Lagde middag, brant ett par fingre, feil beregnet mer enn en ting og var proppa med hormoner bare!Hva har skjedd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lagde middag, brant ett par fingre, feil beregnet mer enn en ting og var proppa med hormoner bare!Hva har skjedd?
Synes tilværelsen er litt tung nå, og synes 3 mnd til termin er lenge. Er fortsatt plaget med kvalme og oppkast, bekkenet og ryggen verker, er konstant utslitt og trøtt, ofte hodepine uten at paracet hjelper. Og har nå i tillegg fått svangerskapsdiabetes, som gjør spising enda vanskeligere enn det var allerede (mtp kvalmen). Føler meg som en elendig mamma og samboer som orker lite. Og føler ikke jeg greier å kose meg eller nyte noe som helst siden formen er så dårlig. La de siste månedene gå kjapt!!
Lagde middag, brant ett par fingre, feil beregnet mer enn en ting og var proppa med hormoner bare!

Føler jeg ligger inni en stekeovn. Våkner helt gjennomsvett og selv om vinduene er på vidt gap er det ikke et vindpust. Orker ikke dette mer... Trenger seriøst å sove!![]()

Skal bli kjøligere etter natta her også, men jeg tør ikke tro det før jeg ser det...I know... etter 8 uker med intens varme er det endelig meldt kjøligere her nå![]()
Skal bli kjøligere etter natta her også, men jeg tør ikke tro det før jeg ser det...![]()

Kjenner følelsen :/Klager på kvalme... slitt meg litt for mye ut, da kommer kvalmen![]()
Det er jo tidenes operasjon å snu seg fra høyre til venstre side!!Syns det begynner å bli tungt nå, ja! Kramper i leggene om natten, stiv og støl i mageregionen i tillegg når jeg våkner for å snu meg. Uendelig varm i kroppen og. Ugh
Det er jo tidenes operasjon å snu seg fra høyre til venstre side!!
Det høres ikke helt bra utKunne ikke vært mer enig, også syns jeg der gjør vondt i magen om natten i tillegg![]()

Jeg tror 3-trimester-nedturen har kommet. «De» sier ting blir tyngre, mindre energi, mer irritabel +++
Jeg kan krysse av på alt over her, også er jeg SÅÅ varm! Verker veldig i kroppen, spesielt hendene - de sovner. Våknet opp i natt med krampe i BEGGE leggene…
I går var jeg hos kranie sakral terapeut for å korrigere kroppen litt, og det er så tungt! Ble 1,5t forsinket for vi satt og skravlet, og jeg blir fort sliten av å være sosial (kjenner terapeuten).
Så, det var vel ikke det lureste å dra hjem og stress-rydde, pga besøk av familie i 2t - og så besøke svigers etter det.
Kjennes ut som jeg har feber (har ikke det), er lemster og fyllesyk… Har ikke gjort en eneste ting i dag, og sånn frykter jeg kvelden også blir - med mindre jeg kvikner til etter en matbit (skal steke Kompe nå).
Har ferie i 2uker nå, denne uken uten bonusjenta og neste uke med. Kjenner også at jeg stresser over tiden, som går for fort og for sent på samme tid. Er på én måte veldig ferdig med å bære barn i magen, men er på en annen måte ikke klar for at hun skal komme ut, og livet mitt snues opp-ned IGJEN… Er i dag 30+2.
Puhh, takk for utblåsning.
Syns det begynner å bli tungt nå, ja! Kramper i leggene om natten, stiv og støl i mageregionen i tillegg når jeg våkner for å snu meg. Uendelig varm i kroppen og. Ugh
Det høres ikke helt bra ut![]()

Da er det ikke så ille kanskje, men høres ubehagelig ut.tror det er mest for at det strekker, har det ikke ellers. Så det er nok uskyldig![]()
Da er det ikke så ille kanskje, men høres ubehagelig ut.