Klagetråd!

Den febertingen er litt irriterende. Etter førstemann hadde de «mistanke om hinnerester», men ettersom jeg ikke fikk feber (bare blødde masse) fikk jeg ikke hjelp før det hang hinner ut av meg som satt fast i andre enden. Denne gangen kom hinner og morkake «ut i puslespill», men de trodde alle bitene var ute. Da det etter 5 dager med vondt nederst i magen kom ut levra blod med hinnerester på størrelse med et eple/en knyttneve fikk jeg svar fra barsel om at jeg ikke trengte undersøkes for det kunne jo hende at alt hadde kommet ut, og jeg hadde jo ikke feber.... Neste klump var på størrelse med en plomme og det kjennes fremdeles ut som om det er mer igjen:-(
Man skulle nesten tro at legen din hadde byttet jobb til barsel...

Mine hinner kom ut i puslespill med forrige og da måtte jeg ta cytotec kur i 3 dager, og en tur på gyn én uke etter fødsel "sånn i tilfelle". Og jeg hadde ingen plager, en gang.
 
Pokker altså, har hatt en kul i høyre pupp i hele dag. Har ammet den masse, prøvde å pumpe (gikk ikke), har massert og brukt varmt omslag. Skjønner ikke hvorfor ting skal begynne å tulle nå etter fire uker! :sorry:
 
Pokker altså, har hatt en kul i høyre pupp i hele dag. Har ammet den masse, prøvde å pumpe (gikk ikke), har massert og brukt varmt omslag. Skjønner ikke hvorfor ting skal begynne å tulle nå etter fire uker! :sorry:
Hvorfor kommer ingenting uuuut. :(
 
Du har ikke noe som ser ut som en hvit/gul prikk på selve brystvorta?

Det hadde jeg i tillegg til klumper, og det stengte for flere melkeganger.
Jeg vet ikke hva jeg skal si. Vanligvis er de ensfargede og "en enhet". Nå har de alle mulige slags farger i ujevnt mønster, er ruglete, såre og skjeve. Ganske sikker på sopp (baby hvit tunge + har i egen munn og underliv etter antibiotika), har smurt Canesten noen dager. Prøvde å begrense denne puppen lørdag pga sårhet, men det var kanskje dumt.
Får lyst til å gi opp... Ammingen var så koselig, men dette er skikkelig kjipt!
 
Hva var prikken?

Tror egentlig at det er melk kanskje, som lager en propp. Her ser du bilde, hos meg var den større.

https://ammehjelpen.no/artikkel/90/Hvit-prikk-pa-brystknoppen-melkeblemme

For meg hjalp det å plukke den forsiktig bort(med rene hender) i dusjen eller rett etter amming. Etter å ha gjort det noen ganger så ble det borte. Når jeg prøvde å håndmelke før og etter jeg plukka på den så kunne jeg se stor forskjell på hvor mye melk som kom ut.
 
Tror egentlig at det er melk kanskje, som lager en propp. Her ser du bilde, hos meg var den større.

https://ammehjelpen.no/artikkel/90/Hvit-prikk-pa-brystknoppen-melkeblemme

For meg hjalp det å plukke den forsiktig bort(med rene hender) i dusjen eller rett etter amming. Etter å ha gjort det noen ganger så ble det borte. Når jeg prøvde å håndmelke før og etter jeg plukka på den så kunne jeg se stor forskjell på hvor mye melk som kom ut.
Ah, tror ikke det er det. Dessverre, haddr vært fint med tydelig løsning.
 
Kan det være overgangen fra hormonell til mekanisk produksjon som føkker timg opp?
 
Current mood: lyst til å skjære av meg puppene. :depressed: :sad010
 
Supersår på puppene etter tidenes fråtsefest i går og natt. Nå blir det pumping resten av dagen
 
Herregud, nå spiser babyen som om han har et intenst hat til puppene. Masse lyd og slenger seg fram og tilbake slik at det river og røsker i skjøtene. Det er ikke bare-bare å være pupp.
 
Last edited:
Pokker altså, har hatt en kul i høyre pupp i hele dag. Har ammet den masse, prøvde å pumpe (gikk ikke), har massert og brukt varmt omslag. Skjønner ikke hvorfor ting skal begynne å tulle nå etter fire uker! :sorry:
Samme båt her:sorry: andre gang på en uke. Kjenner jeg har lyst til å drite i hele den dumme amminga om det skal være så mye greier, blir skikkelig stressa av det.
Får f... ikke den kulen ut heller nå, å nå har jeg så vondt. Blir så redd for å få brystbetennelse
 
Back
Topp