Det kan være lurt! Man klarer ikke forberede seg på noe sånt uansett, men jeg syntes det var veldig fint å vite litt om gangen i en fødsel, fasene og pustetekniker. Jeg trodde ikke jeg var så god på smerter jeg heller, men fødselssmerter er noe helt annet. Også vet man at det går over!Jeg føler på en god blandingtror ikke jeg er super god på å håndtere smerte, så gruer meg litt til det. Så er jeg spent på å få oppleve det samtidig. Tror jeg skal kjøpe meg et forberedende kurs
![]()
tror ikke jeg er super god på å håndtere smerte, så gruer meg litt til det. Så er jeg spent på å få oppleve det samtidig. Tror jeg skal kjøpe meg et forberedende kurs
Det er det jeg også tenker nå
Det som er teit, er at dersom jeg visste hun ville komme typ 40+5 eller 41+2, så hadde jeg nok villet satt mer pris på disse dagene med hvile
men fordi jeg ikke aner blir jeg helt sprø av å bare ligge her! Ha egentlig mye energi og skulle gjerne gjort masse, men rygg og bekken gjør meg helt fastlåst
Får bare masse tid til å grue meg til fødsel! Elsker yoga, men det gjør bare for vondt…

men hvis ikke satser jeg på at den bidrar til noe!
Dette svangerskapet har ikke vært lett og slitt nok med smerter / mentale etc. Så rimelig klar for å møte den sta prinsessa i magen
Har nå begynt å tenke selv at jeg garantert blir «kjendis» i juli for å ikke ha født enda - og vær den som har holdt inne en baby lengst

Men jeg skjønner tankene dine veldig godt! Jeg er ikke på overtid enda, men pga alt som har skjedd i svangerskapet og med forkortet livmorhals i mange uker, så føler jeg meg langt på over 40+0
Det er ikke lett!
)
. 36 timer med ballong ga bare kjempevonde rier i et døgn og to centimeter åpning