Klagetråd

Har sovet såå dårlig i natt og hatt så vondt i livmorområdet. Det startet med en seksuell drøm, og da fikk jeg faktisk vondt forrige svangerskap også. Også fortsatte det med mageknip utover hele natta..
Det har jeg også opplevd nå, tre ganger allerede. Skjønner på slutten av drømmen at jeg drømmer og gruer meg til å våkne for jeg vet det kommer til å gjøre vondt :smiley-ashamed004 Rareste jeg har vært borti!

Foreldrene mine skal skille seg etter 37 år sammen :( selv om jeg og mine søsken er voksne nå (alle i 20 og 30 årene), så kjenner jeg det er så trist.. spesielt siden det er min mor som går fra min far, og han takler ikke dette noe bra. Kjenner jeg ikke vil bekymre meg og være trist når jeg er gravid og har et godt liv, men likevel så gjør det vondt..

Huff, der hørtes ikke kjekt ut :Heartred Min samboer var lik i starten, men hos oss var det dog veldig uventet og mange år siden sist noen av oss fikk barn (ingen barn sammen).
Krysser fingrene for at det endrer seg hos deg og at han snur snart! Det er jo så viktig at vi har større rundt oss i disse tider . Stor klem. :Heartbigred
Han har begynt å spørre om jeg har tatt folat og vitaminene mine, så er nok kanskje hans måte å vise at han bryr seg! Og i tillegg har han tatt større del i husarbeid nå slik at jeg kan slappe av :Heartpink han trengte nok bare litt tid på å omstille seg.

Arbeidsklærne mine strammer og gjør dagen uutholdelig :dead: sklir så fint inn i buksene på morningen, men i løpet av ettermiddagen vokser jeg ut av de... Flere som har det sånn?
Føler ikke jeg har fått noen mage enda, men blir oppblåst i løpet av dagen :depressed:
Bruker svarte jeans på jobb, litt åpenlyst å gå over til "myke klær". 8+0 i dag, hurra for det, men vil gjerne vente lengre før folk får vite..

Det har jeg også opplevd nå, tre ganger allerede. Skjønner på slutten av drømmen at jeg drømmer og gruer meg til å våkne for jeg vet det kommer til å gjøre vondt :smiley-ashamed004 Rareste jeg har vært borti!
Litt godt å vite at det er flere som har opplevd det, for da er det kanskje normalt? :smiley-ashamed004
Håper det går over for oss begge, men desverre hadde jeg det hele forrige svangerskap :wtf:

Arbeidsklærne mine strammer og gjør dagen uutholdelig :dead: sklir så fint inn i buksene på morningen, men i løpet av ettermiddagen vokser jeg ut av de... Flere som har det sånn?
Føler ikke jeg har fått noen mage enda, men blir oppblåst i løpet av dagen :depressed:
Bruker svarte jeans på jobb, litt åpenlyst å gå over til "myke klær". 8+0 i dag, hurra for det, men vil gjerne vente lengre før folk får vite..
Jeg får på meg buksene om morgenen, men må åpne smekken før lunsj og frem til jeg kommer hjem fra jobb og kan skifte til pysjbukse. Jeg er selv 8+1 og føler det er altfor tidlig å bruke gravidbukser..

Jeg får på meg buksene om morgenen, men må åpne smekken før lunsj og frem til jeg kommer hjem fra jobb og kan skifte til pysjbukse. Jeg er selv 8+1 og føler det er altfor tidlig å bruke gravidbukser..
Ikke sant, synes også det er for tidlig, og er redd de merker det på jobb hvis jeg kommer i andre bukser :p bor også i pysjbukse hjemme :Heartpink

Hehe, husker jeg begynte med gravidbukser rundt uke 8-9 sist. Gjorde hverdagen mye bedre! Luftplagene ble ikke like ille, og jeg slapp å «sprenge ut» de vanlige buksene mine! Har funnet frem gravid-buksene fra kottet og vasket de, så de er klare til seinere :laughing005 Er 6+0 på mandag.. lol

Foreldrene mine skal skille seg etter 37 år sammen :( selv om jeg og mine søsken er voksne nå (alle i 20 og 30 årene), så kjenner jeg det er så trist.. spesielt siden det er min mor som går fra min far, og han takler ikke dette noe bra. Kjenner jeg ikke vil bekymre meg og være trist når jeg er gravid og har et godt liv, men likevel så gjør det vondt..
Skjedde det samme med mine foreldre i sommer, bare at det var pappa som ville ut. Kjenner meg veldig igjen med at det er kjempetrist! Det er en livskrise som er viktig å ta innover seg, føle på, snakke om og bearbeide, ellers kan en få en knekk senere, hvis en bare går og skyver det bort hele tiden! :Heartred

Her også! Knurr og sukk! Er så klar for vår at jeg i desperasjon kjøpte to vårlyng i går, det tidligste noen gang for min del :hilarious:
Er veldig klar for vår her også. Heldivis bare en uke til vinterferie og ferie til varmerestrøk, det blir bra nå :happy:

Litt godt å vite at det er flere som har opplevd det, for da er det kanskje normalt? :smiley-ashamed004
Håper det går over for oss begge, men desverre hadde jeg det hele forrige svangerskap :wtf:
Det er nok sikkert normalt da. Krysser fingrene for at det går over! Dette er mitt første svangerskap, så blir spennende å se hvordan det blir :D

Blæh, klarer ikke huske jeg var så kvalm og dårlig med lillingen.. Gruer meg til morgendagen, garantert at kollegene mine blir å lure:smiley-ashamed004

Klager over at jeg sitter på jobb med åpen bukse (får ikke lukket den) og spiser tørr, gammel kjeks på grunn av kvalme. Vet ikke om jeg skal gråte eller le. Heldigvis har jeg eget kontor så ingen ser meg :rolleyes:

Har fri i dag og må rydde og vaske hele leiligheten + gjøre klart gjesterommet som per nå brukes som bod. Får foreldrene mine på besøk på torsdag så jeg kan liksom ikke utsette dette noe mer, men jeg er jo så uvel! :depressed:

Back
Topp