Klagetråd

Må klage litt fordi jeg har fått korona og er helt utslått. Vondt i hele kroppen, eneste som hjelper er å ligge på rygg. Feber også, så er så redd for å miste! Har vondt i bekkenet og magemuskler også, umulig å vite hva som kommer av korona og hva som er svangerskap. Er så tidlig at jeg kan bare dele med samboer også.

Fra nå av skal jeg tro litt mere på at ting ordner seg. Heldigvis for gode venner som er oppyste. Det viser seg at en annen privatklinikk her jeg bor har begynt med gynekolog også for bare et par uker siden. Fikk sendt henvisning i dag og fikk meg time i morgen :Heartred

Klager på å ta buss i minusgrader fordi det koster en mill i ferjereiser å pendle med bil

Idag har kvalmen slått inn for fullt. Vært kvalm i hele dag og kjenner det er vanskelig å komme med
unnskyldninger til familien som jeg trener med. Neste torsdag skal jeg på tidlig ultralyd og tenker og si det etterpå. Orker ikke gå rundt og ‘’lyve’’ til dem :oops:

håper ikke jeg blir værre, tatt på meg to nattevakter i helgen og gruer meg nå :mad: håper det går greit.

Idag har kvalmen slått inn for fullt. Vært kvalm i hele dag og kjenner det er vanskelig å komme med
unnskyldninger til familien som jeg trener med. Neste torsdag skal jeg på tidlig ultralyd og tenker og si det etterpå. Orker ikke gå rundt og ‘’lyve’’ til dem :oops:

håper ikke jeg blir værre, tatt på meg to nattevakter i helgen og gruer meg nå :mad: håper det går greit.

Jeg var dødskvalm i går. Men en del bedre idag. Så det går jo ofte litt i bølger kanskje.
Men krysser fingre for at nattevaktene ikke blir så ille

Jeg var dødskvalm i går. Men en del bedre idag. Så det går jo ofte litt i bølger kanskje.
Håper det går i bølger. Har klart og gått på trening noe redusert og hatt en ridetime, og det forsvinner litt når jeg bare tvinger meg ut. Så det er jo bra. Er så redd for å spy foran noen :laughing001 så så lenge jeg ikke spyr så skal jeg klare og være LITT kvalm, og det er jo veeeldig verdt det i lengden :love017:love017 Nipplene mine er Stein harde, kom borti brystene med stanga på benkpress, ble plutselig veldig sterk for den stanga skulle ikke touche puppene :laughing025 sykt vondt :laughing021

Kvalmen kom kastet på meg sammen med resten av covid symptomene:banghead:

Kvalmen kom kastet på meg sammen med resten av covid symptomene:banghead:

Det skjedde med meg å. Tipper corona har noe med det. Jeg kastet opp første dag med korona og var enormt kvalm den dagen. Men de neste dagene har vært bedre og mildere kvalme. :)

Har nå altså blitt forkjølet IGJEN. Rakk å være frisk i nøyaktig 2 uker. Testa negativt på corona men spørs om jeg gjør det de neste dagene å eller om jeg bare er drituheldig forkjølet

Drittlei korona allerede…:puke

I dag fikk jeg innkalling til NIPT og OUL i posten. Føles som et ekstra stikk i det som allerede gjør ondt med tanke på at ultralyden viste et alt for lite foster uten hjerteslag :sorry: Måtte det bare bli mandag og ny ul fort for å få en avklaring.

Ser ut som kvalmen kommer og går her og :cat: Vanskelig å planlegge dagene da;) men er på nattevakt nå og akkuratt i nuet er jeg veldig fin :rolleyes:

Forkjølelse/lungebetennelse eller hva det måtte være kombinert med svangerskapskvalme er jammen kult. Jeg har altså våknet halv fem på natta iskald, gått å skrudd på varmeovnen, tisset, dusjet for å øke varmen og lette presset på slimet i lungene (syns varme hjelper men kan være innbilning) og jammen meg begynner jeg ikke å både hoste opp slim og kaste opp samtidig. Hvem er oppkast synderen tro.. holder en knapp på sensitive brekningsreflekser i svangerskap. Men i det minste fikk det opp varmen, jeg fikk laget meg vann og varmeflasker til senga. Så vi håper jeg får sove noen gode timer til før jobb :angelic:

En uutholdelig hoste har inntatt denne covid pasienten:banghead:
Null søvn på mor inatt og en super sår hals og vondt bryst og mage..:inpain:
Denne duellen har Covid vunnet:sad010

Kvalme er noe herk altså!! Orker ikke gjøre noe enn å bare være hjemme. Ligger for det meste i senga :(

Back
Topp