Klagetråd

Blod på papiret i dag [emoji30]

Åååh, ekkelt! Håper det er helt uskyldig!

Jeg har spottet brunt mer eller mindre siden eggløsning, men i dag var det litt utvannet rødt på papiret.. Har ingen god følelse [emoji17]

Må bare få klage litt over folk som bruker parfyme på bussen! Blir nesten kvalm av lukten!

Det e helt forferdlig. Men verre me de med innrøyka klær, utsvetta alkohol å ikke dusja på ei stund. Livredd for at de skal sette seg vedsidenav mæ. Æ blir så kvalm av det [emoji30]

Være på jobb med migrene i barnehage e ikke nå særlig. Men i dag va den store egenmeldingsdagen så da biter æ d i mæ. Så blir æ nok sængeligganes i ettermiddag :(

Blæ,føler meg uggen!:depressed: Jeg harklaget over at jeg ikke var blitt kvalm enda og var redd for at noe var feil. Det angrer jeg på nå:p

Åååå... uggen idag og sånn slumrende kvalme hele dagen. Håper ikke den er her for å bli eller at den blir værre!!

Storkose mæ på hytta men vil faktisk veldig hjem no. Savne sofa'n å senga ekstra no som kvalmen e hær hele tiden.

Så trøtt, men når jeg legger meg får jeg ikke sove... [emoji207][emoji207][emoji207]

Jeg ligger i senga nå, var så trøtt tidligere, men ikke snakk om jeg skal få sove!

Vært sånn i snart 3 uka med bare noen tima fri. Kjenne det tar på.

Du har det nok litt verre enn meg, så jeg føler meg nokså heldig enda! Håper bare ikke det tar seg opp her :S

Æsssj.. Blir ikke klok på den her kroppen! Har spottet brunlig i 2 dager nå, milde magesmerter, svimmel og nesten konstant kvalm og trøtt. Blir gal av å lure på hva som skjer.. Håper virkelig jeg får svar på HCG prøvene før helga

Back
Topp