Klagetråd

Lykkelig.Mamma

Gift med forumet
Novemberlykke 2020
❤Januarlykke 2022❤
Novemberfnuggene 2023
Trenger en klagetråd også, veeeldig godt å ha en plass man kan klage om hva man vil!

Klager litt over samboer i dag! Er jeg som har stått opp meg ungene hver eneste morgen untatt én de siste ukene, så tenkte at i dag skulle han få gjøre det så jeg kunne sove litt. Men i stede for å stå opp med minstemor tok han henne med inn til oss, selv om han vet at om vi tar hun opp så legger hun seg ikke ned igjen. Så hun maklet, klaget og skrek, som endte i at jeg stod opp med henne og han sover vidre:banghead:

Klager litt over samboer i dag! Er jeg som har stått opp meg ungene hver eneste morgen untatt én de siste ukene, så tenkte at i dag skulle han få gjøre det så jeg kunne sove litt. Men i stede for å stå opp med minstemor tok han henne med inn til oss, selv om han vet at om vi tar hun opp så legger hun seg ikke ned igjen. Så hun maklet, klaget og skrek, som endte i at jeg stod opp med henne og han sover vidre:banghead:
Ååå, så frustrerende! Spesielt når man er litt ekstra gravidsliten...

Begge ungene har vært veell mye våken om nettene de siste ukene, kjenner jeg kunne trengt at de begynner å sove igjen snart:smiley-angelic001

Såå trøtt om dagen. Håper det gir seg når jeg er ferdig med progesteron tilskuddet.

Jeg er trøtt at det gjør vondt i hver eneste celle. Og i morgen har møter heeeele dagen, så ingen mulighet for å flekse litt:arghh:

Må klage litt over meg selv som ikke pakket med gtester på ferie, fordi 1) jeg tenkte det ikke hadde klaffet grunnet sykluskrøll, og 2) jeg hadde gitt opp denne pp-en og skulle bare kose meg uten å tenke på prøvinga.
Gleder meg til å komme hjem til testene mine imorgen:hilarious: håper jeg fortsatt er gravid da:angelic:

Må klage litt over meg selv som ikke pakket med gtester på ferie, fordi 1) jeg tenkte det ikke hadde klaffet grunnet sykluskrøll, og 2) jeg hadde gitt opp denne pp-en og skulle bare kose meg uten å tenke på prøvinga.
Gleder meg til å komme hjem til testene mine imorgen:hilarious: håper jeg fortsatt er gravid da:angelic:
Er som regel i slike sykluser det klaffer:hilarious::hilarious: Kos deg på ferie, så gleder vi oss til å se flere tester når du kommer hjem!

Kjennes som en forkjølelse er på vei! På en fredag…

Får se lyst på det, kanskje det er er symptom på graviditeten, for jeg er skikkelig trøtt

Synes det er ganske slitsomt å eksistere for øyeblikket.. med covid som har slått meg helt ut, utslitt i kropp og hodet og med konstant dårlig samvittighet ovenfor ettåringen som bare vil til mamma.. :arghh: Får så vondt når han roper «Mammaaaa» mens pappa’n bærer han ut av soverommet.. nei uff gleder meg til å bli frisk igjen nå..

Synes det er ganske slitsomt å eksistere for øyeblikket.. med covid som har slått meg helt ut, utslitt i kropp og hodet og med konstant dårlig samvittighet ovenfor ettåringen som bare vil til mamma.. :arghh: Får så vondt når han roper «Mammaaaa» mens pappa’n bærer han ut av soverommet.. nei uff gleder meg til å bli frisk igjen nå..
Masse god bedring :Heartbigred

Må også klage litt på at det er såååå mange dager igjen til 14+0… Er jo også så mye mer engstelig av meg denne gangen :arghh: Håper det går fortere fremover nå!

Jeg sliter så grådig med rastløse bein etter at jeg fikk positiv test. Flere som sliter med det?
Blir gaaal av det.

Jeg er så sinnsykt oppblåst! Ser jo ut som om jeg er 4 måneder på vei hver kveld :woot:

Back
Topp