Klagetråd!

Veldig deilig å fungere i hverdagen igjen:) er fortsatt veldig trøtt, så får se på det som ett bra tegn:) men blødde litt igjen tidligere i dag, å sammen med kvalmen som forsvant blir jeg skeptisk. Men prøver å ikke tenke for mye på det. Så ett bankende hjerte etter blødning på torsdag. Så håper det fortsatt banker å slår inni der. Ikke mye jeg får gjort. Blir spennende å få vite om det fortsatt går bra der inne, 2jan :)
Jeg har ikke fått med meg blødningene Jeg :( da har jeg jo selvfølgelig forståelse for at du er litt engstelig :( satser på at det er helt uskyldig :)
 
Jeg har ikke fått med meg blødningene Jeg :( da har jeg jo selvfølgelig forståelse for at du er litt engstelig :( satser på at det er helt uskyldig :)

Det går helt fint, vi er mange her inne:) skal litt til å holde styr på alt :)
Krysser fingrene for det går bra :)
 
Vært kvalm av og på siden positivt test for to uker siden.. men idag er jeg spykleinkvalm.. tidligere har jeg bare vært småkvalm.. fortsatt sengeliggende en time etter jeg våknet..:yuck:
 
Blææh.. Er så utrolig lei av denne ekstreme kvalmefølelsen...[emoji22] Jeg klarer ikke noen ting. Det er så mye som påvirker kvalmen. Temperaturforandringer, lukter (absolutt alt av lukt) og for lite søvn. Luktesansen min er ekstrem og jeg syns alle rom i huset lukter grusomt. Klarer ikke spise. I går prøvde jeg meg på en tynn brødskive uten noe pålegg. Det og bittelitt makaroni var middagen. Jeg ble anbefalt å prøve postafen. Den har ingen effekt. Enste som hjelper er å sove. Gud som jeg er lei av å føle det sånn her. Kvalmen blir bare verre og verre. Når vil dette gi seg?
 
Blææh.. Er så utrolig lei av denne ekstreme kvalmefølelsen...[emoji22] Jeg klarer ikke noen ting. Det er så mye som påvirker kvalmen. Temperaturforandringer, lukter (absolutt alt av lukt) og for lite søvn. Luktesansen min er ekstrem og jeg syns alle rom i huset lukter grusomt. Klarer ikke spise. I går prøvde jeg meg på en tynn brødskive uten noe pålegg. Det og bittelitt makaroni var middagen. Jeg ble anbefalt å prøve postafen. Den har ingen effekt. Enste som hjelper er å sove. Gud som jeg er lei av å føle det sånn her. Kvalmen blir bare verre og verre. Når vil dette gi seg?

Kjenner meg igjen..søvn er det einaste som gir fri frå kvalmen. Igår var det intenst, idag er det liiiitt betre. Men gjer jo absolutt ingenting, sofatjeneste aaall day. Prøver eg meg på noko, bygger det seg fort opp. Verst på kveldstid..

Veit ikkje kortid det roar seg..tippar det varar iallefall eitpar veker til. Omtrent 8 fullgåtte no..veien fram mot 12 er seig!
 
Klager på lite symptomer..
Klager på julestress og siste-liten-julegaver stress...
Klager på at jeg har latt kroppen forfalle siden forrige fødsel, og at jeg nå bør gå ned i vekt kontra å gå opp..
Akkkkkurat det jeg ville klage over!!!
 
Jeg vil klage over ryggen min. Etter to dager på jobb med ryggen fra H*** valgte jeg å ringe meg inn syk for vakta i kveld. Ryggen er vond og skal jeg overleve jula må den nesten få hvile.
 
Vært hjemme to dager fra jobb pga kvalmen. Klarer ikke stå oppreist, og er helt slått ut med tanke på energinivå. Tror jeg har en forkjølelse oppå ekstrem kvalme. Føler meg helt ubrukelig. Og i morgen skal vi liksom kjøre bil i 8 timer. Med en på 20 mnd! God jul a!
 
Svaaaaaakt rødbrun kanskje? Er superstressa nå... Tok en digital som i tillegg ikke viste 3+ men 2-3 så har mest lyst å grave meg ned til over jul...

Har du fått 3+ tidligere da?

Har du vondt?

Ekkelt [emoji29]
 
Har du fått 3+ tidligere da?

Har du vondt?

Ekkelt [emoji29]
Fikk 3+ på tirsdag... :( Så nå er jeg veldig redd og usikker på helga :( har mmurringer, men klarer ikke kjenne om det er murringer fordi livmora strekker seg eller om det er fordi alt er over...
 
Fikk 3+ på tirsdag... :( Så nå er jeg veldig redd og usikker på helga :( har mmurringer, men klarer ikke kjenne om det er murringer fordi livmora strekker seg eller om det er fordi alt er over...

Krysser fingrene og håper på det beste! [emoji173]️[emoji173]️
 
Fikk 3+ på tirsdag... :( Så nå er jeg veldig redd og usikker på helga :( har mmurringer, men klarer ikke kjenne om det er murringer fordi livmora strekker seg eller om det er fordi alt er over...
Krysser fingrene for at det ikke er så ille som du frykter! [emoji53][emoji173]
 
Back
Topp