Ikke alle dager er like god, her er tråden hvor vi kan klage litt og få ut litt frustrasjon om alt og ingenting

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kan forstå den redselen når det har skjedd førKlager over konstant angst og redsel for å blø ut nok et svangerskap
Men har vært værre, er helt ok mentalt. Hjelper at det er donor, og ikke mine gamle egg.
da var jeg bare 17 og 20 når jeg ble gravid
Klager over konstant angst og redsel for å blø ut nok et svangerskap
Men har vært værre, er helt ok mentalt. Hjelper at det er donor, og ikke mine gamle egg.
TakkKan forstå den redselen når det har skjedd førHar ikke opplevd selv så kan ikke sette meg inn i det, men kjenner ekstra på redsel denne gangen jeg også. Redd for å miste, at barnet ikke er frisk og den type ting
Er vel fordi jeg er blitt noen år gamlere enn med de to andre
da var jeg bare 17 og 20 når jeg ble gravid
Nå er jeg trossalt gammal, hele 23
![]()
vi har mistet ca14 ganger med egne egg, så frykten sitter godt i selv om det dette er et ungt egg.Tusen takkForstår veldig godt frykten for at noe skal gå galt. Krysser fingrene for alt spiren sitter hele veien! <3

Krysser fingrene for at spiren sitter nåTakkvi har mistet ca14 ganger med egne egg, så frykten sitter godt i selv om det dette er et ungt egg.

Klager på dårlig vær! Har vært dritt i en uke nå, og værvarslet viser bare dårlig vær i tiden fremover. Regn, regn, regn, overskyet og regn. Stort sett bare en-siffrede tall på graderstokken. Hadde det enda vært 15 grader og overskyet liksom. Men neida. Jeg vil ha våååår!

Hoho, ja da har vi kanskje ikke så mye å klage påJeg klager også på været. Helt til jeg får snapper fra folk i hjembyen min. En meter snø og going strong![]()

Klager på dårlig vær! Har vært dritt i en uke nå, og værvarslet viser bare dårlig vær i tiden fremover. Regn, regn, regn, overskyet og regn. Stort sett bare en-siffrede tall på graderstokken. Hadde det enda vært 15 grader og overskyet liksom. Men neida. Jeg vil ha våååår!

Absolutt ikke!!Jeg burde ikke klage over solbrille-skille jeg da![]()
God bedring!Klager over at 3 av 4 ligger med influensa…
God bedring!
takk det er det værste jeg har vært med på. Dem sa corona var ille men den var jeg nesten ikke syk av men dette er ille hoster til jeg spyr ligger jeg føler jeg ikke før puste