Klagetråd :)

Er ikke interessen der, så er den ikke der:p Vi er heldigvis forskjellige alle sammen:joyful: Og gir deg rett med kattekassen:hilarious:
Normalt sett så er det sånn «da gjør du det så kan jeg bake boller», men det skjer ikke i øyeblikket det heller.
Men han sier han elsker meg like mye fortsatt, så da kan det ikke være så ille.

Er så lei av alle trappene jeg må gå iløpet av dagen. Til og fra jobb og opp og ned på jobb. Blæh. Blir så sykt sliten.
Gruer meg allerede til jeg er ferdig på jobb å må gå opp den helsikes trappa opp mot busstoppet.
Bare puster og peser og blir små svimmel. :p

Normalt sett så er det sånn «da gjør du det så kan jeg bake boller», men det skjer ikke i øyeblikket det heller.
Men han sier han elsker meg like mye fortsatt, så da kan det ikke være så ille.

Ja, er jo gi å ta- man deles om tingene som trengs å gjøres:happy: Teamwork:joyful:

Idag klager jeg over hodepine og kvalme.. . Ligger rett ut på sofaen

Synes enkelte kan la brain farts forbli brain farts, fikk denne kommentaren i dag «hadde jeg ikke vist at du var gravid hadde jeg bare trodd du hadde lagt på deg corona kilo»….. :banghead::mad::smiley-angry019

I feel you!!!!
Kommet fram til at jeg merkelig nok ikke har hatt ett eneste migreneanfall ila svangerskapet så langt! Men kvalmen, den lever godt i behold :banghead:

Deilig du slipper unna migrene i det minste:p

Synes enkelte kan la brain farts forbli brain farts, fikk denne kommentaren i dag «hadde jeg ikke vist at du var gravid hadde jeg bare trodd du hadde lagt på deg corona kilo»….. :banghead::mad::smiley-angry019

Ojj, den var bra tankeløs:wtf

Ojj, den var bra tankeløs:wtf
Vedkommende slang også på «du skal vel ikke ha fler når du er så dårlig»…. Altså!!! Kan jeg få fullføre dette svangerskapet før man skal familieplanlegge på mine vegne?

Skjønner meg ikke på sånt.

Både kropp og andre familieplanlegging er ikke alle manns eie sist jeg sjekka, men mulig det bare er meg :sorry:

Vedkommende slang også på «du skal vel ikke ha fler når du er så dårlig»…. Altså!!! Kan jeg få fullføre dette svangerskapet før man skal familieplanlegge på mine vegne?

Skjønner meg ikke på sånt.

Både kropp og andre familieplanlegging er ikke alle manns eie sist jeg sjekka, men mulig det bare er meg :sorry:

Vi venter sistemann og nr 5 nå, og har fått samme spm med nr 3 og 4, men ikke denna gang:hilarious: Rart hva andre mener de kan legge nesa si oppi:smiley-angry002:angry7

Jeg synes virkelig synd på deg som må ha den i tillegg. Det er ko så slitsomt før, under og etter :(

Går bra, er ikke hver dag jeg har det, så skal ikke klage:) er kvalm flere ganger daglig, meeeen ikke konstant- så da føles det ikke så ille:angel5

Godt å høre.
Den kvalmen har man vel bare lært seg å leve med (hvertfall jeg stort sett).

Ja, man blir jo mer eller mindre vant til å ikke være helt i slaget, slik man var før man ble gravid- bare kjipt at det drainer en sånn for energi og overskudd:oops:

Hver sitt valg sier jeg bare.
(Sånn skulle det vært med permisjonsdelingen også, hver sitt valg!)

Yup, jeg er helt enig i begge deler. Her så er jeg ufør da, men. Mannen kan få hele permisjonen, unntatt pappaperm-ukene, for den utgår da jeg er ufør.

Yup, jeg er helt enig i begge deler. Her så er jeg ufør da, men. Mannen kan få hele permisjonen, unntatt pappaperm-ukene, for den utgår da jeg er ufør.

skjønner, her hadde det vært best om jeg fikk hele fordi jeg ikke har noen jobb å gå til etterpå. Det er ikke sånn at mannen ikke hadde engasjert seg i ungen eller ikke bidratt, selvom det var jeg som var hjemme hele perioden.
Men vi får se hvordan vi løser det.

skjønner, her hadde det vært best om jeg fikk hele fordi jeg ikke har noen jobb å gå til etterpå. Det er ikke sånn at mannen ikke hadde engasjert seg i ungen eller ikke bidratt, selvom det var jeg som var hjemme hele perioden.
Men vi får se hvordan vi løser det.

Kan dere be om å få overført fars del til deg, siden du står uten jobb, eller må det en medisinsk grunn til? Evt må man ta ulønnet permisjon, om dere har råd til det? At du går hjemme med lille mens dere har pappaens lønn?

Kan dere be om å få overført fars del til deg, siden du står uten jobb, eller må det en medisinsk grunn til? Evt må man ta ulønnet permisjon, om dere har råd til det? At du går hjemme med lille mens dere har pappaens lønn?
Tror vi tenker i retning spare opp til 2 måneder så han kan begynne i august. for det er jo litt for å få det til å klaffe med barnehage også.
Tror han må brekke halve kroppen før nav godtar at jeg tar alt.
Men det løser seg nok, det gjør det alltid!

Jeg er på gråten, eller jeg gråter faktisk:smiley-angry002:smiley-angry016:sad010
Skjønner ikke hva det feiler den jævla Katta. Ved juletider beit hun i vannslangen på vaskemaskina å beit i stykker slangen 2 ganger.. så må bytte den to ganger. Dvs demontere hele vaskemaskina bak for å få på ny slange. Vi ommøblerte på vaskerommet, så katten ikke skulle komme til vaksemaskine igjen. Nå står vaskemaskina innerst ved veggen, også tørketrommelen ytterst. Vi har benkeplate oppå, så hun kommer ikke til. Vel, 6 cm bak på en liten glippe var alt som skulle til:schocked028:hungover: Skjønner ikke hvordan hun kom seg bak der!?o_O for står en firkantet vaskekurv foran der også.. uansett.. satte på maskina når jeg sto opp å hørte det spruta vann nå den skulle pumpe ut. Måtte bare skru den av I huleste fart. Mannen fikk dratt vaskemaskina ut så vi fikk sjekket, trodde jo slangen hadde falt ut... vel, katten har faen meg vært bak der å bitt 40 stk hull i hele slangen:bored::angry7:rulez Greit hun et Maine coon og glad i vann, men å måtte bytte vannslangen på vaskemakina for 3gang på ett halvt år..:angry3 Nå tror jeg faktisk jeg selger henne, orker ikke mer... måtte bare hive oss i bilen å kjøre 40 min så vi får tak i en ny slange.. takk gud for at det er lørdag, og ikke søndag..

Back
Topp