Sukk! Er blitt så forkjølet![]()
Hadde en runde i sommer jeg. Helt pottetett, aldri vært så utmatta av en forkjølelse før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sukk! Er blitt så forkjølet![]()
Hvis du er på overtid hører du vel til i et annet terminforum? [emoji6] Men du må gjerne sutre litt her hos oss og altså. [emoji23] Hvor langt over termin er du? Krysser fingrene for at det skjer noe snart!Takk for denne tråden, nå skal jeg klage:
Er på overtid og i dag var ikke det så lett og håndtere. "Nyt tiden" sier de. Hold kjeft din irriterende jæ@"?!el, sier jeg.
Du er ikke mega stor, klarer ikke sove, er på do iallefall 4 ganger ila en natt og har barn fra før som vekker deg flere ganger av forskjellige grunner i tillegg til det. Vondt i hofter og finner ikke sovestilling som er behagelig, redd for at noe skal skje, en vaskemaskin som har gått i stykker, tusen ting som må gjøres, syk mann som tror han skal dø av en liten forkjølelse.... Grrrrrr, i dag bare hater jeg alt.![]()
Andre som sliter med søvnen?! Begynner å bli vanskelig å finne gode stillinger, i tillegg så har jeg begynt å få vondt i bekken/rygg og kramper i leggene i søvne. Pluss jeg må opp iallfall 1 gang å tisse ila natta. OG jeg er skikkelig forkjøla for 4 uka [emoji85][emoji87][emoji35][emoji849][emoji20][emoji23] Lov å klage litt, eller? [emoji12][emoji23]
Hvis du er på overtid hører du vel til i et annet terminforum? [emoji6] Men du må gjerne sutre litt her hos oss og altså. [emoji23] Hvor langt over termin er du? Krysser fingrene for at det skjer noe snart!
Null stress. [emoji106] Selv skulle jeg gjerne vært på overtid nå, jeg, men her er det to måneder igjen ... [emoji26][emoji23]Å, beklager! Jeg gikk på nye innlegg og kastet meg over denne tråden med klaging i tittelen uten og se hvor den hørte hjemme! (Men takk for kryssede fingre)
Hadde ikke vært hos svigers i fem minutter engang før tvillingkommentaren kom. "Ja nå har du vokst fælt, sikker på at det ikke er to?"
Nei, vet du hva, SÅ stor er faktisk ikke den magen. Faen ass. [emoji34]
![]()
Egget mitt ble bløtkokt i dag, jeg ville ha smilende egg [emoji22] [emoji31]
Jeg får stadig høre at magen min er liten for å være så langt på vei. Kan ikke folk bare la være å kommentere på magen?Hadde ikke vært hos svigers i fem minutter engang før tvillingkommentaren kom. "Ja nå har du vokst fælt, sikker på at det ikke er to?"
Nei, vet du hva, SÅ stor er faktisk ikke den magen. Faen ass. [emoji34]
Jeg får stadig høre at magen min er liten for å være så langt på vei. Kan ikke folk bare la være å kommentere på magen?