Klagetråd!

At man skal bli så satt ut og stressa av litt farget utflod [emoji54]

Jeg føler med deg, samme her i dag, igjen [emoji29] blir sykt stressa. Opplevde ikke dette med de to første barna :/
 
Klager på at jeg ikke klarer å roe meg og hele tiden tenker det er noe galt. Overanalyserer alt. Murrer godt i magen i kveld og hvilepulsen har synket fra 68 for to dager siden til 62 i dag, det tar jeg som et dårlig tegn [emoji15]
 
39bc4cc3990e57638d0abc7e8ce295d6.jpg


Testestrekene er sterkere enn kontrollstrene... det må vel være et godt tegn? Jeg er nervevrak i dag :(
 
Har visst fått uvi nå. Blir vel enda mer nervøs nå til tul siden det kan føre til fosterskader [emoji17] krysser fingrene for at det ikke har noen påvirkning av den lille i magen [emoji173]️
 
Har visst fått uvi nå. Blir vel enda mer nervøs nå til tul siden det kan føre til fosterskader [emoji17] krysser fingrene for at det ikke har noen påvirkning av den lille i magen [emoji173]️
Bare pass på å få behandling raskt, så skal det gå bra :)
 
Begynte på antibiotika i går. Så er på 3 tabletten nå av 18/20 så skal nok forebygge det jeg kan :)
 
Dette gir meg angst for at noe er galt med svangerskapet. Hvilepulsen på full fart ned [emoji15]

ecf82ae2600b2c50d71b186a8f401a04.png
 
Dette gir meg angst for at noe er galt med svangerskapet. Hvilepulsen på full fart ned [emoji15]

ecf82ae2600b2c50d71b186a8f401a04.png

Det justerer seg kanskje bare? Du har jo steget noe voldsomt fra 52 til 67?
Jeg steg selv fra bare 51 til 60 på det høyeste. Gikk litt opp og ned med noen hakk, men da den datt til 55 og ble værende på samme nivå hver dag var det slutt. Bare følg med videre. Krysser fingrene for deg [emoji1374][emoji56]
 
Det justerer seg kanskje bare? Du har jo steget noe voldsomt fra 52 til 67?
Jeg steg selv fra bare 51 til 60 på det høyeste. Gikk litt opp og ned med noen hakk, men da den datt til 55 og ble værende på samme nivå hver dag var det slutt. Bare følg med videre. Krysser fingrene for deg [emoji1374][emoji56]

Så din sank og da mistet du? [emoji15]
 
Dette gir meg angst for at noe er galt med svangerskapet. Hvilepulsen på full fart ned [emoji15]

ecf82ae2600b2c50d71b186a8f401a04.png

Jeg vil si meg uenig i at den er på full fart ned. Bitteliten nedgang. Temmelig sikker på at det ikke er et faresignal.
 
Så din sank og da mistet du? [emoji15]
1691dbd7724a943939da22a244d51597.jpg


Slik så min ut da jeg mistet. Grønn strek var ul i uke 7. Da var alt fint. Men da den falt og ble værende på samme nivå, var det slutt. Altså ingen grunn til bekymring av at det går litt ned, da den kan stige igjen like fort. Dessuten har jo din puls steget veldig mye i graviditeten. Kanskje den må normalisere seg litt? [emoji1374][emoji8]
 
1691dbd7724a943939da22a244d51597.jpg


Slik så min ut da jeg mistet. Grønn strek var ul i uke 7. Da var alt fint. Men da den falt og ble værende på samme nivå, var det slutt. Altså ingen grunn til bekymring av at det går litt ned, da den kan stige igjen like fort. Dessuten har jo din puls steget veldig mye i graviditeten. Kanskje den må normalisere seg litt? [emoji1374][emoji8]

Håper det [emoji173]️

Har bare en ekkel uro i kroppen [emoji29]
 
Jeg vil si meg uenig i at den er på full fart ned. Bitteliten nedgang. Temmelig sikker på at det ikke er et faresignal.

Har en ekkel uro i kroppen uansett, dagene fram til TUL i midten av januar kan liksom ikke komme raskt nok.
 
Har en ekkel uro i kroppen uansett, dagene fram til TUL i midten av januar kan liksom ikke komme raskt nok.

Det kan jeg forstå. Jeg blir urolig av masse som jeg egentlig vet at ikke er noen god grunn til å bli urolig selv:)
 
Er det lov å klage når man er i dårlig form fra før, åsså blir man tykk i halsen i tillegg? Forkjølelse var det siste jeg trengte nå
 
Back
Topp