Klagetråd

Går rundt og fiser og fiser :dead:
så sykt flaut! Og noen ganger stinker det skikkelig :(

Er sliten allerede. Kun dusjet, ordnet meg og spist. Og resten av dagen er fullstappa med aktivitet... håper keg rekker en dupp :P

Klager over at jeg er blitt skikkelig forkjølet. Ligger rett ut med feber, sår hals, tett nese og helt elendig og det er altså 10000 ting som må gjøres her hjemme!! Har ikke tid til det her :(

Klager over at mannen blir borte fra mandag-fredag fremover. Med ryggen min blir det ekstremt tøft å stå alene om alt i hjemme, med 3,5 åringen og jobb.

"Flott" å være gravid og singel når 2 rotter finner på å gå i fellene..

Hvor bor du? :O [emoji14]
Hadde det vært i mitt hjem...da skulle samboeren min fått ta fatt på flytteeskene rimelig kjapt :p
Vet ikke helt hva du mener, men bor i ei blokk. Driver å pakker, nekter å bo her med en liten baby før problemet er løst ;) vet jo aldri om faenskapet kommer inn i leiligheten . Nå er de i krypkjelleren, halvmeter under leiligheten .. Fysj

Har kun målt blodsukker i en uke, og er allerede veeeeeeldig lei.
Hva gjør man ikke for den lille mageboeren <3 og seg selv for den saks skyld

Vet ikke helt hva du mener, men bor i ei blokk. Driver å pakker, nekter å bo her med en liten baby før problemet er løst ;) vet jo aldri om faenskapet kommer inn i leiligheten . Nå er de i krypkjelleren, halvmeter under leiligheten .. Fysj

Hørtes ikke koselig ut. Greit å få se andre "boforhold" når man venter baby <3

Får helt panikk når jeg ser på fødeavdelingen.. kan man si ifra at man ikke ønsker heiarop og entusiastisk hyling fra jordmødrene ? Får lyst å kaste fjernkontrollen mot tvn bare av reklamen [emoji14]

Får helt panikk når jeg ser på fødeavdelingen.. kan man si ifra at man ikke ønsker heiarop og entusiastisk hyling fra jordmødrene ? Får lyst å kaste fjernkontrollen mot tvn bare av reklamen [emoji14]

Jepp! Derfor så kjekt med fødebrev. Der kan du for eksempel skrive at du vil at jordmor skal forholde seg rolig osv :D jeg har begynt å skrive mitt. Finner mye inspirasjon i fødeavdelingen på hvordan jeg vil ha det/ ikke ha det :p

Jepp! Derfor så kjekt med fødebrev. Der kan du for eksempel skrive at du vil at jordmor skal forholde seg rolig osv :D jeg har begynt å skrive mitt. Finner mye inspirasjon i fødeavdelingen på hvordan jeg vil ha det/ ikke ha det :p
Så flott :D jeg får ta å skrive et fødebrev ;) orker bare ikke de heiaropene [emoji14]

Åh helt enig! Og orker ikke sånn dulling og dalling heller. Får helt spader av å se på det når jordmødrene er sånn, og kommer med floskler [emoji85][emoji85][emoji85]

Svimmel og kvalm i dag... første gang dette svangerskapet, 30+0 liksom! Hurra! P

Åh helt enig! Og orker ikke sånn dulling og dalling heller. Får helt spader av å se på det når jordmødrene er sånn, og kommer med floskler [emoji85][emoji85][emoji85]
Snakket med en jordmor når jeg var på sykehuset idag, og hun sa at det var helt vanlig at de heiet, dullet og var overentusiastiske.. så var viktig å si ifra at jeg ikke ønsket det, var nok å si ifra og fødebrev ikke var nødvendig om det ikke var mer jeg hadde på hjertet :)

Back
Topp