Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syk her. Sår hals, snørrorama og alene på jobb. Vil bare hjem under dyna
Jobbdag her, kvalm og fæl... Det er noe her på jobb som stinker. Var på butikken i går og jeg ble skikkelig dårlig. Det luktet helt forferdelig der inne..!
Her vil jeg bare klage litt over min beste venninne jeg. Hun gifter seg i juli neste år. 1uke etter termindatoen min. Så jeg gruet meg litt til å fortelle henne at jeg er gravid, men nå måtte jeg bare gjøre det, sendte et bildet graviditetstesten. Hun gratulerte jo, men føler ikke at hun mener det 100% da hun også skrev at hun ble litt oppgitt og irritert at jeg ble det nå, mente det var litt dårlig timingBle lei meg nå og begynte å gråte, fordi jeg følte at hun ble sint, at vi kunne ha ventet litt lenger til med det nå.
Her vil jeg bare klage litt over min beste venninne jeg. Hun gifter seg i juli neste år. 1uke etter termindatoen min. Så jeg gruet meg litt til å fortelle henne at jeg er gravid, men nå måtte jeg bare gjøre det, sendte et bildet graviditetstesten. Hun gratulerte jo, men føler ikke at hun mener det 100% da hun også skrev at hun ble litt oppgitt og irritert at jeg ble det nå, mente det var litt dårlig timingBle lei meg nå og begynte å gråte, fordi jeg følte at hun ble sint, at vi kunne ha ventet litt lenger til med det nå.
Jøsses for en smålig og litt i overkant selvsentrert venninne. Lillesøsteren min gifter seg også rett etter termin. Hun skjønner at jeg gjerne skulle feire henne maximalt. Hun klarer allikevel å glede seg på mine vegne.. Nei, her må venninnen din titte litt forbi sin egen situasjon.Her vil jeg bare klage litt over min beste venninne jeg. Hun gifter seg i juli neste år. 1uke etter termindatoen min. Så jeg gruet meg litt til å fortelle henne at jeg er gravid, men nå måtte jeg bare gjøre det, sendte et bildet graviditetstesten. Hun gratulerte jo, men føler ikke at hun mener det 100% da hun også skrev at hun ble litt oppgitt og irritert at jeg ble det nå, mente det var litt dårlig timingBle lei meg nå og begynte å gråte, fordi jeg følte at hun ble sint, at vi kunne ha ventet litt lenger til med det nå.
Jeg håper det. Ble skikkelig lei meg når hun vet hvor mye vi ønsker en til. Å sånne ting er vanskelig å planlegge.Det er veldig egoistisk av henne å si.. men hun kommer nok til å komme med en mer positiv reaksjon når hun blir vant med tanken og får omstilt seg litt i forhold til forventingene sine !
Det er sånn man burde tenke egentlig.syntes det er kjipt om jeg ikke får vært der på dagen hennes, men håper ikke at hun går å gnager mye på det i ettertid om jeg ikke får dukket opp.Jøsses for en smålig og litt i overkant selvsentrert venninne. Lillesøsteren min gifter seg også rett etter termin. Hun skjønner at jeg gjerne skulle feire henne maximalt. Hun klarer allikevel å glede seg på mine vegne.. Nei, her må venninnen din titte litt forbi sin egen situasjon.
Håper jo at jeg føder før bryllupet hennes, sånn at jeg min mann og den lille kan feire dagen hennes.tenker at om jeg klarer å dukke opp, burde det være det viktigste.Dette burde hun holdt for seg selv. Med nr 3 giftet ei av mine beste venninner seg og jeg var forlover. Baby var med i bryllup 3 uker gammel og det gikk kjempe bra! Hun burde heller spør om det er noe hun kan gjøre eller ordne for at det skal være greit å ha med baby..
Er sååååå enig med deg der. Jeg er der alltid for henne ellers, både i gode dager og dårlige dager.Søte deg du kan ikke planlegge barn etter når folk skal gifte seg, det er mulighet for du kan komme og det er mulighet for du ikke kan komme i bryllupet men sånn skjer. Viktigere du er der jevnt over enn kun på bryllupsdagen