Klagetråd

Andre som sliter i varmen som er på Østlandet nå? Jeg smelter helt bort og klarer ikke fungerer - og jeg har fortsatt 3 uker igjen! Stakkars de av dere som er enda mer høygravid enn meg..!
Kan anbefale et kaldt fotbad, gjerne etterfulgt av en god fotkrem etterpå som også kan virke avkjølende [emoji4]
Ellers drikk masse, spis bær, vannmelon og is - forsøk å slappe av [emoji4]

Samboer var og kjøpte aircondition igår, men den bråket som et damplokomotiv så den orker vi ikke å ha i hus og blir levert i dag..

Ikke fått skattepengene[emoji20] Og får dem heller ikke før tidligst august, veldig kjipt altså[emoji20] Som ufør så jeg veldig frem til litt ekstra kr..[emoji20]

Hatt time hos jordmor i dag, og dessverre er det siste dagen hennes før ferien(hun kommer tilbake etter termin). Fikk derfor beskjed om å få neste kontroll hos legen min (er 37+2 i dag), men der er det også ferie. Så fikk time hos en Mohammed. Jeg har ikke gått til lege mer enn jeg må dette svangerskapet, for føler ikke at legen min har hatt tid til meg og alle målinger har vært helt på bærtur i forhold til jordmor sine.. Så det var en skikkelig nedtur før helga og føle det ikke er mer oppfølging dette svangerskapet [emoji17]

Hatt time hos jordmor i dag, og dessverre er det siste dagen hennes før ferien(hun kommer tilbake etter termin). Fikk derfor beskjed om å få neste kontroll hos legen min (er 37+2 i dag), men der er det også ferie. Så fikk time hos en Mohammed. Jeg har ikke gått til lege mer enn jeg må dette svangerskapet, for føler ikke at legen min har hatt tid til meg og alle målinger har vært helt på bærtur i forhold til jordmor sine.. Så det var en skikkelig nedtur før helga og føle det ikke er mer oppfølging dette svangerskapet [emoji17]

Jeg har det på samme måten selv, men skal nok gå bra :) kanskje Mohammed er kjempegod på svangerskapskontroller ;)

Jeg måtte gå til fastlegen en time da jordmor er blitt langtids sykmeldt. Det var temmelig nedtur og følte meg mest til bry :wtf: føler jo også det er ekstra betryggende gå til jordmor de siste kontrollene. Fikk heldigvis ordna meg resten av kontrollene på sykehuset med jordmødrene der og er veldig glad for det. Kan det være en mulighet for deg også?

Jeg har det på samme måten selv, men skal nok gå bra :) kanskje Mohammed er kjempegod på svangerskapskontroller ;)

Det kan jo hende, men vanskelig å se for seg at en øre nese hals spesialist skal være bedre enn ho legen jeg egentlig har. Og ho er ikke god på det [emoji14][emoji85]

Jeg måtte gå til fastlegen en time da jordmor er blitt langtids sykmeldt. Det var temmelig nedtur og følte meg mest til bry :wtf: føler jo også det er ekstra betryggende gå til jordmor de siste kontrollene. Fikk heldigvis ordna meg resten av kontrollene på sykehuset med jordmødrene der og er veldig glad for det. Kan det være en mulighet for deg også?

Jeg kan jo høre med sjukehuset. Men virket på jordmor i dag som at det holdt med en kontroll til før jeg fikk ny time av henne to dager etter termin. Pga høyere blodtrykk så hun at jeg fikk evt kontakte føden hvis jeg skulle føle meg dårlig.. Hun har hele veien ment at jeg har så kontroll på ting og er erfaren siden det er tredjemann. Men føler meg egentlig helt fersk. Er fire år siden sist[emoji85]

Så dritlei de maseriene.. begynte tidlig kveld i dag rundt 21. Først 10 min mellom, så en halvtime, så 30 min og nede i 15 igjen. Blir ikke vondere:(
Får ikke såve enda, så skal ligge å kjenne på dem en stund til da.. klage litt!!

Var hos jordmor i går og ble strippet og tøyd. Hadde murringer i noen timer før det gav seg. Har vært løs i magen og kvalm i kveldstimene. Håper det er fødsel og ikke sykdom i anmarsj. Nå murrer det godt igjen. Håper det tar seg opp i til å bli rier. Er lei av å tro ting er i gang før alt stagnerer. Nå som jeg vet at jeg har 3 cm åpning som kan tøyes godt, og moden mormunn så går timene så saktere enn noen gang. :wtf:

Var hos jordmor i går og ble strippet og tøyd. Hadde murringer i noen timer før det gav seg. Har vært løs i magen og kvalm i kveldstimene. Håper det er fødsel og ikke sykdom i anmarsj. Nå murrer det godt igjen. Håper det tar seg opp i til å bli rier. Er lei av å tro ting er i gang før alt stagnerer. Nå som jeg vet at jeg har 3 cm åpning som kan tøyes godt, og moden mormunn så går timene så saktere enn noen gang. :wtf:

Spennende, lykke til :-)

Lykke til :) for å gi noen trøstende ord - jeg hadde 3 cm da jeg ble strippet på mandag og jaggu kom det baby 26-27 timer etterpå. Kjente tak nesen gang, men ikke rier før 03 den natta.
Håper samme skjer til deg :)

Tror mini har snudd seg, kjente tydelig hikke fra øvre del av magen når jeg våknet i dag.. Han som har ligget med hodet ned så lenge.. Skal heldigvis på kontroll i morgen :)

Tror mini har snudd seg, kjente tydelig hikke fra øvre del av magen når jeg våknet i dag.. Han som har ligget med hodet ned så lenge.. Skal heldigvis på kontroll i morgen :)
Åh, får håpe du tar feil, kjedelig hvis han har snudd seg nå! Hvor langt på vei er du?

Dette ble det akkurat snakket om inne på skjult og så du er ikke alene om den[emoji13], lykke til på kontroll i morgen!

Dette ble det akkurat snakket om inne på skjult og så du er ikke alene om den[emoji13], lykke til på kontroll i morgen!

Våkna litt over tre i natt og fikk ikke sove før jeg måtte stå opp med hun på 20 mnd i halv seks tida... :wideyed: så trøtt....og så ødelagt...
Hvordan takler dere andre nattevåk og tidlige morgener egentlig? :confused:

Våkna litt over tre i natt og fikk ikke sove før jeg måtte stå opp med hun på 20 mnd i halv seks tida... :wideyed: så trøtt....og så ødelagt...

Jeg har lagt meg igjen midt på dagen når 2åringen har vært i bhg. Det har hjulpet litt, men nå er det snart siste dag før hun har ferie, men da har vi heldigvis hjelp med barnevakt :)

Her lå jeg våken til kl tre i natt og fikk sove til halv seks før gutten min på 2 våknet.. [emoji53] Er så trøtt i tilegg til hodepine. Her har han ferie fra bhg. Hadde han vert i bhg hadde jeg sove hele dagen til samboer og gullet kom hjem igjen. [emoji28] Neste uke er det bhg igjen, men håper egentlig babyen vil komme før denne uka er over. Men ser dårlig ut til nå [emoji53] Håper vi kan lure inn en hvil om ikke så lenge [emoji1]

Back
Topp