Klagetråd

Same. Tenker på mat hele tiden, spiser hele tiden (føles det som), og er såå lei, for ingenting smaker like godt som jeg trodde det skulle gjøre (ref. _fiskepuddingen_ sambo MÅTTE finne og kjøpe på nyttårsaften)

Har fått en deilig bilring denne julen!

Jepp, som å høre meg. Gikk opp 30 forrige gang og blir vel ikke mindre denne gangen :hungover: føler på en skam fordi jeg ikke klarer kontrollere meg, men det er helt umulig :angelic: klarer jo det helt fint når jeg ikke er gravid..

Jeg fant dette forumet først nå, det er jo helt fantastisk !:)

Men en ting som jeg merker godt er at jeg faktisk allerede (!!) blir skikkelig tungpustet når jeg er ute og går, Heldigvis i motbakker, men likevel:p
Er det flere som merker dette? Jeg har klart å gå de rundene før uten problem og tror at jeg egentlig er i grei form sånn ellers når det kommer til kondis. Er fin i formen ellers også, så jeg ble veldig satt ut av dette:wacky::happy:
Litt skummelt å legge ut første sånn innlegg, så håper egentlig noen kjenner seg igjen:hilarious:
Helt enig! Vi har trapper i huset, noen ganger må jeg ta pauser på toppen. Vet ikke om det er pusten eller tett nese, men noen ganger når jeg drikker vann på helt vanlig måte må jeg hive etter pusten etterpå. Føler meg som et barn som lærer å drikke.:p

Helt enig! Vi har trapper i huset, noen ganger må jeg ta pauser på toppen. Vet ikke om det er pusten eller tett nese, men noen ganger når jeg drikker vann på helt vanlig måte må jeg hive etter pusten etterpå. Føler meg som et barn som lærer å drikke.:p

Haha, jeg kjenner meg så igjen! Godt forklart!:hilarious:

Klager i dag og på manglende symptomer :arghh: liker ikke..!! Og 8 dager til neste TUL..:oops:

Jeg er lei av å være trøtt, jobb i morgen kommer til å være helt jævlig! I går hadde jeg første kveld på lenge uten noe kvalme, så var i seng ca 12 og sovnet med en gang. Våknet klokken 5 av at jeg måtte tisse og da kom kvalmen, så spiste og la meg nedpå igjen med noen creepy pastas og koste meg med det til jeg sovnet i 8.30-9.00 tiden. Gjett hvem som så har sovet til 15.30? Jo, meg...Døgnrytmen er helt på styr, jeg er fortsatt trøtt og kommer garantert ikke til å få sove i natt igjen....

Klager i dag og på manglende symptomer :arghh: liker ikke..!! Og 8 dager til neste TUL..:oops:
Føler med deg:Heartred
Har mye mindre vondt i puppene i dag og har heller ikke hatt noe spesielt til murring. Bare litt stikking en dag her og der. Føler meg liksom ikke gravid, sånn kroppslig egentlig.
Skal på tul i morgen, men er livredd for at det ikke skal være noe hjertebank der:(

Jeg er lei av å være trøtt, jobb i morgen kommer til å være helt jævlig! I går hadde jeg første kveld på lenge uten noe kvalme, så var i seng ca 12 og sovnet med en gang. Våknet klokken 5 av at jeg måtte tisse og da kom kvalmen, så spiste og la meg nedpå igjen med noen creepy pastas og koste meg med det til jeg sovnet i 8.30-9.00 tiden. Gjett hvem som så har sovet til 15.30? Jo, meg...Døgnrytmen er helt på styr, jeg er fortsatt trøtt og kommer garantert ikke til å få sove i natt igjen....

Gøy med en likesinnet creepypasta-fan! Aner ikke hvor mange timer jeg har hørt på creepypasta de siste mnd, elsker det!

Håper du får snudd døgnet igjen snart, vi nærmer oss snart de magiske 12, heldigvis :love2

Gøy med en likesinnet creepypasta-fan! Aner ikke hvor mange timer jeg har hørt på creepypasta de siste mnd, elsker det!

Håper du får snudd døgnet igjen snart, vi nærmer oss snart de magiske 12, heldigvis :love2

Må ha noe å gjøre på når jeg ikke får sove og da er de perfekt! :p Mye spennende og variert!

