Klagetråd :)

Kjenner jeg vil være med på klagetråden litt.
Uke 16 i morgen, fortsatt kvalm, brekker meg og spyr ennå, kjenner ikke liv (men første gang jeg har kommet så langt i svangerskapet så vet ikke hva jeg kjenner etter heller, mest sannsynlig gass det jeg kjenner tenker jeg =P) blitt forkjøla og tok covidtest i dag, det var ikke noe morsomt.
Utslitt og angster over lite symptomer, utenom å være kvalm! Sånn, ferdig å klage. =P
 
Last edited:
Er så utrolig nervøs for OUL i dag at jeg både er kvalm og svimmel. Synes det er skikkelig kjipt at mannen ikke får være med. :Heartred
 
Er så utrolig nervøs for OUL i dag at jeg både er kvalm og svimmel. Synes det er skikkelig kjipt at mannen ikke får være med. :Heartred

Det skjønner jeg. Her får ikke mannen være med heller:( sikker på at alt er bare bra med lille I magen:Heartred lykke til:Heartpink
 
Jeg har jo ingen grunn til å tro alt ikke er bra, men kjenner at det hadde vært litt mer trygghet i å ikke gå alene. Kjipt at du også må gå alene :Heartred

Ja, er kjipt å ikke få ha med partner inn på OUL:( Er en stor milepæl og gjerne mannens første gløtt på mini i magen, men får dessverre ikke gjort så mye med det i disse tider:shifty: Har dere vært sammen på noen private ultralyder? Her har jeg hatt med mannen på to stk, og det har vært veldig fint og betryggende:Heartred
 
Jeg klager over kvalme og migrene... er 16+2 og er nå drittlei kvalmen:mad:
 
Ja, er kjipt å ikke få ha med partner inn på OUL:( Er en stor milepæl og gjerne mannens første gløtt på mini i magen, men får dessverre ikke gjort så mye med det i disse tider:shifty: Har dere vært sammen på noen private ultralyder? Her har jeg hatt med mannen på to stk, og det har vært veldig fint og betryggende:Heartred
Han var med på en tul 6+5 eller noe, men da var det jo liksom ikke en baby :hilarious: Jeg har vært på en privat til, men da var han borte på jobb, og en oppfølging på sykehuset der han ikke fikk være med. Så alt har jo sett bra ut så langt, men føler nesten litt at mannen ikke helt har innsett at vi venter en til... Jeg kjenner jo liv, har fått sett på nurket flere ganger og har hørt med doppler hos jordmor. Han ser bare at magen min har vokst. Tror ikke han føler seg "utestengt" selv da, og hadde nok vært kjipere om det var første barn, men kjenner at det føles ikke helt riktig. :)
 
Å nei, henger den fortsatt med enda? Og migrene forsterker sikkert kvalmen også :( Håper du føler deg bedre snart ❤️

Jaa, nå er jeg mildt sagt LEI:smiley-angry019 Så håper det gir seg snart, så jeg faktisk kan leve og fungere litt igjen:rolleyes:
 
Han var med på en tul 6+5 eller noe, men da var det jo liksom ikke en baby :hilarious: Jeg har vært på en privat til, men da var han borte på jobb, og en oppfølging på sykehuset der han ikke fikk være med. Så alt har jo sett bra ut så langt, men føler nesten litt at mannen ikke helt har innsett at vi venter en til... Jeg kjenner jo liv, har fått sett på nurket flere ganger og har hørt med doppler hos jordmor. Han ser bare at magen min har vokst. Tror ikke han føler seg "utestengt" selv da, og hadde nok vært kjipere om det var første barn, men kjenner at det føles ikke helt riktig. :)

Er jo gjerne sånn at mannen kkke for det samme forholdet til magen, slik som oss pga de ser bare magen. Og er gjerne på ultralyd at det går opp for dem det er en liten bebis inni der, og ikke bare luft:hilarious: Mhm føler det blir feil uten mannen er med på oul, men vi får ikke gjort så mye med det dessverre:(
 
Sliten av kvalme og brekninger. Heldigvis lite til ingen oppkast, men det er fortsatt slitsomt.
 
Sliten av kvalme og brekninger. Heldigvis lite til ingen oppkast, men det er fortsatt slitsomt.

