Æ kunna te vanlig levd på snop men no klare æ ikke tanken på det. Gjør mæ kvalm. Spørs når kvalmen går over da [emoji13]
Kvalmen min blir bedre av snop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ kunna te vanlig levd på snop men no klare æ ikke tanken på det. Gjør mæ kvalm. Spørs når kvalmen går over da [emoji13]
Jeg har totalt dilla på blåbær, grønne epler og gulrøtter. Kanskje det kan friste?
KVALM!! Hver dag hele dagen..... Holdt på i en uke nå... Er noe av det værste jeg har opplevdGår så langt at jeg begynner å tenke på om det er verdt det. Så får jeg dårlig samvittighet, for selvfølgelig er det verdt det! Finner bare ingenting som hjelper
![]()
Var du ikke like dårlig sist?Nei, var kvalm men kun et par timer hver kveld. Ikke i nærheten av dette...
Blir veldig spennende å se! [emoji5]Er det lov å gjette at det blir jente denne gangen? [emoji846]
Er det lov å gjette at det blir jente denne gangen? [emoji846]
Har sånn halsbrann og er sulten hele tiden. Ikke særlig matlyst. Vil bare ha sjokolade og lakris [emoji85] noen som tips på litt sunnere snacks??
Drømte også helt sykt natt til i går. Om bakterier å greier. Av den typen du kan se beveger seg under huden som ormer. Av en eller annen grunn sjekket jeg urinen i drømmen (marerittet) og der vare d svarte og røde 5 cm ormer. Å så våknet jeg å klokka var bare halv ett. [emoji23] da jeg gikk gravid med lillemor som nå er 2 1/2, drømte jeg noe så bra som at Vin Diesel skulle være med på fødselenDrømmer!! Og noen vanvittige også hver natt! Drømmer om at jeg er en av jødene å at syrere skal ta oss! Gudd så virkelige se virker. Er på rømmen hele natta [emoji23]