Klagetråd

Babydream2022

Elsker forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Påskeliljene 2022 ❤️
Septemberskattene 2023
Tenkte var like greit å ha en tråd vi kunne klage fra oss. Slipp frustrasjon og tanker løs. Her er alt lov og ingenting feil.

Jeg er dritt lei sykdom, her har mannen vært syk siden romjulen, og jeg og mini syke av og på. Men er det noe jeg virkelig hater så er det syke mannfolk. Å fy så syke de lissom er, de orker jo ingenting. Og når vi damer et syke så må vi stå for husarbeid, middag og barnestell for vi blir jo ikke så syke vi. Så leeeeeeeei!

I tillegg til dette så kom kvalmen kastet på meg i dag og det eneste som hjelper er cola, men det nekter han meg å drikke. Trur han er ekspert på kosthold osv, han er ikke det altså :facepalm:

Tenkte var like greit å ha en tråd vi kunne klage fra oss. Slipp frustrasjon og tanker løs. Her er alt lov og ingenting feil.

Jeg er dritt lei sykdom, her har mannen vært syk siden romjulen, og jeg og mini syke av og på. Men er det noe jeg virkelig hater så er det syke mannfolk. Å fy så syke de lissom er, de orker jo ingenting. Og når vi damer et syke så må vi stå for husarbeid, middag og barnestell for vi blir jo ikke så syke vi. Så leeeeeeeei!

I tillegg til dette så kom kvalmen kastet på meg i dag og det eneste som hjelper er cola, men det nekter han meg å drikke. Trur han er ekspert på kosthold osv, han er ikke det altså :facepalm:
Manflu er det verste! Har akkurat samme erfaring som deg. En liten forkjølelse så er han halvdød..

Jeg har passet to små barn alene med omgangssyke.. men det var riktignok noe av det verste jeg har gjort :hilarious:

Manflu er det verste! Har akkurat samme erfaring som deg. En liten forkjølelse så er han halvdød..
Haha ja, trur han er trur han er mer enn halvdauv :facepalm: skal sies at vi har hatt både covid og influensa i løpet av de 3 siste ukene. Men syke mannfolk blæææææh…

Litt klaging fra meg. I dag etter frokost kom kvalmen, kastet opp frokosten, var på arrangement på hotell i helga så ikke kult å måtte springe ut flere ganger. Men er det morgen kvalme eller psykisk pga ul i morgen liksom.? Og en ting som irriterer meg og det er at alle rundt meg er så positive når jeg var på ul tirsdag 6+0 og det så så bra ut utenom ingen hjerteslag enda. Dem vet godt jeg mistet for 1 år siden men at jeg er kommet lengre nå enn da. Men dem skjønner ikke hvorfor jeg krisemaksimerer og innerst inne så skjønner jeg ikke selv hvorfor men er nok en beskyttelses mekanisme ❤️

To-åringen har lekt med parfymeflaska og klarte å kline parfymen videre på meg før jeg oppdaget det.. i nesa, vanskelig å få bort. Kjenner kvalmen komme :dead:

Jeg har blitt syk :shifty: mannen har vært forkjøla siden romjula, og jeg trodde jeg slapp unna siden det er 3 uker siden han ble syk, men neiiiida, nå når han er frisk så skulle jeg få det! :wtf:

Det er så urettferdig at dette er mitt tredje svangerskap og vi har fortsatt ingen barn. Det er så urettferdig at eg ikkje kan nyte det faktumet at eg endelig har blitt gravid igjen fordi hjernen min har overbevist meg om at det igjen kommer til å gå galt. Skulle så gjerne tørre å bestille time hos jordmor og glede meg til den. Å begynne å tenke på babyklær eller rekne ut når termin er. Men eg tør ikkje. Klamrer meg fast til hver kvalmebyge fordi det bekrefter at kroppen fortsatt har masse hormoner, og håper inderlig at eg blir så dårlig at eg må kaste opp - bare for å ver skikkelig gravid.