Jeg føler meg deg:Heartred Er så kjipt:Heartred sliter med det jeg også
 
Vi prøver å kjøpe hus fordi det er uaktuelt å bo her vi bor når vi får ny baby, men boligmarkedet er helt galskap nå! Nå var det er hus vi hadde tenkt å by på, men det ble kuppet før visning til 2 millioner over takst! Og dette er tredje huset det skjer med :eek: nå er jeg redd vi ikke klarer å få kjøpt noe og flyttet før oktober :(
 
Vi prøver å kjøpe hus fordi det er uaktuelt å bo her vi bor når vi får ny baby, men boligmarkedet er helt galskap nå! Nå var det er hus vi hadde tenkt å by på, men det ble kuppet før visning til 2 millioner over takst! Og dette er tredje huset det skjer med :eek: nå er jeg redd vi ikke klarer å få kjøpt noe og flyttet før oktober :(
Oi det var da veldig mye over takst også!
Vi tar over et hus i borettslag som lå ute til 795.000 (hus på 117 kvm og ca 5000 i mnd til borettslaget) men markedet her er ikke så bra for tiden så fikk det for 750.000. Ikke sånn at vi tenker vi skal bo i det huset til vi blir gamle men 4-5 år til vi trenger noe større
Skjønner vi skal være glad det gikk under takst og at de aksepterte budet.

Håper dere snart finner et fint hus ❤
 
Oi det var da veldig mye over takst også!
Vi tar over et hus i borettslag som lå ute til 795.000 (hus på 117 kvm og ca 5000 i mnd til borettslaget) men markedet her er ikke så bra for tiden så fikk det for 750.000. Ikke sånn at vi tenker vi skal bo i det huset til vi blir gamle men 4-5 år til vi trenger noe større
Skjønner vi skal være glad det gikk under takst og at de aksepterte budet.

Håper dere snart finner et fint hus ❤


Det høres ut som en veldig god deal. Å få noe under takst er et kupp :)

Jeg tror ekstremt mange småbarnsfamilier som bor i Oslo sentrum ønsker litt ut og inn i hus nå etter korona som gjør at prisene her presses så ekstremt opp. Det alle meste vi har sett på har gått minst 1 mill over takst, ofte opp mot 2 millioner. Vi kunne nok prøvd oss på en kupping vi også, men det sitter veldig langt inne å overbetale så mye også :nailbiting: Men bolig må vi skaffe oss så spørs om vi ikke blir desperate nok snart :nailbiting:
 
:wtf:Fysøren, 4 dagen med ekstrem forkjølelse. Kan ikke huske å vært slått ut sånn på flere år. Har måttet ta en 3dagers egenmelding (kan heller ikke huske sist) pga formen. Ingen feber, men snørr i massive mengder (beklager informasjon) og jeg vil jo helst ikke ta nesespray som faktisk funker når det ikke er anbefalt gravide :shifty:

nei, fy, nå håper jeg virkelig det bare går fremover og at jeg slipper mer. :wtf:
 
:wtf:Fysøren, 4 dagen med ekstrem forkjølelse. Kan ikke huske å vært slått ut sånn på flere år. Har måttet ta en 3dagers egenmelding (kan heller ikke huske sist) pga formen. Ingen feber, men snørr i massive mengder (beklager informasjon) og jeg vil jo helst ikke ta nesespray som faktisk funker når det ikke er anbefalt gravide :shifty:

nei, fy, nå håper jeg virkelig det bare går fremover og at jeg slipper mer. :wtf:

Usj, så kjipt å være skikkelig forkjølet:sorry: håper du blir frisk fort som fy:angel5 sender deg en stor god bedring klem:Heartred
 
Klager over at jeg nå har vært totalt sengeliggende med helt forferdelig migrene i 3 døgn! I dag klarer jeg endelig å være litt oppe fra senga, men føler meg helt ferdig i kroppen. Var i dialog med legen min i går som henviste meg til sykehuset, for å få sjekket om de har andre typer behandling/medisiner der jeg kan få. Er utrolig lei av å være nødt til å ta medisiner nesten daglig for dette, og føler meg hjelpesløs; både i forhold til meg selv og min tilstand, og ikke minst barnets!
 
Back
Topp