Klagetråd :)

Klager over at jeg nå har vært totalt sengeliggende med helt forferdelig migrene i 3 døgn! I dag klarer jeg endelig å være litt oppe fra senga, men føler meg helt ferdig i kroppen. Var i dialog med legen min i går som henviste meg til sykehuset, for å få sjekket om de har andre typer behandling/medisiner der jeg kan få. Er utrolig lei av å være nødt til å ta medisiner nesten daglig for dette, og føler meg hjelpesløs; både i forhold til meg selv og min tilstand, og ikke minst barnets!

Uff, høres helt forferdelig ut, kjære du:( Håper du får noe mer hjelp på sykehuset, som kan lindre din migrene:Heartred
 
Nå er jeg bare skikkelig sur fordi vi ikke rekker butikken og jeg har akutt lyst på salat, tomat og rødløk!!
 
Oppriktig lei av kvalme nå!

Føler virkelig med deg, min kvalme er for det meste borte nå. Kvalme er virkelig for jævlig:( Bruker du medisiner? Sender deg en stor klem:Heartred
 
Ingen medisiner, bruker de kun ved oppkast som ikke stopper. For det stoppet ikke kvalmen :/

Okei, skjønner:( Det er ordentlig kjipt medisiner ikke demper kvalmen. Zofran har dempet oppkast, og når kvalmen mildna litt, så fjernet den også den resterende kvalmen for meg. Er det første barnet?
 
Første ja.
Det er noen dager som er bedre, men helt borte blir ikke kvalmen virker det som.

Hvor langt er du på vei nå? Jeg var dårlig til uke 20.med jentene. Kan veldig snart bare brått gi seg:angel5 Håper det for din del:Heartred
 
Uke 16, snart 17.

Jeg er 17+0. Litt Kvalm hver dag, men er levelig og ikke som det var overhodet. Blitt mye bedre ila den siste uka:) Håper kvalmen din bedrer seg snart:Heartred
 
Jeg må seriøst klage litt over at det omtrent IKKE finnes klær til gravide i butikkene. Hvis man er gravid skal man tydeligvis sitte hjemme og bestille på nettet. Og jo da, det hadde jo vært greit nok det, sånn sett bort i fra at det eneste tidspunktet i livet jeg ikke vet hvilken størrelse jeg bruker, og derfor hadde trengt å prøve klær, er når jeg er gravid.... Jeg har gått opp 9 kg nå, og aner rett og slett ikke helt hvordan kiloene har fordelt seg på kroppen, og kunne virkelig tenkt meg å få prøvd klær - men hm, som er eneste butikk her som selger klær til gravide, har KUN basic-klær uten farger og mønstre i butikken. Blir så irritert! :banghead:
 
Klager over insane kvalme igjen:arghh: Ble som kastet på meg idag etter jeg sto opp:( Fader altså... håper på bedre form imorgen.
 
Jeg må seriøst klage litt over at det omtrent IKKE finnes klær til gravide i butikkene. Hvis man er gravid skal man tydeligvis sitte hjemme og bestille på nettet. Og jo da, det hadde jo vært greit nok det, sånn sett bort i fra at det eneste tidspunktet i livet jeg ikke vet hvilken størrelse jeg bruker, og derfor hadde trengt å prøve klær, er når jeg er gravid.... Jeg har gått opp 9 kg nå, og aner rett og slett ikke helt hvordan kiloene har fordelt seg på kroppen, og kunne virkelig tenkt meg å få prøvd klær - men hm, som er eneste butikk her som selger klær til gravide, har KUN basic-klær uten farger og mønstre i butikken. Blir så irritert! :banghead:
Og fryktelig lite utvalg!! Her er det ett knøttlite hjørne til mamma som er sammen med undertøy.
 
Som hu ene jordmora på sykehuset sa, som å være fyllesjuk - men du gikk liksom glipp av festen :bag:

Hahah, ja:hilarious: Jeg er skikkelig dårlig idag også, dessverre:sick006 Håper det blir borte igjen ila de neste dagene:angel5
 
Det er slitsomt, det føles uendelig når det står på :/
Er så mye jeg gjerne vil, men det går jo ikke.

Ja, er skikkelig slitsomt. Og kjipt å tenke på alt det man har lyst til, men man ikke greier:arghh: Det går heldigvis over:Heartred
 
Jeg må seriøst klage litt over at det omtrent IKKE finnes klær til gravide i butikkene. Hvis man er gravid skal man tydeligvis sitte hjemme og bestille på nettet. Og jo da, det hadde jo vært greit nok det, sånn sett bort i fra at det eneste tidspunktet i livet jeg ikke vet hvilken størrelse jeg bruker, og derfor hadde trengt å prøve klær, er når jeg er gravid.... Jeg har gått opp 9 kg nå, og aner rett og slett ikke helt hvordan kiloene har fordelt seg på kroppen, og kunne virkelig tenkt meg å få prøvd klær - men hm, som er eneste butikk her som selger klær til gravide, har KUN basic-klær uten farger og mønstre i butikken. Blir så irritert! :banghead:

jeg er så enig her! Jeg er litt tjukk over rumpe og lår så hm buksene får jeg ikke på meg uansett. Hater å kjøpe bukser generelt på nett og ser ut som en hval i kjolene jeg har prøvd. Vet ikke hva jeg skal gå for og jeansene mine holder ikke ut mye lenger. :p
Kjøpte du noen klær? Tips? Hehe.
 
Back
Topp