Klagetråd

Nå kicka kvalmen fullstendig inn:depressed:
Var ikke plass til den med alle covid symptomene, så når jeg endelig var på bedringens vei måtte selvfølgelig kvalmen komme:arghh:

Ååååå da har jeg kastet opp for andre gang. Er vist en mandags ting.. Hater denne kvalmen. Gjør meg så svak. Orker ikke spise sunt eller trene:smiley-angry017

Hele husets oppgaver raser sammen, jeg har ekstremt mye arbeidskrav å skrive samt oppmøte de neste ukene, eksamen og koser meg med korona og graviditet. safe to say jeg er utslitt allerede. Har aldri lengtet mer til sommerferie før

Ja akkurat sånn er det hos meg og! Jeg har faktisk bestilt en bb hug me pute, vet det er tidlig hehe:hilarious: Håper den skal støtte meg opp så jeg ikke ruller over på puppene i søvne for da bråvåkner jeg av det som kjennes ut som en kniv i hvert bryst:oops:
Jeg kjøpte en sånn i første svangerskap i 2019, og har siden brukt den nesten hver natt. Gravid eller ei :hilarious: Så det var uten tvil den beste investeringen jeg har gjort i første svangerskapet!

Jeg kjøpte en sånn i første svangerskap i 2019, og har siden brukt den nesten hver natt. Gravid eller ei :hilarious: Så det var uten tvil den beste investeringen jeg har gjort i første svangerskapet!
Haha! Så godt å høre, den er jo ganske dyr, så håper jeg får bruk for den❤️

Er syk og burde vært hjemme fra jobb, men har så mye som må leveres innen onsdag at jeg må presse meg på jobb :/

Uff, god bedring ❤️ Hva jobber du med?

Takk <3 Er leder, så må bare få gjort rapportering på alt mulig - gleder meg til jeg kan fortelle så jeg kan tilrettelegge litt :)

Forresten, da jeg hadde treg mage presset jeg i meg sviskemos, det hjalp :)

Takk <3 Er leder, så må bare få gjort rapportering på alt mulig - gleder meg til jeg kan fortelle så jeg kan tilrettelegge litt :)

Forresten, da jeg hadde treg mage presset jeg i meg sviskemos, det hjalp :)
Da har du det nok travelt:)
Takk for tips, skal prøve det ut :Heartred

Jeg har SÅ lyst til å flytte inn her igjen (flyttet ut pga antatt kjemisk), men alt indikerer på at noe er skikkelig galt :( Og jeg føler meg ganske alene i verden.. derfor må jeg bare klage litt. Skal inn å måle HCG igjen kl 9, håper jeg får svar i kveld- sånn at legen kan henvise til TUL i morgen. Jeg har blødd, og spotter enda friskt blod. HCG er lav, men stigende.. Veldig redd for EXU! Samtidig har jeg selvfølgelig et lite håp om at det kan være en solskinnshistorie på gang :(

Jeg har SÅ lyst til å flytte inn her igjen (flyttet ut pga antatt kjemisk), men alt indikerer på at noe er skikkelig galt :( Og jeg føler meg ganske alene i verden.. derfor må jeg bare klage litt. Skal inn å måle HCG igjen kl 9, håper jeg får svar i kveld- sånn at legen kan henvise til TUL i morgen. Jeg har blødd, og spotter enda friskt blod. HCG er lav, men stigende.. Veldig redd for EXU! Samtidig har jeg selvfølgelig et lite håp om at det kan være en solskinnshistorie på gang :(

sender deg en god klem :Heartred håper på en solskinnshistorie :Heartred

Åhh.. håper med deg og vil gjerne ha deg tilbake her inne hvis det nå er liv der. ❤❤

Fått svar på hcg idag enda da? Håper for deg :Heartred

Angrer skikkelig på at jeg kjøpte hotellpakke med vinsmaking for 2 og konsert med ståplass i julegave til mannen min i juni. Første gang noen sinne vi skal ha barnevakt i 48 timer og jeg er typ gravid i 6 mnd. Håper bare jeg får fly.

Fått svar på hcg idag enda da? Håper for deg :Heartred

Fikk svar nettopp, HCG er opp fra 82 til 114, så lav stigning, men mer stigning de siste 2 dagene enn de siste 10.. Nå er jeg bare veldig usikker på hva jeg skal kreve og gjøre. Jeg tenker det mest rasjonelle er å be om henvisning til UL på sykehuset pga blødninger og lav stigning, også måle HCG igjen på mandag. Jeg kan dra privat i helga, men er usikker på om jeg kommer til å få svar av det (eller av UL i det hele tatt så tidlig?).. Hvis jeg tar utgangspunkt i når jeg fikk positiv test - så er det minste jeg kan være på vei 5+2. I følge menstermin er jeg 5+6, så det er liksom litt tidlig å se noe på UL uansett?

Sårt og forvirrende med økende grad av graviditetssymptomer (kvalme, ømme bryst osv)..

jeg synes også det er veldig fascinerende at digital hos meg har slått ut på HCG på 9 med «1-2» og «2-3» med HCG på 82, forteller litt om hvor lite man egentlig kan legge i disse testene..!

Back
Topp