Klagetråd!

Jeg fikk positiv test i dag, og er kjempe deppa, selv om jeg innerst inne er glad..

Jeg er så redd for alle som blir skuffa over denne graviditeten. Jeg er lærling, å skulle tatt fagprøva mi i oktober.. Familie, venner, kollegaer og sjefen kommer til å bli skuffa, sure og grinete.. blæhh..

I tilegg så er jeg ekstremt redd for å bli like dårlig som jeg ble i forrige svangerskap. Jeg spydde 24/7, hadde vondt over alt og ville bare sove.

Har en sterk fødselsangst som allerede har meldt sin ankomst, og føler meg helt alene

Samboer ligger å er syk, han bare sover, dattera mi er syk og jeg føler meg elendig. Ingen å snakke med om alt jeg føler på akkurat nå..

Var det ikke planlagt?

Hvorfor skal alle bli skuffet? Fagbrevet venter når du er ferdig i permisjon hvis du ikke klarer det nå. Er alltids muligheter for det senere. [emoji173]

Ta kontakt med legen din og hør om det er mulig å ta noe som hjelper litt på kvalmen. Håper ihvertfall du slipper det denne gangen. Du burde nok også snakke med lege og jordmor om fødeslsangsten din slik at du får luftet det litt og klarer å takle det når den tid kommer.

God bedring til familien og håper du styrer unna.
 
Var det ikke planlagt?

Hvorfor skal alle bli skuffet? Fagbrevet venter når du er ferdig i permisjon hvis du ikke klarer det nå. Er alltids muligheter for det senere. [emoji173]

Ta kontakt med legen din og hør om det er mulig å ta noe som hjelper litt på kvalmen. Håper ihvertfall du slipper det denne gangen. Du burde nok også snakke med lege og jordmor om fødeslsangsten din slik at du får luftet det litt og klarer å takle det når den tid kommer.

God bedring til familien og håper du styrer unna.

Takk for gode ord[emoji173]️ Lille spire var ikke planlagt nei, har kobberspiral som jeg må få legen til å fjerne asap!

De blir nok skuffet fordi jeg ikke er ferdig utdannet når nr 2 kommer.. Da jeg fikk nr 1 gikk jeg 2 året på videregående, selv etter 6’er på eksamen var de skuffet fordi jeg ikke var ferdig utdannet.

Ja, må få luftet tankene mine angående fødselen. Jeg viste det var vondt å føde, men jeg tror hele jeg fikk sjokk. Ville ha alt av smertestillende under fødselen, å rakk ikke å få noen ting, ikke lystgass, ikke epidural, ingenting[emoji85]
 
Hodepine!!!
 
Er så TRØTT!! [emoji42] og med en 3 åring er det ikke så mye søvn man kan få seg.
 
Lei av denne kvalmen:( Hjelper hver gang jeg spiser heldigvis. Men kan jo ikke spise hele tiden[emoji85]
 
Skulle egentlig være med gutta på skøyter i dag men ble på sofaen jeg. Plutselig skjelven og småkvalm. Først nå etter to timer begynner det å bli bedre.
 
Takk for gode ord[emoji173]️ Lille spire var ikke planlagt nei, har kobberspiral som jeg må få legen til å fjerne asap!

De blir nok skuffet fordi jeg ikke er ferdig utdannet når nr 2 kommer.. Da jeg fikk nr 1 gikk jeg 2 året på videregående, selv etter 6’er på eksamen var de skuffet fordi jeg ikke var ferdig utdannet.

Ja, må få luftet tankene mine angående fødselen. Jeg viste det var vondt å føde, men jeg tror hele jeg fikk sjokk. Ville ha alt av smertestillende under fødselen, å rakk ikke å få noen ting, ikke lystgass, ikke epidural, ingenting[emoji85]
Jeg er heller ikke ferdig med utdanning, er kjempe lenge til jeg er ferdig. Men man kan ikke sette livet på vent.

Ang fødselen, så kan fødselen denne gang bli helt annerledes, nå vet jo både du og sykehuset at ting kan gå fort, så da blir det litt mer planlegging.
 
Det snør ute! Drit lei snø altså, gikk ut for å måke litt snø bort, en vegg av snø møtte meg på trappa, blåst ned fra taket...
 
Jeg er heller ikke ferdig med utdanning, er kjempe lenge til jeg er ferdig. Men man kan ikke sette livet på vent.

Ang fødselen, så kan fødselen denne gang bli helt annerledes, nå vet jo både du og sykehuset at ting kan gå fort, så da blir det litt mer planlegging.
Jeg har akkurat fullført 1. Halvår av bachelor men vi har tenkt gjennom hvordan vi løser dette og planen er å fortsette studiene.
 
KVALM. Og bekymrer meg for jobb. Har nettopp tatt over en gymklasse og starta med å få to basketballer i magen ila økta.. hvordan skal det gå når jeg er 5 mnd på veg...? Har jeg rett på svangerskapspenger om jobb ikke kan tilrettelegge?
 
Gubben jobber natt. Jeg er dårlig i formen og HATER å være alene om natten [emoji85]
 
Har altså så vanvittig vondt i brystene. De er svære, tunge, og veldig klumpete. Trodde ikke det skulle komme så tidlig :( nå var jo mine store fra før da (70G), så det er god plass til mange kjertler inni der... men likevel!? Har fått strekkmerker i dag som ikke var der i går. Flere som har det sånn eller? [emoji52]
 
Har altså så vanvittig vondt i brystene. De er svære, tunge, og veldig klumpete. Trodde ikke det skulle komme så tidlig :( nå var jo mine store fra før da (70G), så det er god plass til mange kjertler inni der... men likevel!? Har fått strekkmerker i dag som ikke var der i går. Flere som har det sånn eller? [emoji52]
Jeg har ikke så store, men en god C cup i utgangspunktet. Nå har de blitt større (har gått over til ammebher uten spiler) og jeg sliter med å få enkelte topper over puppene [emoji85] For å ikke nevne superundertøyet mitt i ull..
 
Jeg har ikke så store, men en god C cup i utgangspunktet. Nå har de blitt større (har gått over til ammebher uten spiler) og jeg sliter med å få enkelte topper over puppene [emoji85] For å ikke nevne superundertøyet mitt i ull..

Samme her. Jentene hopper nesten ut av seg selv hvis jeg går med mine vanlige bh`er. Så nå som det er så kaldt lever jeg i ullbh. :p Til og med samboeren la merke til at jeg hadde fått store pupper.
 
Idag er jeg så sjukt sliten. Jeg er jo fortsatt hjemme i mammaperm med kommende storesøster, og hun er ikke i humør idag [emoji31]
 
Samme her. Jentene hopper nesten ut av seg selv hvis jeg går med mine vanlige bh`er. Så nå som det er så kaldt lever jeg i ullbh. [emoji14] Til og med samboeren la merke til at jeg hadde fått store pupper.
Haha. Huff, jeg synes det er fælt at de er som ballonger [emoji85] Og så vonde, og ømme. Strengt tatt er det vel ikke så mye å klage over at puppene vokser, men når man ikke får på seg klær begynner det å bli en utfordring [emoji51]
 
Back
Topp