Der var det ett hjerte som banket Ble satt tilbake to dager. Ble ikke så letta av og se det, menForstår den ensomme følelsen din.. nå er snart tiden inne for ul krysser alt jeg har for at det er fint denne gangen, gode deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der var det ett hjerte som banket Ble satt tilbake to dager. Ble ikke så letta av og se det, menForstår den ensomme følelsen din.. nå er snart tiden inne for ul krysser alt jeg har for at det er fint denne gangen, gode deg!
Der var det ett hjerte som banket Ble satt tilbake to dager. Ble ikke så letta av og se det, men
Det gjorde detMen det banket..! Så godt å høre to dager er ingenting - du kan jo bli satt frem ved senere UL også.
Helt vanlig fordi blodvolumet k kroppen til gravide endrer seg. Merker dette med en gang, og hver gang..Jeg fant dette forumet først nå, det er jo helt fantastisk !
Men en ting som jeg merker godt er at jeg faktisk allerede (!!) blir skikkelig tungpustet når jeg er ute og går, Heldigvis i motbakker, men likevel
Er det flere som merker dette? Jeg har klart å gå de rundene før uten problem og tror at jeg egentlig er i grei form sånn ellers når det kommer til kondis. Er fin i formen ellers også, så jeg ble veldig satt ut av dette
Litt skummelt å legge ut første sånn innlegg, så håper egentlig noen kjenner seg igjen
Same same. Vi er så søte såVi er flere som har fått bilring
Jeg fant dette forumet først nå, det er jo helt fantastisk !
Men en ting som jeg merker godt er at jeg faktisk allerede (!!) blir skikkelig tungpustet når jeg er ute og går, Heldigvis i motbakker, men likevel
Er det flere som merker dette? Jeg har klart å gå de rundene før uten problem og tror at jeg egentlig er i grei form sånn ellers når det kommer til kondis. Er fin i formen ellers også, så jeg ble veldig satt ut av dette
Litt skummelt å legge ut første sånn innlegg, så håper egentlig noen kjenner seg igjen
Skjønner deg godt! Det er pyton. Forhåpentligvis blir det bedre.Jeg er så lei av å være kvalm, det hemmer meg veldig i hverdagen
Er så lei av at alle klærne mine gjør at jeg konstant må holde magen inne for at ingen skal oppdage noe (eller kanskje de hadde trodd at jeg hadde lagt mye på meg i jula). Å ikke minst, evig lei av ulvehunger!