Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå enig.Er så lei kvalme… Gått ned 2 kilo siste uken![]()
Jeg hater å være kvalm. Blir sykemelding på meg framover nå. Jeg er sengeliggende
god bedring til degSååå enig.Jeg hater å være kvalm. Blir sykemelding på meg framover nå. Jeg er sengeliggende
god bedring til deg
Skulle ønske jeg klarte det, det går ikke her. Får håpe kvalmen gir seg fort for oss beggeSengeliggende her også, men er så mye mas ift jobb med sykemelding.. Må få ordnet en delvis. Kanskje 40 % noen uker (jobbe 4,5 time om dagen).

God bedringEtter å ha testa negativt i 3 dager Fikk jeg nå en knall positiv korona test. Så kan offisielt melde meg inn i tidlig gravid/korona klubben. Er regelrett dritsjuk. Men silver lining er at jeg slipper vaksine 3

Etter å ha testa negativt i 3 dager Fikk jeg nå en knall positiv korona test. Så kan offisielt melde meg inn i tidlig gravid/korona klubben. Er regelrett dritsjuk. Men silver lining er at jeg slipper vaksine 3
Uff føler med deg!Etter å ha testa negativt i 3 dager Fikk jeg nå en knall positiv korona test. Så kan offisielt melde meg inn i tidlig gravid/korona klubben. Er regelrett dritsjuk. Men silver lining er at jeg slipper vaksine 3
Jeg er selv på dag 3 med korona og ligger strak ut
Føler sånn med deg! Denne coviden var heavy synes jeg. Lurer på om en ny variant har begynt å sirkulere? For det har ikke føltes som omikron, slik det beskrives. Symptomene har totalt overskygget gravidsymtomene. I dag, som jeg har beg å føle meg litt bedre, så har gravidsymptomene kommet krypende tilbake igjenEn uutholdelig hoste har inntatt denne covid pasienten
Null søvn på mor inatt og en super sår hals og vondt bryst og mage..
Denne duellen har Covid vunnet![]()
.Uff føler med deg!Jeg er selv på dag 3 med korona og ligger strak ut
![]()
Ja må si jeg ble tatt på sengen over hvor kraftig jeg har reagert på viruset..Føler sånn med deg! Denne coviden var heavy synes jeg. Lurer på om en ny variant har begynt å sirkulere? For det har ikke føltes som omikron, slik det beskrives. Symptomene har totalt overskygget gravidsymtomene. I dag, som jeg har beg å føle meg litt bedre, så har gravidsymptomene kommet krypende tilbake igjen
Det er en skjebnens ironi at jeg opprettet denne tråden i feberrus, et slags covidforvarsel, og nå stuper den ene etter den andre her inne.
alle gravidsymptomer er borte vekk ja, kun covid symptomer som jobber på spreng i kroppen..
Jeg sover ekstremt dårlig selv, finner heller ikke no god stilling å sove i også pga veldig ømme pupperJeg sover så sykt dårlig!! Våkner 4-5 ganger av at jeg må tisse, får ikke til å sove på magen fordi puppene er dødsvonde og jeg svetter
når jeg først holder på å sovne så må jeg på do 
Ja akkurat sånn er det hos meg og! Jeg har faktisk bestilt en bb hug me pute, vet det er tidlig heheJeg sover ekstremt dårlig selv, finner heller ikke no god stilling å sove i også pga veldig ømme puppernår jeg først holder på å sovne så må jeg på do
![]()
Håper den skal støtte meg opp så jeg ikke ruller over på puppene i søvne for da bråvåkner jeg av det som kjennes ut som en kniv i hvert brystHaha har vurdert å bestille en selv alleredeJa akkurat sånn er det hos meg og! Jeg har faktisk bestilt en bb hug me pute, vet det er tidlig heheHåper den skal støtte meg opp så jeg ikke ruller over på puppene i søvne for da bråvåkner jeg av det som kjennes ut som en kniv i hvert bryst
![]()
så fælt med de puppene, og jeg sover best på magen til vanlig, så vanskelig å finne en god sove stilling 

Ja jeg måtte bare slå til når jeg så at den var på tilbud på barnas hus! Enig jeg sover også på magen heletidenHaha har vurdert å bestille en selv alleredeså fælt med de puppene, og jeg sover best på magen til vanlig, så vanskelig å finne en god sove stilling
![]()