Klagetråd

Er så lei av at svigers stadig sier "graviditet er ikke sykdom". Nei, graviditet i seg selv er ikke sykdom, men kan føre med seg plager som gjør at man føler seg syk: smerter i rygg og bekken, kvalme, utmattet pga søvnmangel, osv. Måtte bare få det ut!
 
Er så lei av at svigers stadig sier "graviditet er ikke sykdom". Nei, graviditet i seg selv er ikke sykdom, men kan føre med seg plager som gjør at man føler seg syk: smerter i rygg og bekken, kvalme, utmattet pga søvnmangel, osv. Måtte bare få det ut!

Hvorfor kommenterer de det? Bare sånn ut av det blå, eller knyttet opp til konkrete situasjoner du ikke deltar i osv?

Er Så utrolig unødvendig... Skjønner ikke at folk ikke bare kan holde meningene sine for seg selv innimellom, særs når de ikke får noe annet enn dårlig stemning ut av å ytre de:confused:
 
Er så lei av at svigers stadig sier "graviditet er ikke sykdom". Nei, graviditet i seg selv er ikke sykdom, men kan føre med seg plager som gjør at man føler seg syk: smerter i rygg og bekken, kvalme, utmattet pga søvnmangel, osv. Måtte bare få det ut!

Håper de gir seg, og at du føler deg bedre om du har mye ubehag! Alle svangerskap er jo forskjellige, unødvendig med sånne kommentarer. Sender gode tanker! :Heartred
 
Så lei av svangerskapsdiabetesen min, og all stikkingen. Må måle blodsukkeret 2 timer etter hvert måltid ved å stikke meg i fingeren, stikker meg før måltid for å sette insulin, stikker meg på kvelden for å sette langtidsinsulin.
Lei av sykehuset og lei av å kunne spise nesten ingenting.
 
Aaaah, i natt var det faktisk krise med sure oppstøt. Skikkelig vond mage samtidig som at spiserøret var i fullstendig opprør. Får prøve med litt melk eller noe neste gang:shifty:
 
Åh nå følte jeg et stort behov for å klage jeg også!:sorry: Siden jeg ikke har fortalt om graviditeten til noen andre enn mannen så må jeg få ut frustrasjonene mine en plass..
Er så lei av å være kvalmen, dag og natt. For en uke siden fikk jeg sikkelig ryggtak, og har slite med å komme meg rundt. Er mye alene hjemme med jenta på 16mnd. Så det har vært blytungt. Nå for å toppe heile greia så har jeg blitt syk. Er fortsatt mye alene med jenta. Men heldigvis er svigermor litt til hjelp. Det verste med å være så hjelpesløs å sykelig er at alle rundt meg er så flinke til å jobbe. Bor på gård, og de jobber heeeele dagen. Så jeg føler meg sååå ubrukelig å i veien. Kunne ønske jeg kunne reist bort. Men på grunn av koronaen så kan jeg ikke det:hungover:. Må bare også kommentere å si at bare for å gi meg en litt sånn ekstra motgang som driver meg til vanvidd midt i dette er at jeg har hatt leamus på det ene øye HVER dag i neste 4 uker…:inpain: tror universet tester meg:hilarious:. Sånn det var godt å få ut!:happy:
 
Back
Topp