Jeg er så lei av å konstant prøve å finne noe som ikke gjør meg så kvalm at jeg blir helt utslått. Får akutt lyst på noe, og snille samboeren min kjapper seg for å kjøpe det jeg vil ha, så klarer jeg ikke å spise halvparten før jeg nesten spyr. Sitter ofte å gulper opp mat resten av kvelden.
Lei av å være bekymret! Sitt å kjenner på alle smerter som kommer og går.
Og jeg er bekymret for jobb i morgen. Jobber i barnehage med moren til samboeren min, og hun vet ingenting ennå. Skal holde meg i 3 uker til :shifty:

Føler med deg:Heartred
Har mye mindre vondt i puppene i dag og har heller ikke hatt noe spesielt til murring. Bare litt stikking en dag her og der. Føler meg liksom ikke gravid, sånn kroppslig egentlig.
Skal på tul i morgen, men er livredd for at det ikke skal være noe hjertebank der:(

Åh.. i morgen alt ja. Hvor langt er du kommet nå? ja det er så stressende og altoppslukende den uroen :hungover:
Men.. i de fleste tilfeller er alt bra.. kanskje vi er heldige nå og slipper unna de værste symptomene for øyeblikket, det kan snu på én dag det.
Når på dagen har du UL? :Heartred Krysser fingrene med deg

Men en ting som jeg merker godt er at jeg faktisk allerede (!!) blir skikkelig tungpustet når jeg er ute og går, Heldigvis i motbakker, men likevel:p
Er det flere som merker dette? Jeg har klart å gå de rundene før uten problem og tror at jeg egentlig er i grei form sånn ellers når det kommer til kondis. Er fin i formen ellers også, så jeg ble veldig satt ut av dette:wacky::happy:
Litt skummelt å legge ut første sånn innlegg, så håper egentlig noen kjenner seg igjen:hilarious:

Akkurat samme her. Husker forrige graviditet også var samme, jeg hadde trent i månedsvis til et 10 km-løp, tror jeg var 8/9 uker gravid da jeg løp det. Det gikk helt katastrofe. Har aldri følt meg så daff i hele mitt liv. Tror jeg endte opp med å bruke 1,5 time på å komme meg i mål, det var så vidt at jeg klarte det :laughing001

Åh.. i morgen alt ja. Hvor langt er du kommet nå? ja det er så stressende og altoppslukende den uroen :hungover:
Men.. i de fleste tilfeller er alt bra.. kanskje vi er heldige nå og slipper unna de værste symptomene for øyeblikket, det kan snu på én dag det.
Når på dagen har du UL? :Heartred Krysser fingrene med deg
I morgen er jeg 7+0.
Jaa, veldig fikk en liten knekk nettopp:sorry: Har hatt to SA tidligere, så det er ikke så lett å være positiv akkurat nå. Samt at man føler litt på at man er «alene» oppi det. Siden det er mitt hodet som styrer så innmari..
Ja, det er sant. Veldig glad for at jeg ikke har hatt noe særlig med kvalme. Ja, det kan snu om fort.
Takk, det trenger jeg:HeartredHar time 1130. Så heldigvis ikke så sent på dagen, så man må hå å vente og tenke.

I morgen er jeg 7+0.
Jaa, veldig fikk en liten knekk nettopp:sorry: Har hatt to SA tidligere, så det er ikke så lett å være positiv akkurat nå. Samt at man føler litt på at man er «alene» oppi det. Siden det er mitt hodet som styrer så innmari..
Ja, det er sant. Veldig glad for at jeg ikke har hatt noe særlig med kvalme. Ja, det kan snu om fort.
Takk, det trenger jeg:HeartredHar time 1130. Så heldigvis ikke så sent på dagen, så man må hå å vente og tenke.

Lykke til på ultralyd i morgen :happy:

Åååh er så lei av å gå sulten, spise for så å få en overveldende kvalme og uggenhet før alt jeg får i meg kommer opp igjen. Er i tillegg så utrolig trøtt og sliten og i skikkelig underskudd på søvn som nok merkes på tålmodigheten med ungene når først søskenkjærligheten slår til etter lang juleferie. Gi meg styrke og kjenner det skal bli godt når ungene skal i bhg og skole igjen på tirsdag :-)

Fikk en psykisk knekk i dag. Fikk vite i dag at en kollega har dødd brått. Fikk også vite at det er en smittet barnehageansatt i barnehagen til nevøen min som vi så i romjulen. Selv med avstand og at vi fulgte restriksjoner så er jeg bekymret. Jeg er allerede litt nervøs hver dag for å oppleve en ny MA som jeg opplevde i sommer og har noia for å få korona som gravid. Dette på toppen av hele 2020 som mildt sagt har vært turbulent for folk flest så ble det litt mye akkurat i dag.

I morgen er jeg 7+0.

Forstår den ensomme følelsen din.. nå er snart tiden inne for ul :Heartred krysser alt jeg har for at det er fint denne gangen, gode deg!

Hahaha, jeg kjenner meg så godt igjen :hilarious: Jeg får høy puls av den minste anstrengelse, og da spesielt av å gå i trapper. Jeg trente 4-5 ganger i uken frem til jeg ble helt umettelig trøtt og fikk positiv test, så skal jo egentlig ha helt ålreit kondis. Men dette er noe helt annet. Synes det er veldig fascinerende og er spent på hvordan det blir med trening når/om kvalmen gir seg:dontknow

Er så fryktelig kvalm, føler ikke at jeg fungerer og er nå etter samtale med lege sykemeldt ut januar :(

Back
Topp