Jeg og… og ikke kan jeg klage til kollegaer heller, nevner du ordet kvalm så er du avslørt. Spiste til og med en liten frokost i dag i håp om at det skulle hjelpe men nei.
Skjønner ikke hvordan det skal gå på heldagskurs med jobben i morgen når jeg ikke kan gå til og fra kontoret som jeg vil. Kommer også til å slite hardt med å ikke sovne :hilarious:

Skjønner ikke hvordan det skal gå på heldagskurs med jobben i morgen når jeg ikke kan gå til og fra kontoret som jeg vil. Kommer også til å slite hardt med å ikke sovne :hilarious:
Ser den! Går liksom fint når jeg sitter på kontor alene og kan sone litt ut uten at noen reagerer :hilarious:

Det er så urettferdig at dette er mitt tredje svangerskap og vi har fortsatt ingen barn. Det er så urettferdig at eg ikkje kan nyte det faktumet at eg endelig har blitt gravid igjen fordi hjernen min har overbevist meg om at det igjen kommer til å gå galt. Skulle så gjerne tørre å bestille time hos jordmor og glede meg til den. Å begynne å tenke på babyklær eller rekne ut når termin er. Men eg tør ikkje. Klamrer meg fast til hver kvalmebyge fordi det bekrefter at kroppen fortsatt har masse hormoner, og håper inderlig at eg blir så dårlig at eg må kaste opp - bare for å ver skikkelig gravid.
Så trist å lese at du er i samme situasjon som meg og føler på de samme tingene. Jeg er i mitt fjerde svangerskap uten å ha et eneste barn. Det er ikke noe kjekt å gå igjennom dette gang på gang uten å komme noen vei. Krysser fingrene for at det er vår tur denne gangen :love017

Jeg håper ikke at jeg opplever sa akkurat nå.. Hadde lyst blod blandet med hvit utflod i går aften.. Blødde ingenting før nå idag ved 12-tide. da kom det en liten blodflekk igjen.. :bag: Normale mennesker hadde sikkert ikke lagt merke til det.. men jeg er så livredd for å miste spiren:shy:
Hva får jeg gjort? akkurat nå er jeg bortreist, og ingen mulighet til å ta hcg blodprøve før mandag..
Har ikke sjekket om det er noen som kan ta UL i nærheten, men det frister.. :grumpy:

Jeg håper ikke at jeg opplever sa akkurat nå.. Hadde lyst blod blandet med hvit utflod i går aften.. Blødde ingenting før nå idag ved 12-tide. da kom det en liten blodflekk igjen.. :bag: Normale mennesker hadde sikkert ikke lagt merke til det.. men jeg er så livredd for å miste spiren:shy:
Hva får jeg gjort? akkurat nå er jeg bortreist, og ingen mulighet til å ta hcg blodprøve før mandag..
Har ikke sjekket om det er noen som kan ta UL i nærheten, men det frister.. :grumpy:
Hvor langt er du på vei nå? Samme skjedde med meg i helgen, og etter kontakt med både lege og jordmor sa de at det er helt ufarlig med mindre det øker mye i mengde, eller man får smerter i tillegg til spottingen.

Når kroppen trenger fysio, men i tillegg så burde en holde sofaen. Joda da tvinger vi kroppen til fysio. Satse på at en ikke spyr eller svimer av

Hvor langt er du på vei nå? Samme skjedde med meg i helgen, og etter kontakt med både lege og jordmor sa de at det er helt ufarlig med mindre det øker mye i mengde, eller man får smerter i tillegg til spottingen.
Ikke for å skremme, men jeg vil bare si at jeg er uenig.. Jeg hadde bittelitt blod på papiret uke 8+6 forrige graviditet (som jeg ikke tenkte noe over siden det er normalt å kunne spotte litt under graviditeten), og det var kun med det, og ingen smerter, så jeg tenkte ikke noe over det. Hadde hatt MA uke 7+4, og gikk helt til 12+1 før jeg oppdaget det. Så jeg mener man bør sjekke ut spotting/blødning under svangerskapet uansett.. for er dritt å ha gått så lenge og ikke vite om å ha mistet…. Men sannsynligvis er alt helt i orden - men jeg ville ha sjekket for å være på den sikre siden❤️

Back
Topp