Klagetråd

Er så lei kvalme… Gått ned 2 kilo siste uken :bag:

Sååå enig. :wtf: Jeg hater å være kvalm. Blir sykemelding på meg framover nå. Jeg er sengeliggende:wtf: god bedring til deg

Sengeliggende her også, men er så mye mas ift jobb med sykemelding.. Må få ordnet en delvis. Kanskje 40 % noen uker (jobbe 4,5 time om dagen).

Sengeliggende her også, men er så mye mas ift jobb med sykemelding.. Må få ordnet en delvis. Kanskje 40 % noen uker (jobbe 4,5 time om dagen).
Skulle ønske jeg klarte det, det går ikke her. Får håpe kvalmen gir seg fort for oss begge :)

Jeg blir gal av nesa mi. Det renner og er tett omhverandre. Jeg har ganske hissig allergi da. Så den har tydeligvis blitt verre. Jeg kjøpte saltvannspray i håp om å unngå otrivin. Nope. Den kunne jeg bare ha latt være å kjøpe. Totalt ubrukelig. Ble jo faktisk bare verre av den. Gikk tilslutt for otrivin. Eneste som faktisk fungerer. Jeg vil egentlig unngå medisiner i svangerskapet. Det ser ut som det er uunngåelig. :banghead:

Etter å ha testa negativt i 3 dager Fikk jeg nå en knall positiv korona test. Så kan offisielt melde meg inn i tidlig gravid/korona klubben. Er regelrett dritsjuk. Men silver lining er at jeg slipper vaksine 3

Etter å ha testa negativt i 3 dager Fikk jeg nå en knall positiv korona test. Så kan offisielt melde meg inn i tidlig gravid/korona klubben. Er regelrett dritsjuk. Men silver lining er at jeg slipper vaksine 3

Æsj.. drittvirus altså. God bedring. Håper du slipper å bli kjempesyk.

Uff føler med deg!:Heartred Jeg er selv på dag 3 med korona og ligger strak ut:sad010

Kjenner at det skal bli himmelsk å få tatt en tul når denne koronadritten har gitt seg :nailbiting: håper lille ligge trygt og godt, for hele kroppen er vond og er avhengig av en del smertestillende for å komme meg gjennom dagene :banghead:

En uutholdelig hoste har inntatt denne covid pasienten:banghead:
Null søvn på mor inatt og en super sår hals og vondt bryst og mage..:inpain:
Denne duellen har Covid vunnet:sad010
Føler sånn med deg! Denne coviden var heavy synes jeg. Lurer på om en ny variant har begynt å sirkulere? For det har ikke føltes som omikron, slik det beskrives. Symptomene har totalt overskygget gravidsymtomene. I dag, som jeg har beg å føle meg litt bedre, så har gravidsymptomene kommet krypende tilbake igjen :)

Det er en skjebnens ironi at jeg opprettet denne tråden i feberrus, et slags covidforvarsel, og nå stuper den ene etter den andre her inne:wacky:.

Føler sånn med deg! Denne coviden var heavy synes jeg. Lurer på om en ny variant har begynt å sirkulere? For det har ikke føltes som omikron, slik det beskrives. Symptomene har totalt overskygget gravidsymtomene. I dag, som jeg har beg å føle meg litt bedre, så har gravidsymptomene kommet krypende tilbake igjen :)

Det er en skjebnens ironi at jeg opprettet denne tråden i feberrus, et slags covidforvarsel, og nå stuper den ene etter den andre her inne:wacky:.
Ja må si jeg ble tatt på sengen over hvor kraftig jeg har reagert på viruset..:wideyed: alle gravidsymptomer er borte vekk ja, kun covid symptomer som jobber på spreng i kroppen..
Håper at det snart slipper for alle slik at vi kan gå tilbake igjen å nyte det å bare være gravide!:Heartred

Begynner å bli kjempe bekymret for at det er noe som ikke er som det skal. Har lagt på meg 5kg på 10 dager, testet +2 på protein i urinen i går. I tillegg fryser jeg langt inn i sjela hele tiden. Om jeg skal legge på meg i dette tempoet kommer jeg til å legge på meg over 100kg. Har bestilt meg en legetime for å evt se om det er noe som ikke er helt bra. Men blir jo redd for om det er noe galt.

Endelig fant jeg en termingruppe..
Og nå kommer klagingen

Jeg kjente tidlig at jeg var gravid, var ekstrem kvalm(ingen oppkast, men ligger i halsen) puppene er utrolig såre og vonde, spesielt nipplene
Og allerede sikkelig vondt i bekken og hofter.

Har gått gravid 2 ganger før, født gutter begge gangene og har ALDRI opplevd så mye og sterke symptomer i starten som nå, hadde forsåvidt ingen symptomer på graviditet med guttene så dette er helt nytt for meg ... I natt hadde jeg 1 time søvn pga kvalmen

Jeg sover så sykt dårlig!! Våkner 4-5 ganger av at jeg må tisse, får ikke til å sove på magen fordi puppene er dødsvonde og jeg svetter

Jeg sover så sykt dårlig!! Våkner 4-5 ganger av at jeg må tisse, får ikke til å sove på magen fordi puppene er dødsvonde og jeg svetter
Jeg sover ekstremt dårlig selv, finner heller ikke no god stilling å sove i også pga veldig ømme pupper :shifty: når jeg først holder på å sovne så må jeg på do :hilarious:

Jeg sover ekstremt dårlig selv, finner heller ikke no god stilling å sove i også pga veldig ømme pupper :shifty: når jeg først holder på å sovne så må jeg på do :hilarious:
Ja akkurat sånn er det hos meg og! Jeg har faktisk bestilt en bb hug me pute, vet det er tidlig hehe:hilarious: Håper den skal støtte meg opp så jeg ikke ruller over på puppene i søvne for da bråvåkner jeg av det som kjennes ut som en kniv i hvert bryst:oops:

Ja akkurat sånn er det hos meg og! Jeg har faktisk bestilt en bb hug me pute, vet det er tidlig hehe:hilarious: Håper den skal støtte meg opp så jeg ikke ruller over på puppene i søvne for da bråvåkner jeg av det som kjennes ut som en kniv i hvert bryst:oops:
Haha har vurdert å bestille en selv allerede :hilarious: så fælt med de puppene, og jeg sover best på magen til vanlig, så vanskelig å finne en god sove stilling :dead::hilarious:

Haha har vurdert å bestille en selv allerede :hilarious: så fælt med de puppene, og jeg sover best på magen til vanlig, så vanskelig å finne en god sove stilling :dead::hilarious:
Ja jeg måtte bare slå til når jeg så at den var på tilbud på barnas hus! Enig jeg sover også på magen heletiden:oops:

Back
Topp