Klagetråd

Huff, det er så kjipt! :bag: Håper jo fortsatt på å kunne få et par netter med ordentlig god søvn før den lille melder sin ankomst, men frykter jo at det egentlig er noe jeg kan se langt etter. :laughing002
Mye merkelige drømmer her også for tiden!
Jeg hadde også trodd / håpet at dårlig nattesøvn skulle la vente på seg en stund til :joyful:
 
Usj:sour: håper kvalmen slipper for deg snart! Her er det også perioder hvor det strekker skikkelig i lysken. Særlig hvis jeg reiser meg raskt opp fra sittende, lurt å ta rolige bevegelser:joyful:
Ja den kvalmen håper jeg å bli kvitt snart den er helt grusom, for får i meg lite mat føler jeg og redd for at det skal ødelegge lille spire :( :Heartred
 
Ja den kvalmen håper jeg å bli kvitt snart den er helt grusom, for får i meg lite mat føler jeg og redd for at det skal ødelegge lille spire :( :Heartred
Spire får det den trenger, det trenger du ikke være redd for :Heartred
 
Samboer rekker kanskje en time hjemme før møte i dag. Og var borte i går også. Han er en så travel mann :banghead:
 
Ja har lest litt om det, men spiser lite og ofte og litt enn ingen ting, håper bare kvalmen gir seg snart :arghh: :Heartred

Det som bekymrer meg mest er vel og komme på UL neste uke og at det skal være noe galt.
Ekstrem svangerskapskvalme blir forbundet med lavere risiko for spontan abort :Heartred Har du vært på ultralyd og sett liv før?
 
Ja i uke 7 og uke 8 er i uke 12 nå :Heartred
Du er i juni forumet nå, kan hende du vet det.
Uke 12 er godt og komme over. Jeg er 23 og noen dager, og husker følelsen godt og endelig være over.
Men jeg har fortsatt kvalmen, og den er ekkel den.
 
Du er i juni forumet nå, kan hende du vet det.
Uke 12 er godt og komme over. Jeg er 23 og noen dager, og husker følelsen godt og endelig være over.
Men jeg har fortsatt kvalmen, og den er ekkel den.
Ja, jeg ekke så flink finne frem, ser bare på forum på appen eller nett siden og er innpå mange forskjellig plasserlaughing6

Ja kvalmen den er grusom :arghh:
 
Ja i uke 7 og uke 8 er i uke 12 nå :Heartred
Ja, jeg ekke så flink finne frem, ser bare på forum på appen eller nett siden og er innpå mange forskjellig plasserlaughing6

Ja kvalmen den er grusom :arghh:
Det går fint, vi har alle vært der i første trimester :Heartred Har du sett liv så er sjansen stor for at dette går bra! Du har kanskje otul snart også? Kvalmen min blir bedre i uke 14 og nesten borte i uke 16 :happy: Nå er jeg 23+5
 
Det går fint, vi har alle vært der i første trimester :Heartred Har du sett liv så er sjansen stor for at dette går bra! Du har kanskje otul snart også? Kvalmen min blir bedre i uke 14 og nesten borte i uke 16 :happy: Nå er jeg 23+5
Ja neste fredag 1 mars da skal jeg være 13+1 så grugleder meg til den og har 1 svangerskapskontroll 28 februar :) :Heartred
 
Jo gikk fint ❤️gikk til han før graviditeten og. Jeg er veldig sensitiv sa han og har nok en form for spenningshodepine. Han fikk knekt opp litt i nakken min. Skal til han neste uke og så håper det blir bedre da ❤️
Håper det hjelper :Heartred jeg går også til naprapat for nakken og spenningshodepine
 
Nå er jeg pisslei! Har startet på4.uken hjemme alene, mannen er fisker. Han kommer hjem om 11 dager, altså er det 2 helger til alene hjemme med barna på 3,5 og 5 år. Jeg er kjempekvalm og sliten, får ikke i meg mye næring, og i dag tidlig fant jeg ut at barnehagen har stengt på fredag grunnet planleggingsdag:arghh:
Det blir altså langhelg på meg, og nå har jeg forhørt meg med familie for avlastning men ingen er tilgjengelig i helga. Kjenner jeg får lyst å spy bare av tanken. Heldigvis er planen til sambo å ta sykmelding når han kommer hjem, fordi han er veldig plaget med håndleddene som han bruker dagen lang på båten. Så mest sannsynlig var dette siste gang han reiste på jobb for en stund
 
Hatt magevondt i natt og i dag tidlig :sour: Litt kombinert følelse av magesmerter og mensverk. Jeg vet at det er vanlig med litt sånn mensmurringer, men har ikke hatt noe av det så langt. Andre som opplever å få noe sånt plutselig? Kanskje det bare vokser litt kraftigere plutselig..,
 
Nå er jeg pisslei! Har startet på4.uken hjemme alene, mannen er fisker. Han kommer hjem om 11 dager, altså er det 2 helger til alene hjemme med barna på 3,5 og 5 år. Jeg er kjempekvalm og sliten, får ikke i meg mye næring, og i dag tidlig fant jeg ut at barnehagen har stengt på fredag grunnet planleggingsdag:arghh:
Det blir altså langhelg på meg, og nå har jeg forhørt meg med familie for avlastning men ingen er tilgjengelig i helga. Kjenner jeg får lyst å spy bare av tanken. Heldigvis er planen til sambo å ta sykmelding når han kommer hjem, fordi han er veldig plaget med håndleddene som han bruker dagen lang på båten. Så mest sannsynlig var dette siste gang han reiste på jobb for en stund
Åååh kjære deg :Heartred Da er det hvertfall lov med rolig helg, film og kos. Har du noen venner som kan avlaste deg litt?
 
Hatt magevondt i natt og i dag tidlig :sour: Litt kombinert følelse av magesmerter og mensverk. Jeg vet at det er vanlig med litt sånn mensmurringer, men har ikke hatt noe av det så langt. Andre som opplever å få noe sånt plutselig? Kanskje det bare vokser litt kraftigere plutselig..,
Det kan også være forstoppelse, om du opplever det?
 
Back
Topp