer senere hadde jeg henne på brystet :Heartred Med nummer to kom jeg inn uten regelmessige rier og 5 cm åpning, 6 dager før termin. De tok vannet mitt for jeg hadde så store plager og da var jeg tobarnsmor før det var gått 3,5 t :Heartred
Oj, ja det blir spennende :happy: Høres ut som en drøm når det går såpass radig! Men det har sikkert sine egne utfordringer:p jeg har hørt nummer tre kan være en luring:happy: min bestemor hadde fire raske fødsler til ca termin, som nesten skjedde i bilen til! Moren min hadde keisersnitt. Spent på hva jeg har i vente:wacky:
 
Oj, ja det blir spennende :happy: Høres ut som en drøm når det går såpass radig! Men det har sikkert sine egne utfordringer:p jeg har hørt nummer tre kan være en luring:happy: min bestemor hadde fire raske fødsler til ca termin, som nesten skjedde i bilen til! Moren min hadde keisersnitt. Spent på hva jeg har i vente:wacky:
Ja, nummer tre er visst litt lur, så vi får se! Gleder meg til å lese hvordan fødselen din går! Hva føler du rundt fødsel? Er du redd eller bare spent?
 
Ja, nummer tre er visst litt lur, så vi får se! Gleder meg til å lese hvordan fødselen din går! Hva føler du rundt fødsel? Er du redd eller bare spent?
Jeg føler på en god blanding :happy: tror ikke jeg er super god på å håndtere smerte, så gruer meg litt til det. Så er jeg spent på å få oppleve det samtidig. Tror jeg skal kjøpe meg et forberedende kurs:joyful:
 
Back
Topp