Klagetråd

Tenker mye på om eg skal ta influensa vaksine, jordmor anbefaler det sterkt! Hva gjør dere?? Redd all av vaksine når eg går gravid.
Jeg skal ta influensavaksinen fordi jeg vet hvor dårlig man kan bli av influensa.. jeg lå inne på sykehuset i 2016 pga influensa selv med ingen underliggende sykdommer.. :sorry:
 
Tenker mye på om eg skal ta influensa vaksine, jordmor anbefaler det sterkt! Hva gjør dere?? Redd all av vaksine når eg går gravid.
Jeg har tatt den. Ikke fått noen bivirkninger av den:) Jeg blir så dårlig hvis jeg får forkjølelse/influensa osv, så jeg prøver det jeg kan for å unngå det.
 
Ikke sove på magen, orghhhhh jeg hater det!!! Selv BBhugme hjelper ikke nå
 
Tenker mye på om eg skal ta influensa vaksine, jordmor anbefaler det sterkt! Hva gjør dere?? Redd all av vaksine når eg går gravid.
Tok min i begynnelsen av november :) det er sterkt rådet at gravide tar det, med tanke på at de frykter influensasesongen blir heftig dette året. Hadde ikke mer bivirkninger enn litt øm i armen :)
 
Vil gjerne klage på Bergen kommune, som slapp flere gamle mennesker foran meg i vaksinekøen, slik at jeg ikke fikk vaksinert meg på drop in forrige uke. «De tåler ikke å stå så lenge i kø» sier vakten. «Nei, kanskje ikke- men de er da her for tredje dose? Jeg er gravid og skal ha første dose, er ikke kommunens mål at FLEST MULIG skal vaksinere seg?»
Ble stående ute i to timer, kom akkurat inn i lokalet da jeg ble spurt om jeg hadde timebestilling. Dette er da drop in, spurte jeg. Jo men nå måtte de prioritere timebestillinger siden de stengte om en halvtime.
Ringte koronatelefonen og gråt, de har ikke time før i slutten av desember. Heldigvis var damen jeg snakket med veldig løsningsorientert og jeg skal ta første dose i morgen.
 
Vil gjerne klage på Bergen kommune, som slapp flere gamle mennesker foran meg i vaksinekøen, slik at jeg ikke fikk vaksinert meg på drop in forrige uke. «De tåler ikke å stå så lenge i kø» sier vakten. «Nei, kanskje ikke- men de er da her for tredje dose? Jeg er gravid og skal ha første dose, er ikke kommunens mål at FLEST MULIG skal vaksinere seg?»
Ble stående ute i to timer, kom akkurat inn i lokalet da jeg ble spurt om jeg hadde timebestilling. Dette er da drop in, spurte jeg. Jo men nå måtte de prioritere timebestillinger siden de stengte om en halvtime.
Ringte koronatelefonen og gråt, de har ikke time før i slutten av desember. Heldigvis var damen jeg snakket med veldig løsningsorientert og jeg skal ta første dose i morgen.
Fy søren så tåpelig! Hadde klikket! Der møter du opp for å endelig ta første dose, og så gjør de dette.. send en skriftlig klage til kommunen!!! :mad:
Men bra du får tatt den i morgen ❤️
 
Vil gjerne klage på Bergen kommune, som slapp flere gamle mennesker foran meg i vaksinekøen, slik at jeg ikke fikk vaksinert meg på drop in forrige uke. «De tåler ikke å stå så lenge i kø» sier vakten. «Nei, kanskje ikke- men de er da her for tredje dose? Jeg er gravid og skal ha første dose, er ikke kommunens mål at FLEST MULIG skal vaksinere seg?»
Ble stående ute i to timer, kom akkurat inn i lokalet da jeg ble spurt om jeg hadde timebestilling. Dette er da drop in, spurte jeg. Jo men nå måtte de prioritere timebestillinger siden de stengte om en halvtime.
Ringte koronatelefonen og gråt, de har ikke time før i slutten av desember. Heldigvis var damen jeg snakket med veldig løsningsorientert og jeg skal ta første dose i morgen.
ØH hadde klikka!!? Køsystemet burde fungere likt for alle uansett…. Greit nok at de er gamle, men selvom du er ung kan det være flere grunner til at du ikke kan stå så lenge uansett :confused: Tåpelig unnskyldning..
Godt det ordnet seg for deg, heldigvis :Heartred
 
Jeg er lei av å våkne I panikk pga marerittet. Våkner helt andpusten og med hareide hjerte. Kan skje flere ganger i løpet av en natt.
Noen andre som har det slik?
 
Jeg er lei av å våkne I panikk pga marerittet. Våkner helt andpusten og med hareide hjerte. Kan skje flere ganger i løpet av en natt.
Noen andre som har det slik?
Jeg hadde sånn da jeg var forkjølet nå. Vekket samboer og jeg var helt fortvilet. Utrolig plagsomt! Nå sover jeg tungt igjen heldigvis, men er så heldig å ha generelt godt sovehjerte.
 
Jeg hadde sånn da jeg var forkjølet nå. Vekket samboer og jeg var helt fortvilet. Utrolig plagsomt! Nå sover jeg tungt igjen heldigvis, men er så heldig å ha generelt godt sovehjerte.

Jeg kan ende opp med å ikke få sove igjen. Har vansker for å sovne om kvelden ofte så ikke kjekt når søvnen blir avbrutt om natten itillegg. Så håper det går over. For er noen helt forferdelige drømmer også. Men husker ikke mye av de annet enn rett etter jeg våkenr
 
Back
Topp