Trenger en klagetråd også, veeeldig godt å ha en plass man kan klage om hva man vil!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, så frustrerende! Spesielt når man er litt ekstra gravidsliten...Klager litt over samboer i dag! Er jeg som har stått opp meg ungene hver eneste morgen untatt én de siste ukene, så tenkte at i dag skulle han få gjøre det så jeg kunne sove litt. Men i stede for å stå opp med minstemor tok han henne med inn til oss, selv om han vet at om vi tar hun opp så legger hun seg ikke ned igjen. Så hun maklet, klaget og skrek, som endte i at jeg stod opp med henne og han sover vidre
Mhmm akkurat det, er sååå trøttÅåå, så frustrerende! Spesielt når man er litt ekstra gravidsliten...
Er som regel i slike sykluser det klaffer Kos deg på ferie, så gleder vi oss til å se flere tester når du kommer hjem!Må klage litt over meg selv som ikke pakket med gtester på ferie, fordi 1) jeg tenkte det ikke hadde klaffet grunnet sykluskrøll, og 2) jeg hadde gitt opp denne pp-en og skulle bare kose meg uten å tenke på prøvinga.
Gleder meg til å komme hjem til testene mine imorgen håper jeg fortsatt er gravid da
Masse god bedringSynes det er ganske slitsomt å eksistere for øyeblikket.. med covid som har slått meg helt ut, utslitt i kropp og hodet og med konstant dårlig samvittighet ovenfor ettåringen som bare vil til mamma.. Får så vondt når han roper «Mammaaaa» mens pappa’n bærer han ut av soverommet.. nei uff gleder meg til å bli frisk igjen nå..
Tusen takk <3Masse god bedring
Sjæl ass!Jeg er så sinnsykt oppblåst! Ser jo ut som om jeg er 4 måneder på vei hver kveld
Tror det kan bli en utfordring å skjule denne gangenSjæl ass!