Kjenner til det der ja, har hatt problemer leeenge med å få det til.Begynner å bli veldig trøblete å «stelle seg » nedentil. Tenker da på hårvekst. Ser søren meg så og si ingenting.
Så har begynt å "true" sambo med at han må overta den jobben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner til det der ja, har hatt problemer leeenge med å få det til.Begynner å bli veldig trøblete å «stelle seg » nedentil. Tenker da på hårvekst. Ser søren meg så og si ingenting.
Og magen er i veien hele tida. Gud, som jeg gleder meg til ungen er ute av magen...Teite, ufølsomme samboer! Først har vi en diskusjon om husarbeid (han er blitt arbeidsledig og sitter og spiller hele dagen). Så når vi er ferdige spør jeg om han ikke kan komme og sitte litt sammen med meg, men nei nå har han vært med meg hele helga så det gidder han ikke. Så utrolig kosli svar ass... måtte bare få det ut.
Han hadde fått en ørefik av meg :O
Voi, velkommen i klubben for gravide med ufølsomme samboere.Teite, ufølsomme samboer! Først har vi en diskusjon om husarbeid (han er blitt arbeidsledig og sitter og spiller hele dagen). Så når vi er ferdige spør jeg om han ikke kan komme og sitte litt sammen med meg, men nei nå har han vært med meg hele helga så det gidder han ikke. Så utrolig kosli svar ass... måtte bare få det ut.
Voi, velkommen i klubben for gravide med ufølsomme samboere.
Min har vært arbeidsledig siden juni ifjor, sover til langt ut på dagen, spiller for det meste, og når vi liksom skal se på noe ilag, så sitter han heller med telefonen og trykker på den.
Gud forby at man sier noe, da er man teit da.
Blæh
Vi har en sønn på 9 1/2 år fra før , så for min del har jeg ikke verdens største forhåpningerGodt det ikke er bare meg [emoji14] Huff, håper de skjerper seg når det kommer baby i hus!
Jeg joiner klubben jegKroppen og formen er helt ødelagt i dag klarer absolutt ingen verdens ting...... Kroppen er så tung som bare av det til og med vondt å ligge og sitte. [emoji51] veit ikke hvorfor men og hva jeg skal gjøre med det... Føler jeg veier 500kg når jeg ligger
Elsk når man våkner på natta og går på do, og oppdager at man blør..... Igjen!
Skal til sykehuset nå, så krysser fingrene for detUff. Håper det er uskyldig :-(
Da har man vært og blitt sjekket alle veier nestenUff. Håper det er uskyldig :-(