Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her....og der dukket det opp nye strekkmerker!! Føler meg så feit og diger om dagen at jeg blir uvel! Er så LEI!!!

Samme her![]()
Jeg har fått fettvalk på ryggenJeg er sikker på at jeg har lagt på meg på lilletåa også! Herlig!
Samme her.. en av få positive ting me å bli alenemamma.. haha ingen som kjenner stanken bortsett fra meg [emoji14]Går rundt og fiser og fiser
så sykt flaut! Og noen ganger stinker det skikkelig![]()
"Flott" å være gravid og singel når 2 rotter finner på å gå i fellene..
Vet ikke helt hva du mener, men bor i ei blokk. Driver å pakker, nekter å bo her med en liten baby før problemet er løstHvor bor du? :O [emoji14]
Hadde det vært i mitt hjem...da skulle samboeren min fått ta fatt på flytteeskene rimelig kjapt![]()
Vet ikke helt hva du mener, men bor i ei blokk. Driver å pakker, nekter å bo her med en liten baby før problemet er løstvet jo aldri om faenskapet kommer inn i leiligheten . Nå er de i krypkjelleren, halvmeter under leiligheten .. Fysj
Får helt panikk når jeg ser på fødeavdelingen.. kan man si ifra at man ikke ønsker heiarop og entusiastisk hyling fra jordmødrene ? Får lyst å kaste fjernkontrollen mot tvn bare av reklamen [emoji14]
Så flottJepp! Derfor så kjekt med fødebrev. Der kan du for eksempel skrive at du vil at jordmor skal forholde seg rolig osvjeg har begynt å skrive mitt. Finner mye inspirasjon i fødeavdelingen på hvordan jeg vil ha det/ ikke ha det
![]()
Snakket med en jordmor når jeg var på sykehuset idag, og hun sa at det var helt vanlig at de heiet, dullet og var overentusiastiske.. så var viktig å si ifra at jeg ikke ønsket det, var nok å si ifra og fødebrev ikke var nødvendig om det ikke var mer jeg hadde på hjertetÅh helt enig! Og orker ikke sånn dulling og dalling heller. Får helt spader av å se på det når jordmødrene er sånn, og kommer med floskler [emoji85][emoji85][emoji85]