Klagetråd

3barnsmamma1

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Ikke alle dager er like god, her er tråden hvor vi kan klage litt og få ut litt frustrasjon om alt og ingenting:Heartred

Klager over konstant angst og redsel for å blø ut nok et svangerskap :sorry:
Men har vært værre, er helt ok mentalt. Hjelper at det er donor, og ikke mine gamle egg.

Men har vært værre, er helt ok mentalt. Hjelper at det er donor, og ikke mine gamle egg.
Kan forstå den redselen når det har skjedd før:( Har ikke opplevd selv så kan ikke sette meg inn i det, men kjenner ekstra på redsel denne gangen jeg også. Redd for å miste, at barnet ikke er frisk og den type ting:( Er vel fordi jeg er blitt noen år gamlere enn med de to andre:hilarious: da var jeg bare 17 og 20 når jeg ble gravid:p Nå er jeg trossalt gammal, hele 23:hilarious:

Forstår veldig godt frykten for at noe skal gå galt. Krysser fingrene for alt spiren sitter hele veien! <3

Klager over at jeg endelig hadde gått ned litt i vekt og kjøpt meg nye bukser og BH-er. Nå passer ingenting. :hilarious:

Kan forstå den redselen når det har skjedd før:( Har ikke opplevd selv så kan ikke sette meg inn i det, men kjenner ekstra på redsel denne gangen jeg også. Redd for å miste, at barnet ikke er frisk og den type ting:( Er vel fordi jeg er blitt noen år gamlere enn med de to andre:hilarious: da var jeg bare 17 og 20 når jeg ble gravid:p Nå er jeg trossalt gammal, hele 23:hilarious:
Takk:Heartred vi har mistet ca14 ganger med egne egg, så frykten sitter godt i selv om det dette er et ungt egg.

Kjenner også på redselen for å miste. Like skummelt hver gang jeg skal tørke meg på do.

Klager på dårlig vær! Har vært dritt i en uke nå, og værvarslet viser bare dårlig vær i tiden fremover. Regn, regn, regn, overskyet og regn. Stort sett bare en-siffrede tall på graderstokken. Hadde det enda vært 15 grader og overskyet liksom. Men neida. Jeg vil ha våååår!

Klager på dårlig vær! Har vært dritt i en uke nå, og værvarslet viser bare dårlig vær i tiden fremover. Regn, regn, regn, overskyet og regn. Stort sett bare en-siffrede tall på graderstokken. Hadde det enda vært 15 grader og overskyet liksom. Men neida. Jeg vil ha våååår!

Jeg klager også på været. Helt til jeg får snapper fra folk i hjembyen min. En meter snø og going strong :hilarious::hilarious::hilarious:

Jeg kan klage over jeg må sitte og vente på mine foreldre som har elste og kvalmen er på fult her og dem vet ikke ikke

Jeg burde ikke klage over solbrille-skille jeg da :hilarious::angelic:

Back
Topp