Da skal jeg sjekke ut det, kanskje jeg også må bestille meg enJa jeg måtte bare slå til når jeg så at den var på tilbud på barnas hus! Enig jeg sover også på magen heletiden![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skal jeg sjekke ut det, kanskje jeg også må bestille meg enJa jeg måtte bare slå til når jeg så at den var på tilbud på barnas hus! Enig jeg sover også på magen heletiden![]()

Jeg kjøpte en sånn i første svangerskap i 2019, og har siden brukt den nesten hver natt. Gravid eller eiJa akkurat sånn er det hos meg og! Jeg har faktisk bestilt en bb hug me pute, vet det er tidlig heheHåper den skal støtte meg opp så jeg ikke ruller over på puppene i søvne for da bråvåkner jeg av det som kjennes ut som en kniv i hvert bryst
![]()
Så det var uten tvil den beste investeringen jeg har gjort i første svangerskapet!Haha! Så godt å høre, den er jo ganske dyr, så håper jeg får bruk for denJeg kjøpte en sånn i første svangerskap i 2019, og har siden brukt den nesten hver natt. Gravid eller eiSå det var uten tvil den beste investeringen jeg har gjort i første svangerskapet!
Det er beste pengene jeg har brukt i hele mitt liv. Den er så all around perfekt til mye.Haha! Så godt å høre, den er jo ganske dyr, så håper jeg får bruk for den![]()
Så fint! Gleder meg til å få denDet er beste pengene jeg har brukt i hele mitt liv. Den er så all around perfekt til mye.

Uff, god bedringEr syk og burde vært hjemme fra jobb, men har så mye som må leveres innen onsdag at jeg må presse meg på jobb :/
Uff, god bedringHva jobber du med?
Da har du det nok traveltTakk <3 Er leder, så må bare få gjort rapportering på alt mulig - gleder meg til jeg kan fortelle så jeg kan tilrettelegge litt
Forresten, da jeg hadde treg mage presset jeg i meg sviskemos, det hjalp![]()

Jeg har SÅ lyst til å flytte inn her igjen (flyttet ut pga antatt kjemisk), men alt indikerer på at noe er skikkelig galtOg jeg føler meg ganske alene i verden.. derfor må jeg bare klage litt. Skal inn å måle HCG igjen kl 9, håper jeg får svar i kveld- sånn at legen kan henvise til TUL i morgen. Jeg har blødd, og spotter enda friskt blod. HCG er lav, men stigende.. Veldig redd for EXU! Samtidig har jeg selvfølgelig et lite håp om at det kan være en solskinnshistorie på gang
![]()
håper på en solskinnshistorie 
Jeg har SÅ lyst til å flytte inn her igjen (flyttet ut pga antatt kjemisk), men alt indikerer på at noe er skikkelig galtOg jeg føler meg ganske alene i verden.. derfor må jeg bare klage litt. Skal inn å måle HCG igjen kl 9, håper jeg får svar i kveld- sånn at legen kan henvise til TUL i morgen. Jeg har blødd, og spotter enda friskt blod. HCG er lav, men stigende.. Veldig redd for EXU! Samtidig har jeg selvfølgelig et lite håp om at det kan være en solskinnshistorie på gang
![]()
Fått svar på hcg idag enda da? Håper for degJeg har SÅ lyst til å flytte inn her igjen (flyttet ut pga antatt kjemisk), men alt indikerer på at noe er skikkelig galtOg jeg føler meg ganske alene i verden.. derfor må jeg bare klage litt. Skal inn å måle HCG igjen kl 9, håper jeg får svar i kveld- sånn at legen kan henvise til TUL i morgen. Jeg har blødd, og spotter enda friskt blod. HCG er lav, men stigende.. Veldig redd for EXU! Samtidig har jeg selvfølgelig et lite håp om at det kan være en solskinnshistorie på gang
![]()

Fått svar på hcg idag enda da? Håper for deg![]()