Klagetråd!

Det er du ikke alene om! Og så tenker jeg at hvis man blir helt knekt av hele amminga, så er det jo kanskje en idé å prøve noe annet. Det skal jo være kos også, ikke bare jobb. Mamming før amming!
Det sitter langt inne da! Det er jo kos når det går bra og jeg er sånn passe våken.
 
Sitter dritlangt inne. Jeg blir så glad når det funker at jeg nesten glemmer at det stort sett ikke gjør det.
Ja, nettopp! Blir det bra igjen fortsetter jeg nok. Men jeg vil ikke ha vondt eller at babyen krangler med puppen.
 
Får ikke sett skal vi danse for tv2 har klikka på tv’n på sykehuset [emoji849]
 
Nå er det noe dritt pågang i den høyre puppen. Det stikker idet han kobler seg på og begynner å amme og et par min inn i ammingen. Det har tidvis stukket litt i hele dag. Er det sopphelvete?
 
Nå er det noe dritt pågang i den høyre puppen. Det stikker idet han kobler seg på og begynner å amme og et par min inn i ammingen. Det har tidvis stukket litt i hele dag. Er det sopphelvete?

Kan høres litt sånn ut...
 
Eldstemann bet minstemann i låret i dag mens han smilte [emoji31] ble ikke mer enn rødt på området (ikke merke). Men hvordan skal man håndtere slikt. Sa bare Med veldig streng stemme og strengt uttrykk til han at det er ikke lov å bite lillebror.

Han har bitt meg før og det gjør vondt. Men han gjør det ikke ofte. Er redd for at han faktisk skal fortsette å bite for å uttraggere mot lillebror eller meg.
 
Nå er det noe dritt pågang i den høyre puppen. Det stikker idet han kobler seg på og begynner å amme og et par min inn i ammingen. Det har tidvis stukket litt i hele dag. Er det sopphelvete?
Enig med Krølle at det høres sånn ut. :( Hvis du har Canesten liggende kan du begynne å behandle puppene med én gang iallfall, og så få medisin til babyen på mandag.
 
Eldstemann bet minstemann i låret i dag mens han smilte [emoji31] ble ikke mer enn rødt på området (ikke merke). Men hvordan skal man håndtere slikt. Sa bare Med veldig streng stemme og strengt uttrykk til han at det er ikke lov å bite lillebror.

Han har bitt meg før og det gjør vondt. Men han gjør det ikke ofte. Er redd for at han faktisk skal fortsette å bite for å uttraggere mot lillebror eller meg.
Er slike ting jeg gruer meg mest til, er ikke noe flink til å håndtere utagering og testing av grenser. Håper det bare var et engangstilfelle.
 
Enig med Krølle at det høres sånn ut. :( Hvis du har Canesten liggende kan du begynne å behandle puppene med én gang iallfall, og så få medisin til babyen på mandag.

Faen :bored: Og da i tillegg bytte innlegg for hver amming og vaske alt jeg eier og har på 60? Og må jeg vaske canestenen av brystvortene før amming? Beklager alle spm!
 
Bytte innlegg ofte i hvert fall. Canesten trenger ikke vaskes av. Trenger ikke vaske alt du har på 60 grader. Burde holde med bh-er/ammesingleter eller hva nå du bruker nærmest puppen, og kanskje sengetøy...
 
Faen :bored: Og da i tillegg bytte innlegg for hver amming og vaske alt jeg eier og har på 60? Og må jeg vaske canestenen av brystvortene før amming? Beklager alle spm!
Salven må ikke vaskes av før amming. Påsmør etter hver amming, maks 8 ganger per dag tror jeg krølle sa.

Bytte av innlegg gjorde jeg, men vasket ikke alt jeg har på 60 grader. Noen av rådene er for at du ikke skal drive og "smitte" deg selv igjen, så hvis du følger dem blir du kanskje fortere frisk.
 
Back
Topp