MomLife
Flørter med forumet
Sunlolly[emoji7][emoji7][emoji7]
Ååå, jeg googlet sunlolly (jepp; selvpining [emoji85]) Tror ikke jeg har testa «exotic», «blåbær» og noen fler... Håper de har de i butikken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sunlolly[emoji7][emoji7][emoji7]
Ååå, jeg googlet sunlolly (jepp; selvpining [emoji85]) Tror ikke jeg har testa «exotic», «blåbær» og noen fler... Håper de har de i butikken!

Bestilte ny ovn på click og collect som kunne hentes mandag som var, da fikk ikke de på lageret tak i den fordi det var kommet så mange varer... Avtalte gratis hjemkjøring tilslutt, vel det er onsdag nå fikk først beskjed om at den sikkert kom tirsdag... Etter å ha ringt kundeservice fant vi ut at butikken ikke hadde ordnet avtale om levering med fraktselskapet. Fikk da valg om onsdag mellom 9-16 eller kveld. Valgt dag i tilfelle de glemte det igjen, og siden eposten aldri ble bekreftet så ringte jeg kundeservice igjen Og gjett den var fortsatt ikke satt som levering.... Nå får jeg den kanskje i kveld etter at kundeservice skal ha bestilt ekspress levering.... Spennende å se...
Så når jeg fant ut at jeg ikke trengte å vente på ovn syklet jeg til butikken, bare for å oppdage at lommeboka var hjemme....
Perfekt dag.
Hater de dagen hvor man føler hele verden jobber mot deg. Håper du fikk den til slutt![]()
Er varm, tjukk og beina tar inn vann... Men kan ikke klage for er jo aldri så fint vær [emoji85] Er visst en greie med at været er på topp de gangene jeg er preggo [emoji38]
Var hos jm på tirsdag og da hadde jeg litt høyt blodtrykk men ikke noe proteiner i urinen. Etter samtale på sykehuset i dag sjekka de igjen og tok urinprøve. Bt fortsatt høyt og nå har jeg en del proteiner i urin [emoji30] Skal på UL til tirsdag som har vært planlagt en stund, og skal i tillegg ha ny sjekk av bt og urinprøve. Fikk beskjed at de mistenker sv.forgiftning [emoji30]
Takk for det [emoji5]Huff! Gode tanker til dere!