Han var privatHar du evt noen private du kan reise til? Eller andre løsninger?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han var privatHar du evt noen private du kan reise til? Eller andre løsninger?![]()
Fra nå av skal jeg tro litt mere på at ting ordner seg. Heldigvis for gode venner som er oppyste. Det viser seg at en annen privatklinikk her jeg bor har begynt med gynekolog også for bare et par uker siden. Fikk sendt henvisning i dag og fikk meg time i morgenSå kjipt![]()

Idag har kvalmen slått inn for fullt. Vært kvalm i hele dag og kjenner det er vanskelig å komme med
unnskyldninger til familien som jeg trener med. Neste torsdag skal jeg på tidlig ultralyd og tenker og si det etterpå. Orker ikke gå rundt og ‘’lyve’’ til dem
håper ikke jeg blir værre, tatt på meg to nattevakter i helgen og gruer meg nåhåper det går greit.
Håper det går i bølger. Har klart og gått på trening noe redusert og hatt en ridetime, og det forsvinner litt når jeg bare tvinger meg ut. Så det er jo bra. Er så redd for å spy foran noenJeg var dødskvalm i går. Men en del bedre idag. Så det går jo ofte litt i bølger kanskje.
Men krysser fingre for at nattevaktene ikke blir så ille
så så lenge jeg ikke spyr så skal jeg klare og være LITT kvalm, og det er jo veeeldig verdt det i lengden 
Nipplene mine er Stein harde, kom borti brystene med stanga på benkpress, ble plutselig veldig sterk for den stanga skulle ikke touche puppene
sykt vondt 
Kvalmen kom kastet på meg sammen med resten av covid symptomene![]()
God bedring!Kvalmen kom kastet på meg sammen med resten av covid symptomene![]()

Tusen takkGod bedring!![]()

Måtte det bare bli mandag og ny ul fort for å få en avklaring.Ser ut som kvalmen kommer og går her ogJeg var dødskvalm i går. Men en del bedre idag. Så det går jo ofte litt i bølger kanskje.
Men krysser fingre for at nattevaktene ikke blir så ille
Vanskelig å planlegge dagene da