Klagetråd

Har måttet ty til paracet 2 ganger, men da overlevde jeg ihvertfall jobb [emoji28][emoji5]
Ja, jeg har også tatt et par ganger, men prøver å holde ut uten... Ganske slitsomt noen dager! [emoji85]
 
Holdt ut uten Paracet i går, i dag våknet jeg med hodepine så får se hvor lenge jeg klarer uten.
 
Jeg tyr til Paracet når jeg kjenner at det tar seg opp. Er så redd det skal bli migrene, for det kan jeg hvertfall ikke ta noe mot :(
Man bør jo begrense inntaket av Paracet, men det er Ibux vi ikke skal ta overhodet.
 
Jeg tyr til Paracet når jeg kjenner at det tar seg opp. Er så redd det skal bli migrene, for det kan jeg hvertfall ikke ta noe mot :(
Man bør jo begrense inntaket av Paracet, men det er Ibux vi ikke skal ta overhodet.

Så lenge man ikke knasker på paracet i tide og utide så gjør det jo ingenting [emoji5] hvis hodepinen bygger seg opp, tar jeg heller en paracet enn å vente til den er uutholdelig og humøret/kroppen følger etter..
 
Jeg tyr til Paracet når jeg kjenner at det tar seg opp. Er så redd det skal bli migrene, for det kan jeg hvertfall ikke ta noe mot :(
Man bør jo begrense inntaket av Paracet, men det er Ibux vi ikke skal ta overhodet.
Jeg må også ty til Paracet når det blir for ille, måtte ta i går og da var det 10dager siden forrige gang jeg måtte.
Bedre å ta Paracet en gang i blandt enn å ende med migrene :(
 
Jeg tyr til Paracet når jeg kjenner at det tar seg opp. Er så redd det skal bli migrene, for det kan jeg hvertfall ikke ta noe mot :(
Man bør jo begrense inntaket av Paracet, men det er Ibux vi ikke skal ta overhodet.

Jeg leste at en gravid kan ta triptaner, ville snakket med legen om det og søkt det opp i felleskatalogen. Har migrene jeg også.
 
Jeg leste at en gravid kan ta triptaner, ville snakket med legen om det og søkt det opp i felleskatalogen. Har migrene jeg også.


Takk for tips!

Greit å huske på dersom migrene skulle bli et problem denne gangen. Har heldigvis fått ganske god kontroll over migrenen de siste årene, men siden jeg har hormonell migrene, så er det ikke helt utenkelig at det kan oppstå anfall også i dette svangerskapet.. sleit en del med det forrige gang :(
Men enn så lenge går det bra, må bare ikke pushe meg selv når hodepinen kicker inn.. sørge for nok mat, drikke, frisk luft, minst en kopp kaffe om dagen, ta magnesium, fiskeolje, og få godt med søvn etter behov.

Før var jeg så ille at et glass med appelsinjuice ga meg migreneanfall ila kort tid. Sitrus var det aller værste for meg..
 
Klaging: Er så utrolig redd for at noe er galt hele tiden. Tre ganger har jeg mentalt hvert gjennom SA/MA. Begynner å bli sliten. Gleder meg sånn til jeg (bank i bordet) kommer så langt i svangerskapet at jeg kan kjenne fysisk liv i magen.
 
Begynner å bli lei av å være kvalm over lengre periode når jeg ikke vet 100% hva det er :wacky::wacky: Men er vell ikke alene om det :hilarious:
 
Denne VARMEN tar snart knekken på meg [emoji27] er i Sverige på ferie hos svigerforeldrene mine, og her er det varmere enn i syden [emoji23] 30 grader i skyggen, og nærmere 35-40 i solen [emoji27][emoji97] tar heldigvis dag for dag, men shit ass, nå ønsker jeg regn og overskyet [emoji33][emoji33][emoji33]
 
Begynner å bli lei av å være kvalm over lengre periode når jeg ikke vet 100% hva det er :wacky::wacky: Men er vell ikke alene om det :hilarious:

Samme her.. er kvalm hele dagen. Er nå 12 uker og vært kvalm i 6 uker. Blir så bekymret for om det kan være andre grunner til at jeg er så dårlig[emoji57]
 
Samme her.. er kvalm hele dagen. Er nå 12 uker og vært kvalm i 6 uker. Blir så bekymret for om det kan være andre grunner til at jeg er så dårlig[emoji57]


Jeg er ikke gravid, ikke som jeg vet om :oops: Har i går og i dag hatt små blødninger, men det har ikke vært voldsomt. Kvalmen har ikke gitt seg og er fortsatt kvalm som jeg har vært i ca. 2 uker nå :( Akkurat nå tviler jeg på at jeg er gravid siden det er små blødninger og føler det er mer TR enn noe annet :sorry: Vet ikke om det er verdt en gang å ta en gtest :sad010:sad010:sad010
 
Jeg er ikke gravid, ikke som jeg vet om :oops: Har i går og i dag hatt små blødninger, men det har ikke vært voldsomt. Kvalmen har ikke gitt seg og er fortsatt kvalm som jeg har vært i ca. 2 uker nå :( Akkurat nå tviler jeg på at jeg er gravid siden det er små blødninger og føler det er mer TR enn noe annet :sorry: Vet ikke om det er verdt en gang å ta en gtest :sad010:sad010:sad010

Du skriver inne på januar 2019 forumet da?
 
Back
Topp