MomLife
Flørter med forumet
Sunlolly[emoji7][emoji7][emoji7]
Ååå, jeg googlet sunlolly (jepp; selvpining [emoji85]) Tror ikke jeg har testa «exotic», «blåbær» og noen fler... Håper de har de i butikken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sunlolly[emoji7][emoji7][emoji7]
Ååå, jeg googlet sunlolly (jepp; selvpining [emoji85]) Tror ikke jeg har testa «exotic», «blåbær» og noen fler... Håper de har de i butikken!
Bestilte ny ovn på click og collect som kunne hentes mandag som var, da fikk ikke de på lageret tak i den fordi det var kommet så mange varer... Avtalte gratis hjemkjøring tilslutt, vel det er onsdag nå fikk først beskjed om at den sikkert kom tirsdag... Etter å ha ringt kundeservice fant vi ut at butikken ikke hadde ordnet avtale om levering med fraktselskapet. Fikk da valg om onsdag mellom 9-16 eller kveld. Valgt dag i tilfelle de glemte det igjen, og siden eposten aldri ble bekreftet så ringte jeg kundeservice igjen Og gjett den var fortsatt ikke satt som levering.... Nå får jeg den kanskje i kveld etter at kundeservice skal ha bestilt ekspress levering.... Spennende å se...
Så når jeg fant ut at jeg ikke trengte å vente på ovn syklet jeg til butikken, bare for å oppdage at lommeboka var hjemme....
Perfekt dag.
Hater de dagen hvor man føler hele verden jobber mot deg. Håper du fikk den til slutt
Er varm, tjukk og beina tar inn vann... Men kan ikke klage for er jo aldri så fint vær [emoji85] Er visst en greie med at været er på topp de gangene jeg er preggo [emoji38]
Var hos jm på tirsdag og da hadde jeg litt høyt blodtrykk men ikke noe proteiner i urinen. Etter samtale på sykehuset i dag sjekka de igjen og tok urinprøve. Bt fortsatt høyt og nå har jeg en del proteiner i urin [emoji30] Skal på UL til tirsdag som har vært planlagt en stund, og skal i tillegg ha ny sjekk av bt og urinprøve. Fikk beskjed at de mistenker sv.forgiftning [emoji30]
Takk for det [emoji5]Huff! Gode tanker til dere!