Klagetråd

Må bare klage litt... er på bryllupsreise i Italia, og det er seriøst ingenting jeg kan spise føler jeg. alt er med parmaskinke/serano og diverse oster som ikke jeg vet om er varmet før det kommer på bordet. Kun ferskvannsfisk jeg ikke aner størrelsen på....
der vi er nå serverer de ikke klassikere som pizza og pasta. [emoji17] er kun desserten jeg føler meg 100% trygg på... åh! Deilig å få det luftet!

Klager meg idag... har fortsatt disse stikkingene i magen og jeg aner ikke hva det er...
Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre for jeg er livredd...

Må klage litt.. klarer kun å spise det jeg har lyst på, ellers blir jeg dårlig. Problemet nå er at jeg blir uggen bare ved tanken på grønnsaker. :confused:spist en knaskerot nå, men magen slår helt krøll på seg, og jeg blir liggende rett ut. :meh:
Jeg som egentlig elsker grønnsakene mine..

Jeg er så ubeskrivelig kvalm :arghh::arghh:
Holder ikke ut. Skjønner ikke åssen jeg holdt ut så lenge sist

har du ingenitng som lindrer ?
Nei :/ Har på sea-bad. Sov med de i natt. Drikker vann med sitron og ingefær. Spiser saltstenger. Må nok ty til kvalmestillende.. det er uutholdelig. sist svangerskap hadde jeg hyperemesis, er redd det samme skjer nå :(

Nei :/ Har på sea-bad. Sov med de i natt. Drikker vann med sitron og ingefær. Spiser saltstenger. Må nok ty til kvalmestillende.. det er uutholdelig. sist svangerskap hadde jeg hyperemesis, er redd det samme skjer nå :(
Huff, det må være så forferdelig ! :( jeg håper du kan få kvalmestillende hos lege!!

Huff, det må være så forferdelig ! :( jeg håper du kan få kvalmestillende hos lege!!
Takk. Ja det er så grusomt.. hvordan er kvalmen din ? Hjalp sea bandene? Blitt bedre/verre?

Takk. Ja det er så grusomt.. hvordan er kvalmen din ? Hjalp sea bandene? Blitt bedre/verre?
Jeg kan ikke engang nevne min kvalme i forhold til din.. Jeg er uggen, men det kommer i bølger og helst når jeg er sulten.. Jeg har på meg seaband hele dagen med pauser innimellom og tar en ingefærtablett til frokost og en på kvelden..
jeg vet ikke om det er fordi jeg gjør dette at jeg er i god form eller fordi jeg ikke har rukket å bli skikkelig kvalm enda..
Jeg føler kvalmen kom senere med nr1 så den kan fortsatt komme..

Må bare klage litt... er på bryllupsreise i Italia, og det er seriøst ingenting jeg kan spise føler jeg. alt er med parmaskinke/serano og diverse oster som ikke jeg vet om er varmet før det kommer på bordet. Kun ferskvannsfisk jeg ikke aner størrelsen på....
der vi er nå serverer de ikke klassikere som pizza og pasta. [emoji17] er kun desserten jeg føler meg 100% trygg på... åh! Deilig å få det luftet!
Oh.lord.. slitsomt.. håper du spiser brød og smør og andre ting som er på bordet :)

Uggen og usj her i gården.. Har nedtelling til uke 10'. For da gav det seg sist gang.. blæh..bare 2 uker og 4 dager igjen som «heldøgns fyllesyke..»..

6+3 idag, og ingen symptomer annet enn litt trøtthet. Noen som har opplevd å få kvalmen senere enn dette, eller har jeg gått klar? [emoji23][emoji23]

6+3 idag, og ingen symptomer annet enn litt trøtthet. Noen som har opplevd å få kvalmen senere enn dette, eller har jeg gått klar? [emoji23][emoji23]
Sånn er det her også ... 6+4 og ingenting utenom ømme bryst som kommer og går og småuggen... syns det er veldig rart

Off! [emoji33] hørtes slitsomt ut. Håper du finner noe du kan spise. Skjønner deg veldig godt med at du er skeptisk på maten.

Klager meg idag... har fortsatt disse stikkingene i magen og jeg aner ikke hva det er...
Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre for jeg er livredd...

Jeg har også stikkinger nederst i magen, kan kjenner ut som det er innvendig i vagina. Snakket med jordmor om det, og hun sa det er barnet som kommer vittig bekkenbeinet ditt. [emoji4] jeg var også bekymret på hva det var å om det var normalt. Hun sa det var et Sundt tegn[emoji16]

Jeg har også stikkinger nederst i magen, kan kjenner ut som det er innvendig i vagina. Snakket med jordmor om det, og hun sa det er barnet som kommer vittig bekkenbeinet ditt. [emoji4] jeg var også bekymret på hva det var å om det var normalt. Hun sa det var et Sundt tegn[emoji16]
Det var veldig godt å høre ! ☺️

Er på hyttepåske med svigers og mine foreldre. Min samboer kommer ikke før på onsdag. Skal i teorien være her til neste søndag. Men begynner allerede å irritere meg over svigermor. Hun er litt spesiell og bestemt. Henger seg fort opp i hvor mye mini på 15 mnd spiser og hva, hva han har på seg osv. Føler hun følger med for å se om eg gjør «rett». Slitsomt. Hun mener nok bare godt, men hjelpes. Lunten er veldig kort altså.... Er ikke veldig langt hjem, så vurderer å dra hjemom en natt, men får vel holde ut.

Back
Topp