Lei av halsbrann!Tips mottas med takk!
Mine gravide kollegaer som har slitt mer med halsbrann sverger til Link tyggis fra apoteket. Jeg klarer meg med Lovehearts.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lei av halsbrann!Tips mottas med takk!
Apoteket neste!Bedre enn halsbrann iallefall![]()
Må nok apotek-midler til her… har kuttet ut alt av sukker grunnet svangerskapsdiabetesMine gravide kollegaer som har slitt mer med halsbrann sverger til Link tyggis fra apoteket. Jeg klarer meg med Lovehearts.
Apoteket neste!Takk for tips!

Fikk svar fra legen min i dag om at jeg fortsatt har lave jernverdier... Selv om jeg har tatt jern siden uke 18 eller noe sånt... Huff, kjenner jeg blir bekymret.(Veldig glad jeg spurte om å få det sjekket da, er bedre å vite så man kan prøve nye tabletter og doser).
Tabletter har virket greit før, men prøvde aminojern (x2) som var mer skånsom mot magen... Kanskje de funker bedre om de ikke er skånsomme mot magen.Noen trenger å få det via sprøyter?Kusina mi måtte det ukentlig
![]()

Tabletter har virket greit før, men prøvde aminojern (x2) som var mer skånsom mot magen... Kanskje de funker bedre om de ikke er skånsomme mot magen.![]()
Jeg fikk beskjed om å ta 100 mg annenhver dag, nå. Pluss multivitaminer, men de inneholder jo ikke så mye jern daVet ikke hvor mange mg det er? Jeg tar 100mg daglig.
Jeg fikk beskjed om å ta 100 mg annenhver dag, nå. Pluss multivitaminer, men de inneholder jo ikke så mye jern da![]()

Synes tilværelsen er litt tung nå, og synes 3 mnd til termin er lenge. Er fortsatt plaget med kvalme og oppkast, bekkenet og ryggen verker, er konstant utslitt og trøtt, ofte hodepine uten at paracet hjelper. Og har nå i tillegg fått svangerskapsdiabetes, som gjør spising enda vanskeligere enn det var allerede (mtp kvalmen). Føler meg som en elendig mamma og samboer som orker lite. Og føler ikke jeg greier å kose meg eller nyte noe som helst siden formen er så dårlig. La de siste månedene gå kjapt!!

I dag har ting bare gått åt skogen! Så nå ligger jeg på sofaen og streiker. Med indre lyst om å bare grine!
Utrolig kjedeligSynes tilværelsen er litt tung nå, og synes 3 mnd til termin er lenge. Er fortsatt plaget med kvalme og oppkast, bekkenet og ryggen verker, er konstant utslitt og trøtt, ofte hodepine uten at paracet hjelper. Og har nå i tillegg fått svangerskapsdiabetes, som gjør spising enda vanskeligere enn det var allerede (mtp kvalmen). Føler meg som en elendig mamma og samboer som orker lite. Og føler ikke jeg greier å kose meg eller nyte noe som helst siden formen er så dårlig. La de siste månedene gå kjapt!!
Jeg kjenner også på det med at 3 mnd er lenge og føler meg også som en elendig mamma og samboer som ikke klarer noen ting, selv om jeg ikke en gang er kvalm. Kroppen bare funker ikke og det å vite at det vil forbli sånn om ikke verre de neste 3 mnd er bare vondt å tenke på Kjedelig at vi er flere om å føle og tenke sånn! Ja, det er liksom ikke de store forhåpningene om at formen og overskuddet blir bedre mot slutten. Gleder meg til å få kroppen tilbake, og ikke minst få møte lillegutt ❤Utrolig kjedeligJeg kjenner også på det med at 3 mnd er lenge og føler meg også som en elendig mamma og samboer som ikke klarer noen ting, selv om jeg ikke en gang er kvalm. Kroppen bare funker ikke og det å vite at det vil forbli sånn om ikke verre de neste 3 mnd er bare vondt å tenke på
![]()
Synes tilværelsen er litt tung nå, og synes 3 mnd til termin er lenge. Er fortsatt plaget med kvalme og oppkast, bekkenet og ryggen verker, er konstant utslitt og trøtt, ofte hodepine uten at paracet hjelper. Og har nå i tillegg fått svangerskapsdiabetes, som gjør spising enda vanskeligere enn det var allerede (mtp kvalmen). Føler meg som en elendig mamma og samboer som orker lite. Og føler ikke jeg greier å kose meg eller nyte noe som helst siden formen er så dårlig. La de siste månedene gå kjapt!!