Klagetråd

Jeg er utrolig lei av å være sulten, men ikke ha løst på noe som helst :yuck: håper det kommer seg snart

Endelig en tråd jeg passer inn i :bag:

Veldig veldig takknemmelig for den spira i magen, bare så det er sagt ❤ men 4uker blødning og 2uker sengeliggende med oppkast å kvalme, så er kroppen lei av å være så døvv. Har legetime på mandag om evt innleggelse, da kroppen bare spyr ut alt den får i seg av mat og veske:hungover:

Er lei alle tankene om at det kan gå galt når som helst:banghead::meh: Har lyst å glede meg til ting, men bekymring ødelegger alt:inpain:

Gleder meg til denne kvalmen går over, så jeg kan spise alt det gode jeg har kjøpt inn... :bag:

Er lei alle tankene om at det kan gå galt når som helst:banghead::meh: Har lyst å glede meg til ting, men bekymring ødelegger alt:inpain:

I fell you..!! Det går så inn på humøret.
Får ikke til å late som ingenting innad i familien.. så mannen får litt å hanskes med :wacky:

Jeg er lei av kort lunte kombinert med kvalme, trøtthet og en 1,5 åring som allerede tester grenser på lik linje med de på 2-2,5 år.. :wtf:

Hvis det nå viser seg at det ikke er liv når jeg skal på tul kommer jeg til å bli meget frustrert...

Må klage litt over at jenta mi på snart 2, gikk fra å være verdens letteste mht til legging og soving, til nærmest på dagen for positiv test å endre seg til en som det tar mer enn en time å legge i stedet for ti min og nå våkner opp til flere ganger om natta, og kun vil ha mamma. Hjelper ikke mye å ta henne med inn i senga våres heller, for da ligger hun bare å kaster seg rundt, legger seg oppå hodet mitt osv.... skulle tro hun har skjønt at det er en konkurrent på vei:joyful:

Til gjengjeld er jeg så på underskudd av søvn og så sliten nå, at jeg nok ikke legger merke til om noe av trøttheten er relatert til graviditeten:hilarious: gruer meg til å skulle tilbake på jobb etter ferien, klarer ikke helt å se hvordan jeg skal kunne henge sammen i løpet dagen egentlig.

Ah.... Det var litt godt å få ut.:shy:

Fått diagnostisert med hypermesis. Er SÅ lei av kvalme, oppkast, spiser mat forgjeves for alt kommer opp, redd for innleggelse, lei lei lei!!

:depressed::depressed::depressed:

Er så lei av å aldri finne ett selvryddende hus. Leter på Finn hver dag, men aldri noen å oppdrive. :cool:

I dag har hormonella slått til for fult. Sendt typen hjem å ungene fant ut at det va rette dag å virkelig teste seg... vil helst bare legge meg å skrike. Kroppen er utslitt.

Jeg fant dette forumet først nå, det er jo helt fantastisk !:)

Men en ting som jeg merker godt er at jeg faktisk allerede (!!) blir skikkelig tungpustet når jeg er ute og går, Heldigvis i motbakker, men likevel:p
Er det flere som merker dette? Jeg har klart å gå de rundene før uten problem og tror at jeg egentlig er i grei form sånn ellers når det kommer til kondis. Er fin i formen ellers også, så jeg ble veldig satt ut av dette:wacky::happy:
Litt skummelt å legge ut første sånn innlegg, så håper egentlig noen kjenner seg igjen:hilarious:

Er så lei av å spise :shifty::shifty::shifty::shifty:
Same. Tenker på mat hele tiden, spiser hele tiden (føles det som), og er såå lei, for ingenting smaker like godt som jeg trodde det skulle gjøre (ref. _fiskepuddingen_ sambo MÅTTE finne og kjøpe på nyttårsaften)

Har fått en deilig bilring denne julen!

Back
Topp