Klagetråd

Forstår den ensomme følelsen din.. nå er snart tiden inne for ul :Heartred krysser alt jeg har for at det er fint denne gangen, gode deg!
Der var det ett hjerte som banket:Heartred Ble satt tilbake to dager. Ble ikke så letta av og se det, men:bored:

Der var det ett hjerte som banket:Heartred Ble satt tilbake to dager. Ble ikke så letta av og se det, men:bored:

Men det banket..! Så godt å høre:love7 to dager er ingenting - du kan jo bli satt frem ved senere UL også.

Lei av å være så hormonell :dead::dead: Glad og elsker livet i ene øyeblikket, sutrete og deppa det neste :p

Jeg er lei av å fryse! Fryser på innsiden av kroppen og holder på å bli ko-ko av det:banghead:

Jeg fant dette forumet først nå, det er jo helt fantastisk !:)

Men en ting som jeg merker godt er at jeg faktisk allerede (!!) blir skikkelig tungpustet når jeg er ute og går, Heldigvis i motbakker, men likevel:p
Er det flere som merker dette? Jeg har klart å gå de rundene før uten problem og tror at jeg egentlig er i grei form sånn ellers når det kommer til kondis. Er fin i formen ellers også, så jeg ble veldig satt ut av dette:wacky::happy:
Litt skummelt å legge ut første sånn innlegg, så håper egentlig noen kjenner seg igjen:hilarious:
Helt vanlig fordi blodvolumet k kroppen til gravide endrer seg. Merker dette med en gang, og hver gang.. ☺️

Glemte det verste!! Å ikke orke noen verdens ting :shifty: Orker ikke gå lang tur med hundene, ork å gå på jobb, ork å pusse tennene :p:p Gi meg energiiii..

Er så lei de negative tankene mine:banghead: nå tar de nattesøvnen også:wideyed: Bra jeg har TUL imorgen sånn at jeg forhåpentligvis kan innse at tankene og bekymringene er bortkastet energi :wtf:

Er det muuuuulig...? Jeg klager på min egen selvkontroll på å si nei. Så selvfølgelig skal jeg trene i dag også. Skyt meg! :p:p:p

Jeg fant dette forumet først nå, det er jo helt fantastisk !:)

Men en ting som jeg merker godt er at jeg faktisk allerede (!!) blir skikkelig tungpustet når jeg er ute og går, Heldigvis i motbakker, men likevel:p
Er det flere som merker dette? Jeg har klart å gå de rundene før uten problem og tror at jeg egentlig er i grei form sånn ellers når det kommer til kondis. Er fin i formen ellers også, så jeg ble veldig satt ut av dette:wacky::happy:
Litt skummelt å legge ut første sånn innlegg, så håper egentlig noen kjenner seg igjen:hilarious:

Tungpust har jeg merket også! Jeg mistenker at det kanskje kan være jernmangel/blodprosent som er dårlig. Eventuelt kan det for min del være at jeg har holdt på med IVF i høst, og det tok på både psykisk og fysisk, og jeg gikk opp noen kilo av alle hormonene. Jeg ville tatt en blodprøve for å sjekke verdiene :happy7

Er så lei av at alle klærne mine gjør at jeg konstant må holde magen inne for at ingen skal oppdage noe (eller kanskje de hadde trodd at jeg hadde lagt mye på meg i jula). Å ikke minst, evig lei av ulvehunger!

Jeg er så lei av å være kvalm, det hemmer meg veldig i hverdagen :(

Er så lei av at alle klærne mine gjør at jeg konstant må holde magen inne for at ingen skal oppdage noe (eller kanskje de hadde trodd at jeg hadde lagt mye på meg i jula). Å ikke minst, evig lei av ulvehunger!

Er så lei av klærne mine jeg også.. Jeg passer inn i en liten del, og har gitt opp å holde inne magen. De som ser jeg er gravid får bare se det!

Back
Topp